Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی کمیته امداد قزوین؛ مهرعلی حق گویان اظهار کرد: خدمت به نیازمندان در کمیته امداد محدود به یک خدمت خاص نیست، و برای رفع به نیازهای مختلف ولی نعمتان تحت حمایت، برنامه‌های مشخص تدوین شده است.

وی ادامه داد: یکی از قشرهای مورد توجه جمعیت مددجویی، دانش آموزان هستند که خدمت رسانی به این عزیزان، از اهمیت خاصی برخوردار است چراکه آینده سازان کشور همین دانش آموزان هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل کمیته امداد استان قزوین اضافه کرد: دانش‌آموز نیازمند با توجه به محدودیت‌های کرونایی امروز با مشکلات مختلفی مواجه شده‌اند که تأمین گوشی هوشمند برای بهره برداری از آموزش‌های مجازی ضروری و مهم است.

وی افزود: در برنامه شور عاطفه‌ها تلاش می‌کنیم تا با همکاری اقشار مختلف مردم نیکوکار، دو هزار دستگاه گوشی و تبلت خریداری و در اختیار دانش آموزان نیازمند قرار گیرد.

حق گویان عنوان کرد: تحصیل برای همه فرزندان این مرز و بوم ضروری است و برای فرزندان خانواده‌های تحت حمایت این نهاد ضروری‌تر، چراکه با ارتقای سطح تحصیلی فرزند مددجو، یکی از مهمترین بسترهای محرومیت زدایی فراهم شده و در واقع چرخه تداوم فقر در خانواده قطع می‌شود.

وی تصریح کرد: در جشن عاطفه‌های سال قبل مردم نیکوکار و نوع دوست استان قزوین بیش از سه میلیارد و ۷۶۰ میلیون تومان به دانش آموزان نیازمند کمک کردند و امیدواریم با افزایش کمک‌های مردمی در سال جاری بتوانیم خدمات مورد نیاز را به دانش آموزان نیازمند ارائه کنیم.

مدیرکل کمیته امداد استان قزوین اعلام کرد: مردم نیکوکار استان قزوین تاکنون بیش از دو میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان در شور عاطفه‌ها برای کمک به دانش آموزان نیازمند اهدا کرده‌اند.

وی اظهارکرد: علاوه بر دفاتر کمیته امداد و مراکز نیکوکاری، شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۱۸۹۹۶۴۵۴۰۶ و کد مهربانی #۱*۰۲۸*۸۸۷۷* برای دریافت کمک‌های مردمی در نظر گرفته شده است.

حق گویان اظهارکرد: در استان قزوین سه هزار و ۵۰۰ دانش آموز و بیش از ۴۰۰ دانشجو تحت حمایت داریم که بررسی‌های اولیه نشان می‌دهد بیش از دو هزار نفر از انان برای استفاده از آموزش مجازی نیاز به تبلت یا گوشی هوشمند دارند.

در ادامه این برنامه، مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین گفت: دانش آموزان و فرهنگیان دست در دست هم طرح «هر مدرسه یک تبلت» را برای کمک به دانش آموزان نیازمند اجرا می‌کنند.

حسنعلی اصغری بیان کرد: آموزش و پرورش آماده است تا از طریق ظرفیت‌های فیزیکی و مجازی در اختیار خود در شور عاطفه‌ها که در سال جاری با شور و شعور حسینی همراه شده، مشارکت داشته باشد.

وی یادآورشد: در حال حاضر دو هزار و ۳۳۸ مدرسه در استان قزوین فعال است که هر کدام به تناسب خود ظرفیت‌هایی دارند که می‌توانیم برای شور عاطفه‌ها از آن بهره ببریم.

کد خبر 5037859

منبع: مهر

کلیدواژه: کمیته امداد قزوین قزوین جشن عاطفه ها کمک مردمی ویروس کرونا چهل سالگی دفاع مقدس هفته دفاع مقدس شیراز آمار کرونا بوشهر شیوع کرونا گرگان کرمانشاه دفاع مقدس دفاع مقدس جنگ تحمیلی شهرکرد اربعین حسینی اربعین 99 دانش آموزان نیازمند شور عاطفه ها استان قزوین کمیته امداد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۹۰۳۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نگاهی بر اخبار ورزشی پنجم اردیبهشت استان قزوین

در ادامه رقابت‌های فوتسال جام ملت‌های آسیا و در مرحله حذفی، تیم ملی کشورمان که در ترکیب خود از سعید مومنی سنگربان قزوینی بهره می‌برد، امروز از ساعت ۱۲ و ۳۰ به مصاف تیم قرقیزستان می‌رود.

تایلند میزبان جام ملت‌های فوتسال آسیا است.

حضور رکابزنان استان در اردو‌های تیم ملی

رکابزنان قزوینی در اردوی کوهستان حسین زنجانیان و طا‌ها قابلی رکابزنان استان به اردوی آسیایی دوچرخه سواری کوهستان دعوت شدند.

این اردو از امروز به مدت یک هفته در گیلان برگزار می‌شود.

رکابزنان ملی پوش استان خود را مهیای رقابت‌های آسیایی می‌کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • آموزش عملی آمادگی دفاعی ۱۰ هزار دانش‌آموز قزوینی
  • نگاهی بر اخبار ورزشی پنجم اردیبهشت استان قزوین
  • حضور آتش نشانان قزوینی در ۲۶۸ عملیات طی فروردین ماه
  • باشگاه دانش آموزی خبرنگار پلیس، پیشگام در حوزه‌های انتظامی و انضباط اجتماعی است
  • باشگاه خبرنگاران دانش آموزی پلیس افتتاح شد
  • ۲۲ درصد دانش آموزان قزوینی دچار اضافه وزن هستند
  • نگاهی به چند خبر ورزشی چهارم اردیبهشت استان قزوین
  • اردوگاه‌های دانش آموزی نیازمند اعتبار و بودجه
  • همراه با اخبار ورزشی سوم اردیبهشت استان قزوین
  • هدیه ۲۰۰ میلیون ریالی معلم قزوینی برای بازسازی سالن اجتماعات مدرسه