Web Analytics Made Easy - Statcounter

سعید محمد در اراک اظهار کرد: طبق یک تفاهم‌نامه فی‌مابین قرارگاه سازندگی خاتم با وزارت بهداشت این قرارگاه 7 هزار و 300 تخت بیمارستانی در 11 استان کشور احداث خواهد کرد.

وی تصریح کرد: تاکنون یک هزار و 300 تخت تحویل شده و هفته گذشته بیمارستان پوست رازی تحویل داده شد.

فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء افزود: شتاب خوبی گرفتیم دوره ساخت به شدت کوتاه شده، قبلاً دوره ساخت بین 5 تا 20 سال بود، بیمارستان پوست رازی را ظرف 3 سال تکمیل کردیم و آمادگی را داریم که اگر از سمت وزارت بهداشت تقاضا شود در پروژه بیمارستان ولی‌عصر اراک نیز ورود کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محمد ادامه داد: قرارگاه خاتم علیرغم همه مشکلاتی که در نبود منابع مالی در کشور وجود دارد، کشور را به یک کارگاه بزرگ عمرانی تبدیل کرده و بیش از 285 پروژه در بخش‌های مختلف وزارتخانه‌های متعدد راه و شهرسازی، نیرو، صنعت و معدن، مخابرات و بهداشت و درمان را در استان‌های مختلف کشور در دست کار دارد که از روند خوبی برخوردار هستند.

وی گفت: تقریباً به صورت هفتگی پروژه افتتاح می‌کنیم، مدل‌های تأمین منابع مالی متنوعی را با دولت پیگیری می‌کنیم و صرفاً به نقدینگی اکتفا نمی‌کنیم، خدا را شکر روش‌ها جواب داده پروژه‌های خیلی بزرگ و مهم و استراتژیکی را قرارگاه درگیر است.

فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا بیان کرد: اخیراً هم پروژه مهر خلیج فارس اولین پتروپالایشگاه را در بندرعباس با سرمایه‌گذاری خود قرارگاه و با عنوان اولین پتروپالایشگاه تمام ایرانی کلنگ‌زنی کردیم، تا پایان سال پروژه‌های زیادی را که در همه حوزه‌ها است به‌صورت هفتگی افتتاح خواهیم کرد و در استان مرکزی هم پروژه‌های زیادی هم در دست اجرا داریم و به‌مرور به بهره‌برداری می‌رسانیم.

محمد بیان کرد: تا به امروز چهار پروژه شهری را در زمان بسیار کوتاه در اراک تکمیل کردیم، تفاهم‌نامه‌ای برای اجرای 5 پروژه جدید با مبلغ 300 میلیارد تومان و به مدت 36 ماه به صورت طرح و ساخت امضا شد که می‌تواند در روان‌سازی ترافیک و حمل و نقل در سطح شهر اراک اثرات مثبتی بگذارد.

 

منبع: پارس نیوز

کلیدواژه: قرارگاه سازندگی خاتم وزارت بهداشت وزارت بهداشت قرارگاه سازندگی خاتم قرارگاه سازندگی خاتم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۹۰۱۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تلاش وزارت بهداشت برای افتتاح ۱۰ هزار تخت بیمارستانی جدید در سال ۱۴۰۳

معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت بهداشت از افتتاح بیش از ۱۶ هزار تخت بیمارستانی در دولت مردمی خبر داد و گفت: در تلاش هستیم سال جاری ۹ تا ۱۰ هزار تخت دیگر به این تعداد افزوده شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از پایگاه وبدا، بهروز رحیمی اظهار کرد: در دولت مردمی و تاکنون بیش از ۳ هزار پروژه بهداشتی با رویکرد تقویت ساختار شبکه بهداشت کشور با اولویت مناطق محروم و کمتر برخوردار تکمیل و وارد چرخه خدمت‌رسانی شده است.

وی با اشاره به تبدیل وضعیت حدود ۷۰ هزار نفر با استفاده از ظرفیت قانون ایثارگران و جذب بیش از ۲۵ هزار نیروی انسانی جدید در بدنه وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی افزود: در این مدت تلاش کردیم تا دستگاه‌ها و تجهیزات پزشکی سنگین، سرمایه‌ای و با تکنولوژی بالا را به منظور تسهیل دسترسی مردم به خدمات در کشور توزیع کنیم.

معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت بهداشت از افتتاح بیش از ۱۶ هزار تخت بیمارستانی در دولت مردمی خبر داد و گفت: در تلاش هستیم سال جاری ۹ تا ۱۰ هزار تخت دیگر به این تعداد افزوده شود.

کد خبر 745512

دیگر خبرها

  • محمد مهاجری: آقای وزیر کشور برای رهبری هزینه نتراشید
  • محمد مهاجری: آقای وزیر کشور برای رهبری هزینه نتراشید/گمان کرده‌اید اگر اسم گشت ارشاد را به طرح‌نور تبدیل کنید قضیه تغییر ماهیت می دهد؟
  • تعیین ردیف بودجه برای حفظ و مرمت آثار تاریخی اراک
  • سرعت بخشی به پروژه بیمارستان هزارتختخوابی ازمطالبات اصلی مردم است
  • محرومیت‌زدایی سپاه با ۶۵ کیلومتر راه‌سازی در اردبیل
  • پروژه بیمارستانی «نیایش» خرم‌آباد در ایستگاه ۶۰درصد پیشرفت فیزیکی
  • تلاش وزارت بهداشت برای افتتاح ۱۰ هزار تخت بیمارستانی جدید در سال ۱۴۰۳
  • بهره برداری از ۱۶ هزار تخت بیمارستانی در کشور
  • اقدام بلاتأمل جمهوری اسلامی در صورت خطای دشمن
  • آغاز رژه روز ارتش در کرمانشاه به صورت پیاده و موتوری