Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-19@03:46:21 GMT

ملاقات با پرز؛ ادن هازارد به رئیس چه گفت؟ (عکس)

تاریخ انتشار: ۱۰ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۴۹۰۱۵۱

شب گذشته ادن هازارد از روی سکوهای ورزشگاه دی استفانو نظاره گر تلاش هم تیمی هایش برابر وایادولید بود.

به گزارش "ورزش سه"، ادن هازارد ساعاتی قبل از شروع بازی با وایادولید بود که از فهرست رئال به دلیل مصدومیت کنار گذاشته شد. هازارد روز قبل از بازی مصدومیت مختصری داشت ولی به زیدان گفته بود که مشکلش جدی نیست ولی با نظر پزشکان حالا باید بین سه تا 4 هفته به دور از میادین بماند که خبر بدی برای رئالی ها محسوب می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ستاره 130 میلیون یورویی رئال بیش از نیمی از بازی های تیمش را به دلیل مصدومیت از دست داده است.

قبل از شروع بازی و زمانی که فلورنتینو پرز رئیس رئال در حال رفتن به سمت جایگاهش بود، ابتدا به ادر میلیتائو برخورد و با او خوش و بش کرد. ادن هازارد که با فاصله از میلیتائو روی صندلی اش نشسته بود، با دیدن پرز بلند شد و به سمت او رفت. این دو برای ثانیه هایی باهم صحبت کردند. اتفاقی که از دید دوربین ها دور نماند.

قطعا پرز زمانی که هازارد را از چلسی جذب کرد، تصورش را هم نمی کرد که او به دلیل مصدومیت های متعدد، یک ناکام مطلق لقب بگیرد هرچند هازارد این فرصت را دارد تا در فصل جاری ارزش هایش را بالاخره به هواداران رئال ثابت کند.

 

 

 

 

 

رئال مادرید فلورنتینو پرز (مدیر عامل) ادن هازارد

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: رئال مادرید ادن هازارد ادن هازارد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۹۰۱۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرسپولیس همچنان با دو مصدوم از فیفادی مارچ

به گزارش "ورزش سه"، یکی از چالش‌های آزار دهنده این فصل پرسپولیس، مصدومیت‌ها و سرماخوردگی ستاره‌های این تیم در مقاطع مختلف فصل بوده است.

یاسین سلمانی و مرتضی پورعلی‌گنجی به طور کامل فصل را به دلیل مصدومیت رباط صلیبی از دست دادند، وحید امیری و مهدی ترابی چندین هفته دور از میادین بودند و در فروردین ماه دو ملی‌پوش این تیم مصدوم شدند.

وحدت حنانوف تاجیکی و علیرضا بیرانوند در تمرین روز سه‌شنبه نیز زیر نظر کادر پزشکی تمرین کردند تا مشخص شود آنها تمام بازی‌های فروردین پرسپولیس را از دست داده‌اند.

پرسپولیس این هفته با صنعت نفت آبادان بازی خواهد کرد و این دو بازیکن برای سومین هفته متوالی غایب خواهند بود.

دیگر خبرها

  • مصدومیت من مسئله خاصی نیست
  • آخرین خبر از مصدومیت علیرضا بیرانوند
  • مصدومان ما در حال رقصند!
  • پاسخ عجیب رئال: مصدومان ما در حال رقصند!
  • شب بد ستاره رئال در اتحاد: مصدومیت هم اضافه شد!
  • آخرین وضعیت مصدومان استقلال
  • گفت‌وگوی مسوولان قضایی استان تهران با شهروندان
  • پرسپولیس همچنان با دو مصدوم از فیفادی مارچ
  • مسوولان قضایی استان تهران در ماه آینده ۱۳ دیدار مردمی خواهند داشت
  • به درخواست های 68 نفر در ملاقات مردمی رئیس کل دادگستری گلستان رسیدگی شد