Web Analytics Made Easy - Statcounter

باشگاه پرسپولیس ۹ حضور در نیمه نهایی تورنمنت‌های قاره‌ای را تجربه کرده است.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

تیم فوتبال پرسپولیس با غلبه بر پاختاکور ازبکستان به نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا رسید و حالا فرصت صعود به فینال و قهرمانی را هم خواهد داشت. نکته جالب این است که پرسپولیسی ها در چهار سال اخیر سه بار صعود به نیمه نهایی را تجربه کرده‌اند و در کنار اف‌سی سئول، الهلال و الاتحاد از این حیث رکورددار هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اما حالا با این نتیجه، پرسپولیس در تعداد صعود به نیمه نهایی مسابقات آسیایی با رقیب سنتی خود یعنی استقلال هم به برابری رسید. آبی های پایتخت که یک بار در لیگ قهرمانان ۲۰۱۳ تا نیمه نهایی پیش رفتند، در سال های ۱۹۷۰ و ۱۹۷۱ هم به عنوان قهرمانی و سومی رسیدند. استقلال دو مرتبه نیز در جام برندگان آسیا به نیمه نهایی رسید و چهار بار نیز در جام باشگاه ها حضور در بین چهار تیم پایانی را تجربه کرد تا در مجموع با ۹ نیمه نهایی، سال ها رکورددار باشد.

اما حالا پرسپولیس توانسته با نتایج استثنایی به رکورد تیم استقلال برسد. سرخ‌ها در سال های ۱۹۹۰ و ۱۹۹۱ به فینال جام برندگان آسیا رسیدند و سپس بین سال های ۱۹۹۷ تا ۲۰۰۱ چهار بار به نیمه نهایی جام باشگاه ها رسیدند.

در سال های اخیر تیم برانکو ایوانکوویچ و یحیی گل‌محمدی توانسته سه نیمه نهایی را برای این تیم رقم بزند و حالا اگر قهرمانی ACL به دست بیاید، پرسپولیس دومین قهرمانی قاره ای خود را تجربه خواهد کرد.

پرسپولیس حالا در کنار استقلال رکورددار نیمه نهایی بین تیم های ایرانی در لیگ قهرمانان است و در صورت فتح این جام، به عنوان نخستین تیم ایرانی لیگ قهرمانان را بالای سر خواهد برد.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: پرسپولیس لیگ قهرمانان آسیا پرسپولیس لیگ قهرمانان آسیا نیمه نهایی لیگ قهرمانان سال ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۹۰۰۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اسطوره استقلال، خوشحال‌ترین ایرانی از شکست الهلال!

به گزارش "ورزش سه"، تیم فوتبال العین امارات با وجود شکست ۱-۲ برابر الهلال در دیدار برگشت مرحله نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان آسیا، به واسطه برتری ۲-۴ در دیدار رفت، راهی فینال این مسابقات شد.

العینی‌ها که تنها قهرمانی خود در این تورنمنت را در سال ۲۰۰۳ به دست آوردند، از آن مسابقات یک فوق ستاره ایرانی را به خاطر دارند که محبوبیت بی‌نظیری در استقلال دارد؛ فرهاد مجیدی!

فرهاد که پیش از بازی هم با انتشار ویدیو گلزنی خود در نیمه‌نهایی آن مسابقات برای العین و شاگردان کرسپو آرزوی موفقیت کرده بود، حالا با انتشار تصویری از عکس تیمی العینِ قهرمان آسیا با حضور خودش، صعوا به فینال را به اعضای تیم سابق خود، تبریک گفت.

دیگر خبرها

  • بعضی از بازیکنان پرسپولیس، استقلالی هستند
  • امسال بالاخره سال قهرمانی پی‌اس‌جی است
  • مهم‌ترین اخبار ورزشی ۵ اردیبهشت
  • اولین معامله مالکین جدید سرخابی‌ها/ تسویه بدهی میلیاردی استقلال با مالک پرسپولیس!
  • جواب استقلالی‌ها را در زمین می‌دهیم | فوتبال تدافعی هوادار ندارد
  • انتظاری:آلومینیم حریف چغری برای پرسپولیس است/ وقتی استقلالی‌ها صدرنشین هستند چطور می‌گویند نمی‌خواهند قهرمان شویم؟
  • علی نعمتی: جواب استقلالی‌ها را در زمین می‌دهیم
  • اسطوره استقلال، خوشحال‌ترین ایرانی از شکست الهلال!
  • هفته‌های آخر لیگ و حسرت ۴ بازی بر دل پرسپولیسی‌ها/ گل‌محمدی قهرمانی را مفت از دست داد؟
  • اعتماد اجباری به رفیعی در پرسپولیس؛ حالا نوبت خالد آبادی و استقلال است