Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرپرست و تعدادی از پیشکسوتان باشگاه پرسپولیس در مراسم سالگرد بازیکن فقید تیم فوتبال این باشگاه حاضر شدند.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

به نقل از رسانه رسمی باشگاه پرسپولیس، مهدی رسول‌پناه سرپرست و رئیس هیئت‌مدیره باشگاه پرسپولیس صبح امروز (پنجشنبه) در مراسم سالگرد زنده یاد جعفر کاشانی ، رئیس پیشین هیئت‌مدیره باشگاه پرسپولیس شرکت کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این مراسم که با حضور جمعی از پیشکسوتان پرسپولیس برگزار شد، علی پروین، حسین کلانی، حمیدرضا گرشاسبی، مصطفی قنبرپور و برخی از معاونان باشگاه حضور یافتند.

رسول‌پناه در جریان این مراسم با خانواده زنده‌یاد کاشانی دیدار و گفت‌وگویی داشت و با قرائت فاتحه‌ای، یاد و خاطرات آن روانشاد را گرامی داشت.

همچنین پیشکسوتان و مدیران باشگاه پرسپولیس بر سر مزار مرحوم ناصر حجازی، پیشکسوت فوتبال ایران هم حضور پیدا کردند.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: باشگاه پرسپولیس پرسپولیس مدیران باشگاه پرسپولیس باشگاه پرسپولیس پرسپولیس حمیدرضا گرشاسبی مدیران باشگاه پرسپولیس محبوبترین تصاویر پرسپولیس استقلال رئال مادرید بارسلونا لیگ برتر استقلال تهران پرسپولیس تهران تیم ملی لیگ قهرمانان آسیا تیم پرسپولیس یوونتوس تراکتورسازی لیونل مسی تیم ملی ایران تیم ملی فوتبال ایران کارلوس کی روش جام جهانی سپاهان منچستریونایتد لیورپول باشگاه پرسپولیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۹۰۲۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بعضی‌ها برای کرنر و اوت دستی هم بیانیه می‌دهند!

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا، رضا درویش که در تمرین تیم پیشکسوتان پرسپولیس حضور یافته بود، در جمع خبرنگاران اظهار کرد: چهل سال است توفیق دوستی با این بزرگواران را دارم و مدت‌ها می‌خواستم در تمرین حاضر شوم که نمی‌شد. اما امروز از علی پروین رخصت گرفتم و به دیدار بزرگان پرسپولیس آمدم. آنها مثل چهل سال قبل بسیار باانگیزه و باغیرت کار می‌کنند و هنوز می‌بینیم علی پروین چقدر با اشتیاق آنها را راهنمایی می‌کند.

وی در خصوص جرایم سنگینی که کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال برای بیانیه‌ها و مصاحبه‌های غیرفنی در نظر گرفته است، گفت: همیشه بیانیه بازدارنده نیست و باید این فرهنگ را جا بیندازیم که برای همه چیز بیانیه ندهیم. اگر از قبل برخورد می‌شد، برخی دیگر به خود اجازه نمی‌دادند برای کرنر و اوت دستی هم بیانیه بدهند!

درویش شرایط تیم فوتبال پرسپولیس را مطلوب دانست و ادامه داد: وظیفه تیم ما این است تا در همه بازی‌ها برنده شود و خدا کمک خواهد کرد تا مثل قبل قهرمان شویم.

وی در مورد دیدار با اوسمار ویرا، سرمربی پرسپولیس نیز بیان کرد: پیرامون ادامه همکاری و روند بازی‌های تیم با هم صحبت کردیم. ضمن اینکه از این مربی برزیلی خواستیم برای فصل آینده هم برنامه بدهد.

مدیرعامل پرسپولیس درباره انتقادات درباره آغاز نشدن روند تمدید با نفراتی که قرارداد آنان روبه اتمام است، گفت: این مسائل ساخته فضای مجازی و کار دلالان است. وقتی حاشیه نداریم، برخی می‌خواهند برای ما مشکل ایجاد کنند. کدام تیم مذاکراتش را برای تمدید قراردادها انجام داده که ما انجام دهیم؟! ضمن اینکه اولویت ما در این هفته‌ها، کسب مجوز حرفه‌ای، پرداخت بدهی‌ها و مشخص شدن بحث مالکیت باشگاه بود.

درویش با بیان اینکه اوسمار هنوز برای فصل آینده فهرست نفرات مدنظرش را به باشگاه نداده است، عنوان کرد: وقتی او را انتخاب کردیم، برخی انتقاد می‌کردند. با بزرگانی چون پروین مشورت کردیم و حتی بازیکنان نیز، اوسمار را گزینه خوبی می‌داسنتند که اکنون ثابت شد کارش را بلد است.

کد خبر 844996 برچسب‌ها ویژه ورزشی لیگ برتر فوتبال ایران باشگاه استقلال باشگاه پرسپولیس

دیگر خبرها

  • درویش: برخی برای اوت و کرنر هم بیانیه می‌دهند! تمدید قرارداد بازیکنان؟‌ اولویت‌های دیگری داریم
  • پروین: پرسپولیس قهرمان لیگ می‌شود/ هر کسی دلش با تیم است، می‌ماند
  • پروین: پرسپولیس با این بازی‌هایی که می‌کند قهرمان می‌شود/ هر کسی دلش با تیم است می‌ماند+فیلم
  • بعضی‌ها برای کرنر و اوت دستی هم بیانیه می‌دهند!
  • کری مدیرعامل صنعت نفت برای قهرمانی پرسپولیس
  • تمدید قرارداد سرمربی پرسپولیس کلید خورد
  • بیانیه نویس‌ها ۲ تا ۴ میلیارد جریمه می‌شوند
  • جریمه‌های میلیاردی برای بیانیه‌نویسی در لیگ‌های فوتبال
  • جریمه ۴ میلیارد تومانی برای بیانیه نویسی
  • جریمه میلیاردی سازمان لیگ برای تیم هایی که بیانیه می دهند