Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-24@09:54:57 GMT

ادامه روزهای خوب کنعانی در قلب دفاع

تاریخ انتشار: ۱۰ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۴۹۰۰۴۲

ادامه روزهای خوب کنعانی در قلب دفاع

محمدحسین کنعانی‌زادگان با یک پاس تماشایی و کلیدی پایه گذار گل اول پرسپولیس در مصاف با پاختاکور شد.

به گزارش "ورزش سه"، تیم پاختاکور اگرچه در نیمه اول و از دقیقه 10 نفره به بازی ادامه می‌داد، ولی این تیم در 45 دقیقه اول ساختار منسجمی داشت و به سختی می‌شد به قلب خط دفاعی این تیم نفوذ کرد و ارسال‌هایی که از سمت چپ و راست هم انجام می‌شد، با دخالت به موقع مدافعین نماینده ازبکستان راهی به جایی نمی‌برد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


با شروع نیمه دوم اما محمد حسین کنعانی‌زادگان همان کاری را انجام داد که پرسپولیس برای رسیدن به گل نیاز داشت؛ اینکه مدافعین کناری در فضای مناسبی برای ارسال روی دروازه صاحب توپ شوند و کنعانی این کار را با یک پاس عمقی زیبا انجام داد و با جاگذاشتن دو مدافع تیم حریف، سیامک نعمتی را با خیال راحت صاحب موقعیت ارسال پاس کرد و در ادامه هم پاس خوب نعمتی که روی زمین ارسال شده بود، با دخالت عیسی وارد دروازه پاختاکور شد.


کنعانی‌زادگان حالا دیگر یکی از بازیکنان کلیدی گل‌محمدی و پرسپولیس محسوب می‌شود و پس از انتخاب شدن به عنوان بهترین بازیکن تیمش در دیدار حساس برابر السد، شب گذشته هم با یک پاس کلیدی گره‌گشای کار سرخپوشان شد.


کنعانی این روزها هم در کار دفاعی مهره‌ای مهم به شمار می رود و توانسته زوجی رویایی را به همراه شجاع خلیل زاده بازیکن بسیار خوب سرخپوشان تشکیل دهد و هم با ارسال پاس‌های دقیق که مورد تاکید یحیی گل‌محمدی قرار دارد، به خوبی کار بازیسازی را از قلب خط دفاعی آغاز می‌کند.

محمد حسین کنعانی زادگان پرسپولیس تهران

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: محمد حسین کنعانی زادگان پرسپولیس تهران کنعانی زادگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۹۰۰۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرسپولیس به رکورد فصل قبل رسید اما...

آفتاب‌‌نیوز :

تا قبل از برگزاری بازی‌های این هفته لیگ برتر، استقلال با ۱۲ گل خورده صاحب عنوان برترین خط دفاعی لیگ بود. با این حال کلین‌شیت پرسپولیس و البته دو گلی که آبی‌ها از شمس آذر خوردند باعث شد تا این عنوان درحال حاضر به پرسپولیس برسد و سرخ‌پوشان که نتایج فوق العاده‌ای در نیم فصل دوم گرفتند، از رقیب سنتی پیشی بگیرند.

حالا با پرسپولیس با ۱۳ گل خورده بهترین خط دفاعی لیگ را در اختیار دارد. جالب اینجاست سرخ پوشان فصل قبل هم با ۱۳ گل خورده قهرمان لیگ شدند، ولی با توجه به ۶ بازی باقی مانده این تیم در لیگ، بعید است بتوانند با همین تعداد گل خورده لیگ را به پایان برسانند.

گفتنی است آخرین تیمی که با بیشتر از ۱۳ گل خورده قهرمان شده بود، پرسپولیس لیگ بیستم بود که در پایان فصل آمار ۱۴ گل خورده را به ثبت رساند.

منبع: خبر ورزشی

دیگر خبرها

  • سراسرنمای مقاومت باغ موزه دفاع مقدس پنج‌روز تعطیل شد
  • ادامه برخوردهای قانونی با فروشندگان مصنوعات طلا با عیار پایین
  • واکنش روسیه به کمک ۶۰ میلیارد دلاری آمریکا به اوکراین | اوکراین ۵۰۰ هزار سرباز از دست داده است
  • ارسال ۳۰ اثر ادبی به کنگره ملی امام‌زادگان محروق(ع) نیشابور
  • مأموریت ارتش دفاع از تمامیت ارضی و حفظ استقلال کشور است
  • پرسپولیس به رکورد فصل قبل رسید اما...
  • گولسیانی و کنعانی، گلزن‌ترین زوج خط دفاعی لیگ برتر ایران
  • احضار سفیر سوئیس به سپاه؟ | پاسخ سخنگوی وزارت خارجه
  • اصابت ۵ موشک از ۷ موشک ایران یعنی نابودی قوی‌ترین سامانه دفاعی دنیا
  • هدیه مجلس به وزارت دفاع /سازمان سپند چه کمکی به نیروهای مسلح می کند؟