Web Analytics Made Easy - Statcounter

علی امیری‌راد در گفت‌وگو با ایسنا در تشریح جزئیات این خبر اظهار کرد: به دنبال درگیری بین جمهوری آذربایجان و ارمنستان، ساعت ۱۲ ظهر امروز، پنج قبضه خمپاره‌ی کاتیوشا به روستای پرویزخانلو  درشهرستان خداآفرین اصابت کرد.

وی افزود: دو قبضه از این خمپاره‌ها به دو واحد مسکونی اصابت کرده و خسارت‌هایی را به بار آورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی از جراحت بسیار جزئی یک کودک شش ساله در این حادثه خبر داد و گفت: این کودک به مرکز درمانی منتقل شد و می‌توان گفت خوشبختانه این حادثه خسارت جانی نداشته است.

 امیری‌راد در پایان سخنانش با اشاره به اینکه جزئیات حادثه به استانداری، معاونت سیاسی امنیتی استاندار و شورای تامین استان اطلاع داده شده است، گفت: فرمانده تیپ مرند، ارتش و سپاه در منطقه حضور دارند و در حال بررسی هستند.

      

منبع: اکوفارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۹۰۳۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ریزش ساختمان مسکونی در کرمانشاه/۴ نفر نجات پیدا کردند

ایسنا/کرمانشاه رییس سازمان آتشنشانی کرمانشاه از ریزش ساختمان مسکونی در کرمانشاه خبر داد.

آتش پاد غلامرضا رضایی درباره جزئیات این حادثه گفت: ساعت ۳:۳۰ بامداد امروز (۲۷ فروردین) یک مورد حادثه تخریب ساختمان مسکونی در تپه فتحعلی خان کرمانشاه به سامانه ۱۲۵ آتش‌نشانی اعلام شد که به سرعت آتش‌نشانان ایستگاه‌های شماره سه و نجات مرکزی به محل حادثه اعزام شدند.

رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی کرمانشاه با اشاره به حضور آتش‌نشانان در محل حادثه، گفت: مشخص شد که ساختمان به یکباره دچار ریزش شده و چهار نفر درون آن محبوس شده اند.

وی تصریح کرد: آتش‌نشانان در لحظات اولیه موفق شدند دو مرد و دو زن را از این ساختمان نجات داده و به بیرون از ساختمان انتقال دهند.

به گفته رضایی علت و چگونگی این حادثه در دست بررسی است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • سقوط خودروی پراید به رودخانه دهستان مصیر حادثه آفرید + فیلم
  • ساخت ۷۰ واحد مسکونی برای جوانان روستای هندوآباد
  • ریزش ساختمان مسکونی در کرمانشاه
  • انفجار گاز یک خانه روستایی در گناباد را تخریب کرد
  • انفجار گاز، یک خانه روستایی در گناباد را تخریب کرد
  • ریزش ساختمان مسکونی در کرمانشاه/۴ نفر نجات پیدا کردند
  • انفجار گاز، یک خانه در گناباد را تخریب کرد
  • حبس شدن ۴ نفر در ریزش ساختمان مسکونی در کرمانشاه
  • محبوس شدن ۴ نفر در ریزش ساختمان مسکونی در کرمانشاه
  • افتتاح و واگذاری بیش از ۸۰۰ واحد مسکونی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در استان یزد