Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش حوزه دولت  گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان،  به نقل از پایگاه اطلاع رسانی وزارت کشور، در اطلاعیه شماره ۵ ستاد مرکزی اربعین حسینی با اشاره به انتشار اخباری در خصوص اظهار نظر در دولت عراق در خصوص مراسم اربعین حسینی(ع) در تعدادی از خبرگزاری‌ها بدون هرگونه کسب اطلاعی از این ستاد، آمده است: مجدداً به اطلاع مردم عزیز مسلمان و قانونمدار کشورمان می رساند دولت عراق در ملاقاتها و تماس متعددی که قبل از ماه صفر با مسئولین کشور داشته بر عدم پذیرش هرگونه زائر خارجی تاًکید کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در اطلاعیه شماره ۵ستاد مرکزی اربعین حسینی آمده است؛ با توجه به شرایط حاد شیوع بیماری کرونا در دو کشور ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا نیز هر گونه سفر را ممنوع اعلام کرده است.

در این اطلاعیه همچنین با تاکید بر ممنوعیت هر گونه سفر برای مراسم راهپیمایی اربعین حسینی(ع) در سالجاری، اعلام شده است؛ همکاری بسیار ارزشمند مردم عزیز برابر روال فعلی ادامه یافته و از خبرگزاریها و رسانه های گرانقدر کشور نیز انتظار می رود اخبار مربوطه به موضوع راهپیمایی اربعین حسینی(ع)را از ستاد مرکزی اربعین و اطلاعیه های صادره اخذ و بازنشر کنند تا برخی از اخبار صادره مورد بهره برداریدهای سو احتمالی واقع نگردد.

متن کامل اطلاعیه به شرح ذیل است؛

( اطلاعیه شماره ۵)

بسم الله الرحمن الرحیم

ان الحسین مصباح الهدی و سفینهً النجاهً

به استحضار مردم شریف و عزادار سالار شهیدان اباعبدالله ااحسین وشهیدان عاشورای حسینی(ع) میرساند روز گذشته تعدادی از خبرگزاریها متاًسفانه بدون هرگونه کسب اطلاعی از این ستاد اخباری رادر خصوص اظهار نظر در دولت عراق در خصوص مراسم اربعین حسینی(ع) پخش نمودند.

فلذا بدینوسیله مجدداً به اطلاع مردم عزیز مسلمان و قانونمدار کشورمان می رساند دولت عراق در ملاقاتها و تماس متعددی که قبل از ماه صفر با مسئولین کشور داشته بر عدم پذیرش هرگونه زائر خارجی تاًکید نموده ضمن آنکه کلیه مرزهای زمینی مسدود و فعلا تمامی پروازهای بین دو کشور نیز متوقف میباشد. لازم بذکر است با توجه به شرایط حاد شیوع بیماری کرونا در دو کشور ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا نیز هر گونه سفر را ممنوع اعلام نموده است.

بدینوسیله ضمن تاًکید موکد بر ممنوعیت هر گونه سفر برای مراسم راهپیمایی اربعین حسینی(ع) در سالجاری. انتظاردارد همکاری بسیار ارزشمند مردم عزیز برابر روال فعلی ادامه یافته و از خبرگزاریها و رسانه های گرانقدر کشور نیز انتظار دارد اخبار مربوطه به موضوع راهپیمایی اربعین حسینی(ع)را از ستاد مرکزی اربعین و اطلاعیه های صادره اخذ و باز نشر نموده تا برخی از اخبار صادره مورد بهره برداریهای سوء احتمالی واقع نگردد.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اربعین حسینی وزارت کشور ویروس کرونا راهپیمایی اربعین حسینی ع ستاد مرکزی اربعین بیماری کرونا دولت عراق گونه سفر مردم عزیز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۹۰۰۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کردستان برای سومین سال متوالی میزبان زوار اربعین می شود

دبیر ستاد اربعین کردستان امروز در اولین جلسه ستاد اربعین استان کردستان اظهار کرد: پیش‌بینی می‌شود امسال استقبال از مرز باشماق مریوان نسبت به سال قبل بیشتر می‌شود و این توقعات مردم را نیز برای ارائه خدمات دهی بیشتر می‌کند.

محمد رضایی با اشاره به تجربیات ۲ سال گذشته در میزبانی از زوار اربعین گفت: ضروری است نسبت به رفع نواقص گذشته اقدام کنیم و هیچ گونه نقصی در این زمینه پذیرفتنی نیست.

وی به رویکرد‌های ستاد اربعین امسال در استان اشاره و تصریح کرد: رویکرد امسال در اربعین مشارکت مردمی است و باید در این زمینه ورود جدی پیدا کنیم.

دبیر ستاد اربعین کردستان با اشاره به مشکلات حوزه حمل و نقل در سال گذشته تاکید کرد: امسال در حوزه حمل و نقل باید با طرف عراقی وارد مذاکره شویم و تامین خودرو و خدمات حمل و نقل با جزییات پیگیری شود.

تعریف ۹ پروژه اولویت دار برای اربعین در کردستان

مدیر کل دفتر فنی استانداری کردستان نیز در این جلسه گفت: سال گذشته ستاد مرکزی اربعین ۱۰۵ میلیارد تومان به شهرداری‌های استان برای میزبانی از زائران تزریق کرد.
 موحد امان الهی از تعریف ۹ پروژه اولویت‌دار برای اربعین در سال جاری خبر داد و گفت: تقاطع گاران، چهار خطه کردن گردنه صلوات آباد و چهار خطه کردن مریوان تا مرز باشماق از جمله طرح‌هایی است که باید به بهره‌برداری برسد.

فرماندار مریوان نیز در این جلسه به موضوع اقتصاد اربعین اشاره کرد و گفت: ضمن خدمات خداپسندانه‌ای که مردم به صورت رایگان انجام می‌دهند اما نباید خدمات دولتی در اربعین کاملا رایگان باشد و مردم مریوان باید از اربعین انتفاع داشته باشند.

احمدی گفت: در مجموع باید سیاست کلان ستاد اربعین را فرهنگی تلقی کنیم.

باشگاه خبرنگاران جوان کردستان سنندج

دیگر خبرها

  • سومین همایش بین‌المللی معرفت و رسالت حسینی آغاز شد
  • محور پارگ به بخش پیرسهراب چابهار و مسیر دج‌ها مسدود است
  • کردستان برای سومین سال متوالی میزبان زوار اربعین می شود
  • اولین جلسه ستاد مردمی اربعین حسینی ویژه اتباع
  • رونمایی از مجموعه مقالات همایش بین‌المللی آثار جهانی فرهنگ و شعائر حسینی در کربلا،فردا
  • رونمایی از مجموعه مقالات همایش بین‌المللی آثار جهانی فرهنگ و شعائر حسینی در کربلا
  • مرز مهران پر تردد‌ترین پایانه مرزی به کشور عراق
  • استفاده از تمامی ظرفیتها برای میزبانی از بزرگترین پیاده روی جهان
  • مرز مهران پر تردد‌ترین پایانه مرزی به کشور عراق 
  • همایش بین‌المللی معرفت و رسالت حسینی در کربلا برگزار می‌شود