Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-24@03:39:06 GMT

هراس استکبار جهانی از قدرت نظامی ایران

تاریخ انتشار: ۱۰ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۴۹۰۲۲۹

هراس استکبار جهانی از قدرت نظامی ایران

سردار پورجمشیدیان گفت: نیروهای مسلح ایران نسبت به گذشته پیشرفت قابل ملاحظه‌ای داشته‌اند، به طوری که استکبار جهانی امروز از قدرت نظامی ما هراس دارد.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از سپاه نیوز، سردار سرتیپ پاسدار علی اکبر پورجمشیدیان معاون هماهنگ کننده نیروی زمینی سپاه در گفت‌وگویی در خصوص ضرورت ترویج فرهنگ دفاع مقدس اظهار کرد: دوران مقدس مقطعی حساس از تاریخ کشورمان است و آحاد مردم، مسئولان و به‌ویژه جوانانی که آن دوران را درک نکرده‌اند، اگر می‌خواهند در زمینه‌های مختلف پیشرفت کنند، باید از تجارب دوران دفاع مقدس استفاده کنند؛ چراکه رزمندگان در آن دوران با روحیه جهادی و فداکارانه و از همه مهم تر با دستان خالی، بر دشمن تا دندان مسلح بعثی پیروز شدند و پوزه استکبار را به خاک مالیدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه دوران دفاع مقدس باید به عنوان الگو برای نسل جدید قرار بگیرد، ادامه داد: جوانان امروز ما با تأسی به فرهنگ دفاع مقدس می‌توانند پله‌های ترقی را یکی پس از دیگری طی کنند؛ همان‎طور که رزمندگان در دوران جنگ با اراده خودشان موجب شکست دشمن بعثی شدند؛ جوانان امروزی نیز اگر با اراده‌ای قوی به جنگ با مشکلات بروند، حتماً پیروز خواهند شد.

معاون هماهنگ کننده نیروی زمینی سپاه با بیان اینکه رزمندگان کارهای نشدنی را شدنی کردند، افزود: دوران دفاع مقدس الگویی ملموس و نزدیک به نسل جدید است که باید از آن بهره ببرند و قطعاً اگر این کار صورت گیرد، بهترین نتیجه حاصل می‌شود.

سردار پورجمشیدیان گفت: امروز دشمنان ما به دنبال این هستند تا جلوی انتقال فرهنگ دفاع مقدس به نسل جوان را بگیرند، لذا همه ما باید با تلاش خود جلوی این توطئه آن‌ها و تحریف وقایع آن دوران را بگیریم.

وی عنوان کرد: امروز نیروهای مسلح ما نسبت به گذشته پیشرفت قابل ملاحظه‌ای داشته‌اند، به طوری که استکبار جهانی امروز از قدرت نظامی ما هراس دارد.

معاون هماهنگ کننده نیروی زمینی سپاه خاطرنشان کرد: همان‌طور که در زمینه نظامی با اتکا به توان داخل پیشرفت کرده‌ایم، قطعاً در زمینه اقتصادی نیز بر مشکلات فائق خواهیم آمد.

پایان پیام/50

منبع: شبستان

کلیدواژه: پورجمشیدیان سپاه پاسداران سپاه دفاع مقدس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۹۰۲۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار فرمانده سپاه تهران بزرگ با فرمانده نیروی زمینی ارتش

فرمانده سپاه تهران بزرگ و هیئت همراه، با امیر حیدری فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران دیدار کردند. - اخبار سیاسی -

به گزارش گروه دفاعی خبرگزاری تسنیم، سردار حسن حسن‌زاده فرمانده سپاه محمد رسوال‌الله (ص) تهران بزرگ و هیئت همراه، با امیر کیومرث حیدری، فرمانده نیروی زمینی ارتش دیدار و ایام ارتش را به وی تبریک گفت.

فرماندهان سپاه تهران بزرگ و نیروی زمینی ارتش در این نشست بر تعامل، همراهی و هم‌فکری در عرصه‌های مختلف برای تحقق بخشیدن به فرمایشات فرمانده معظم کل قوا(مدظله‌العالی) تأکید کردند.

همچنین امیر حیدری، سالروز تأسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را به سردار حسن حسن‌زاده، فرمانده سپاه محمد رسوال‌الله (ص) تهران بزرگ، تبریک گفت.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • دفاع مقدس یکی از درخشان ترین دوران سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است
  • فتنه‌های بسیاری را پشت سرگذاشتیم تا به وعده صادق رسیدیم
  • جزئیات دیدار فرمانده سپاه تهران بزرگ با فرمانده نیروی زمینی ارتش +عکس
  • دیدار فرمانده سپاه تهران بزرگ با فرمانده نیروی زمینی ارتش
  • همایش «شن‌ها مامور خدا بودند» برگزار شد
  • موشک‌های نقطه‌زن؛ نشان دهنده قدرت علمی ایران
  • سپاه پاسداران، مولود انقلاب اسلامی
  • روحیه جهادی و دانش‌پایه بودن نظام دفاعی عامل برتری قدرت نظامی ایران است
  • نقش غیر قابل انکار سپاه پاسداران در توفیقات نظام اسلامی
  • شکست هیمنه پوشالی رژیم صهیونیستی از افتخارات سپاه