Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از قزوین؛ نصرت اله علیرضایی، فرماندار شهرستان آوج در جلسه شورای معادن شهرستان آوج که با حضور طاهرخانی معاون سازمان صمت، نبئی رئیس سازمان نظام مهندسی کشور و استان و نمایندگانی از وزارت صمت، صندوق بیمه فعالیت‌های معدنی، بانک ها، مدیران ادارات صمت، منابع طبیعی و منابع آب شهرستان و معدن داران و معدن کاران شهرستان آوج برگزار شد، بیان کرد: امروزه معادن از ظرفیت های توسعه در هر جامعه ای محسوب می شوند که باید در خدمت تولید و اشتغال قرار بگیرند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


علیرضایی افزود: بین معدن کاران و جامعه محلی باید ارتباط دوسویه و مبتنی بر تعامل و سیاست برد -برد برقرار باشد تا هم صاحبان معادن احساس امنیت کنند و هم جامعه محلی با بهره مندی از حمایت های این مراکز تولیدی، احساس رضایت و همدلی داشته باشند.
فرماندار شهرستان آوج با تاکید بر ساماندهی معادن شهرستان اظهارکرد: در حال حاضر ۳۵معدن در سطح شهرستان مجوز فعالیت دارند که تنها ۳ معدن فعال هستند.
او افزود: معادن غیرفعال تا پایان بهمن ماه سال جاری مهلت دارند که نسبت به فعال سازی معادن خود اقدام کنند،درغیر این صورت مجوز آنها ابطال و به متقاضیان جدید واگذار می شود.
فرماندار شهرستان آوج گفت: بر اساس ضوابط قانونی، تعداد ۱۵معدن در سطح شهرستان مشمول این تصمیم خواهند شد که در مهلت تعیین شده باید نسبت به فعال سازی معادن خود اقدام کنند.

48

کد خبر 1438611

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: استان قزوین شهرستان آوج

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۹۰۲۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امضای قرارداد استخراج ۳۶ معدن در هرات

فضل احمد منیب رئیس اداره معادن و نفت ولایت هرات با تاکید بر اینکه نظارت بر نحوه استخراج معادن در دستور کار این اداره قرار دارد گفت: از 36 معدنی که کار بررسی و قرارداد آن تکمیل شده است، 13 معدن مربوط به مواد ساختمانی است.

مسئولان اداره معادن و نفت ولایت هرات می گویند: حکومت در تلاش است تا با حفظ منابع ملی و مردمی افغانستان این معادن را به قرارداد بسپارد و از عواید حاصل از آن در بازسازی و توسعه کشور استفاده کند.

گفته میشود که ولایت هرات از جملا ولایات اقتصادی و درآمد زا در کشور است که به باور آگاهان امور اقتصادی با استخراج معادن این ولایت بسیاری از نیازمندی های اقتصادی مردم آن بر طرف خواهد شد.

باشگاه خبرنگاران جوان افغانستان افغانستان

دیگر خبرها

  • زمینه اشتغال ۳۸۲ نفر در معادن آذربایجان‌غربی فراهم شد
  • تشکیل وزارت معادن و فلزات آری یا نه؟
  • تولید فولاد مازاد کشور ۱۰ میلیون تن است
  • حمل و نقل با نوار نقاله‌ها در معادن چگونه انجام می‌شود؟
  • احیای و فعال سازی ۷۴ معدن در آذربایجان غربی/برگزاری مزایده برای فعال سازی ۱۸۰ معدن غیرفعال
  • احیاء ۵۴ معدن راکد در آذربایجان‌غربی در سال گذشته
  • زمینه اشتغال ۳۸۲ نفر در معادن آذربایجان غربی فراهم شد
  • راهبرد‌های وزارت صمت برای تحقق شعار سال در بخش معدن
  • کنگره شهدا در زرقان برگزار می‌شود
  • امضای قرارداد استخراج ۳۶ معدن در هرات