Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم،متن پیام تسلیت آیت‌الله سید محمد سعیدی تولیت آستان مقدس کریمه اهل‌بیت (س) و نماینده، ولی فقیه در استان قم در پی درگذشت محمد حسین امین جعفری خادم حرم مطهر و مدیرکل سابق آموزش و پرورش قم به شرح زیر است:

 

انالله و انا الیه راجعون


خبر درگذشت جناب آقای محمد حسین امین جعفری موجب تأسف و تأثر گردید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آن مرحوم از جوانی کار خود را با خدمت در آموزش و پرورش و حوزه تعلیم و تربیت آغاز و در مسئولیت‌های مختلف از جمله کسوت مدیر کلی آموزش و پرورش استان قم خدمات شایانی ارائه کردند.

مشارکت در امور خیریه و عام المنفعه و رسیدگی به خانواده‌های نیازمند از جمله خدمات ماندگار ایشان است.

این چهره فرهنگی و یادگار دوران دفاع مقدس علاوه بر این که به عنوان خادم افتخاری حرم مطهر حضرت معصومه سلام‌الله علی‌ها به زائران خدمت‌رسانی می‌کردند نزدیک به ۱۰ سال در دفتر واقفین و خیرین این آستان شریف منشأ خدمات فراوانی بودند.


این ضایعه را به خانواده محترم ایشان به ویژه همسر محترمه، فرزندان و دیگر بستگان و همچنین جامعه فرهنگی استان قم و خادمان حرم مطهر تسلیت گفته و در جوار بارگاه ملکوتی حضرت فاطمه معصومه سلام الله علی‌ها برای آن مرحوم رحمت و مغفرت واسعه الهی را مسئلت می‌نمایم.

سید محمد سعیدی تولیت آستان مقدس و نماینده، ولی فقیه در استان قم

انتهای پیام/ش

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: آموزش و پرورش تولیت آستان مقدس حضرت معصومه پیام تسلیت استان قم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۹۰۲۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیام تسلیت امام‌جمعه و استاندار کرمانشاه در پی درگذشت امام جمعه سابق جوانرود

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز کرمانشاه، متن پیام بدین شرح است:

بسم الله الرّحمن الرّحیم
إنّا لله و إنّا الیه راجعون
خبر رحلت امام‌جمعه سابق شهر جوانرود، عالم وارسته و فاضل ارجمند مرحوم مغفور حاج ماموستا ملا احمد فخری (رحمةالله‌علیه) موجب تاثّر و تالم اینجانبان گردید.
آن مرحوم از جمله عالمان فرهیخته، انقلابی، اخلاق‌مدار و بصیر بود که با روحیه مردمداری و تواضع، نقش بزرگی در وحدت و همدلی مردم منطقه و مقابله با توطئه‌های بدخواهان و ضدانقلاب ایفا نمود.
ایشان ۴۴ سال در سنگر امامت جمعه جوانرود به اسلام، مردم و انقلاب اسلامی خدمت کرد و همواره در تبیین حقایق و معارف اسلام و انقلاب اسلامی از علمای پیشتاز بود.
اینجانبان درگذشت این شخصیت ارزشمند را به رهبر معظم انقلاب اسلامی (مدظله‌العالی)، مردم مؤمن و انقلابی استان کرمانشاه و شهرستان جوانرود بخصوص شاگردان و خانواده محترم ایشان تسلیت و تعزیت عرض نموده و از خداوند حکیم علو درجات برای آن عالم بصیر و صبر و اجر برای عموم بازماندگان مسألت می‌نماییم.

حبیب الله غفوری
نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه

محمدطیب صحرایی
استاندار کرمانشاه

دیگر خبرها

  • امام جمعه سابق جوانرود درگذشت
  • همسر شهید آیت الله سیدمصطفی خمینی درگذشت
  • همسر سید مصطفی خمینی درگذشت
  • عروس بزرگ امام خمینی درگذشت /معصومه حائری که بود؟
  • عروس امام خمینی درگذشت /معصومه حائری که بود؟
  • فوری/عروس امام خمینی درگذشت
  • پیام تسلیت امام‌جمعه و استاندار کرمانشاه در پی درگذشت امام جمعه سابق جوانرود
  • پیام تسلیت فرمانده سپاه الغدیر در پی درگذشت مادر شهیدان نیرنگ
  • مبنای جشن‌های دهه کرامت باید «عارفاً بحقّها» باشد
  • مبنای جشن‌های دهه کرامت باید «عارفاً بحقّها» باشد