Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، به نقل از روابط عمومی استانداری کردستان، بهمن مرادنیا در دیدار با نماینده ولی فقیه در کردستان به بیان عملکرد و اقدامات صورت گرفته برای توسعه همه جانبه استان پرداخت و گفت: یکی از مهمترین اتفاقات که در توسعه استان اهمیت حیاتی دارد گرفتن تخصیص آب از وزارت نیرو برای ۹۶ هزار هکتار از اراضی کشاورزی بود که با اجرای آن تولید محصولات کشاورزی در استان پنج برابر خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی راه آهن، جاده مریوان به سنندج و فرودگاه سقز را سه پروژه مهم دیگر استان بر شمرد که در دولت تدبیر و امید به صورت جدی پیگیری و نهایتاً تا پایان سال مالی به اتمام می رسند.

مرادنیا اضافه کرد: راه آهن همدان - سنندج، جاده مریوان - سنندج و فرودگاه سقز از اوایل دهه ٨۰ آغاز شده بودند که در سه سال گذشته تلاش فراوانی برای تخصیص اعتبار آنها صورت گرفت که فقط برای راه آهن هزار میلیارد تومان اعتبار اختصاص یافت.

استاندار کردستان در ادامه به تلاش‌های دولت برای بهبود شرایط درمانی و بهداشتی استان نیز گریزی زد و گفت: در سه سال گذشته هزار و ۱۰۰ تخت به ظرفیت بیمارستانی استان اضافه شده که نمونه آن بیمارستان ۵۴۰ تخت خوابی کوثر سنندج و ۲۳۵ تخت خوابی بیمارستان سقز و همینطور بیمارستان دهگلان است.

مرادنیا همچنین به پروژه‌های سرمایه گذاری در استان نیز اشاره کرد و گفت: اجرای طرح زنجیره فولاد در قروه و بیجار و پتروشیمی دوم کردستان نیز در دست اقدام هستند.

وی کردستان را استانی غنی و دارای پتانسیل‌های فراوان در بخش معادن و کشاورزی برشمرد و گفت: علیرغم اینکه ۹۰ درصد اراضی استان دیم است دو سال قبل کردستان رتبه دوم تولید گندم کشور را به خود اختصاص داد.

استاندار کردستان هدف همه مدیران استان را خدمت به مردم و نظام دانست و گفت: در چند سال گذشته تلاش‌های فراوانی صورت گرفت تا فاصله کردستان در برخی شاخص‌ها به میانگین کشوری برسد که در این راه نیز موفقیت‌های قابل توجهی به دست آمد.

وی اضافه کرد: در دو سال گذشته که شدت تحریم‌های کشور افزایش پیدا کرده اعتبارات عمرانی کردستان به نسبت میانگین کشوری ۳٨ درصد رشد داشته و از این محل توانستیم پروژه‌های خوبی تعریف شده است.

کد خبر 5037862

منبع: مهر

کلیدواژه: بهمن مرادنیا استانداری کردستان اعتبارات عمرانی ویروس کرونا چهل سالگی دفاع مقدس هفته دفاع مقدس شیراز آمار کرونا بوشهر شیوع کرونا گرگان کرمانشاه دفاع مقدس دفاع مقدس جنگ تحمیلی شهرکرد اربعین حسینی اربعین 99 سال گذشته

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۹۰۲۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سهم ۶۴ درصدی عملیات‌های عمرانی از بودجه ۱۴۰۳ شهرداری اشنویه

شهردار اشنویه گفت: برخلاف سال‌های گذشته بیشترین سهم از بودجه سال‌جاری (۶۴ درصد) صرف عملیات عمرانی سطح شهر خواهد بود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از آذربایجان‌غربی، انور سعیدی امروز _دوشنبه سوم اردیبهشت_ در جمع خبرنگاران اظهار کرد: رقم بودجه تدوین شده شهرداری اشنویه برای سال‌جاری ۱۵٠ میلیارد تومان است.

وی افزود: برخلاف سال‌های قبل بیشترین سهم از بودجه سال‌جاری (۶۴ درصد) صرف عملیات عمرانی سطح شهر خواهد بود.

شهردار اشنویه گفت: بخش زیادی از درآمدهای شهرداری صرف پرداخت حقوق و مزایای کارکنان و کارگران بخش خدمات شده و ماهیانه ۸۰۰ میلیون تومان به کارمندان شهرداری حقوق پرداخت می‌شود.

سعیدی ادامه داد: احداث میدان میوه و تره بار به صورت امانی (در صورت مشارکت نداشتن سرمایه‌گذار) آسفالت معابر و کوچه‌ها، ادامه طرح‌های عمرانی همانند پیاده‌روی سلامت قلاتوک، ادامه احداث دیوار ساحلی و فضای سبز ساحل رودخانه گلاز، پلاک‌زنی پیاده‌روها، ساماندهی پارک جنگلی قلاتوک، تکمیل سایت پسماند، انتقال ترمینال به جایگاه قبلی و ساماندهی آن بعد از احداث میدان میوه و تره‌بار جدید در روستای علی‌آباد از مهمترین اقدامات عمرانی آینده خواهد بود.

کد خبر 746918

دیگر خبرها

  • مسئولان مصوبات دور دوم سفر رئیس جمهور را پیگیری کنند
  • کاهش ۲ درصدی آمار طلاق در استان کردستان
  • کاهش ۲ درصدی آمار طلاق کردستان در سال گذشته  
  • برنامه‌ریزی برای پویایی در ساخت‌وسازها، اولویت مهم شهرداری منطقه ۱۰ شیراز
  • تحقق ۱۰۶ درصدی مبادلات تجارت خارجی در کردستان
  • ارزش دلاری مبادلات تجارت خارجی کردستان به حدود ۵ میلیون دلار رسید
  • ۱۰ هزار میلیارد تومان اعتبار عمرانی استان سمنان افزایش یافت
  • افزایش ظرفیت مخازن آب شهری کردستان
  • میزان صادرات زنجان در سال جاری ۶۵۸ میلیون دلار هدفگذاری شد
  • سهم ۶۴ درصدی عملیات‌های عمرانی از بودجه ۱۴۰۳ شهرداری اشنویه