Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاونان باشگاه استقلال به عنوان گزینه‌های نهایی برای انتخاب سرپرست باشگاه مطرح شدند تا به جای احمد سعادتمند، کارها را پیش ببرد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

پس از برکناری احمد سعادتمند از مدیرعاملی باشگاه استقلال ، هیئت مدیره این باشگاه به سراغ بررسی گزینه‌های سرپرستی باشگاه رفته‌اند. با توجه به فاصله کم تا آغاز مسابقات لیگ برتر، شرایط حساس استقلال و بحث واگذاری، معاونان باشگاه که در دوره احمد سعادتمند، مدیرعامل پیشین استقلال فعالیت می‌کردند، جزو گزینه‌های نهایی برای سرپرستی این باشگاه هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مهدی نوروزی، معاون اقتصادی، احمد مددی، معاون ورزشی استقلا‌ل و یکی دیگر از معاونان، اصلی‌ترین گزینه هستند که از روز گذشته بحث درباره انتخاب یک نفر از آنها شروع شده و گفته می‌شود مددی جدی‌ترین گزینه برای انتخاب به عنوان سرپرست باشگاه استقلا‌ل است.

نکته دیگر اینکه؛ سرپرست باشگاه موقتی خواهد بود و رایزنی‌ها برای معرفی گزینه‌های مدیرعاملی از سوی هیئت مدیره و وزارت ورزش و جوانان آغاز شده است.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: احمد مددی معاون اقتصادی معاون ورزشی استقلال مهدی نوروزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۹۰۰۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرپرست فرمانداری مهریز معرفی شد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز یزد، در این مراسم از زحمات محمد دهقان بنادکی تقدیر و احمد آخوندی ابراهیم آباد به عنوان سرپرست فرمانداری مهریز معرفی شد.

سرپرست فرمانداری مهریز در این مراسم تکمیل طرح‌های نیمه تمام را از اولویت برنامه‌های خود دانست و گفت: شهرستان مهریز درای پتانسیل و ظرفیت‌های خوبی است و با توجه به نزدیکی به مرکز استان برنامه‌های متعددی در راستای یزد نوین برای مهریز در نظر گرفته شده است.

احمد آخوندی افزود: امیدواریم با وحدت و همدلی و همراهی مردم و کمک مسئولان، طرح‌های نیمه تمام تکمیل و به بهره برداری برسد.

علی اکبر عزیزی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار یزد هم از جابجایی و تغییر برخی مدیران و مسوولان استان خبر داد و تصریح کرد: در همه حوزه‌ها و ادارات کل و فرمانداری‌ها و بخشداری‌ها احتمال تغییر وجود دارد، همانگونه که تغییرات تاکنون حاصل شده است.

دیگر خبرها

  • ماجرای رفاقت فرهاد مجیدی و خسرو حیدی؛ در ماجرای درگیری او دخالتی نکردم!
  • در ماجرای مجیدی و سعادتمند در گود نبودم
  • احمد شهریاری مدیرعامل استقلال می‌شود؟! پتروشیمی خلیج فارس آماده جدال حقوقی با صدا و سیما بر سر حق پخش
  • مدیرعامل جدید استقلال ازسوی پتروشیمی خلیج‌فارس
  • پایان پیولی: زلاتان سرمربی میلان را انتخاب کرد
  • سرپرست فرمانداری مهریز معرفی شد
  • توضیح مدیرعامل تراکتورسازی درباره جذب گل‌محمدی
  • صحبت‌های مدیرعامل تراکتور درباره حضور گل‌محمدی در تبریز
  • نصیرزاده: مشکل یحیی به کمک خودش حل می‌شود
  • نصیرزاده: مشکل یحیی به کمک خودش حل می‌شود؛ مخالفت بازیکنان؟ این هم مثل کلینزمن دروغ است