Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-25@22:35:54 GMT

آتش سوزی بازارچه دیلم بدون تلفات جانی مهار شد+عکس و فیلم

تاریخ انتشار: ۱۰ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۴۹۰۳۷۰

آتش سوزی بازارچه دیلم بدون تلفات جانی مهار شد+عکس و فیلم

‍‍‍‍‍‍

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان دیلم، سیف اله غلامی ظهر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به آتش سوزی در بازارچه دیلم اظهار داشت: این آتش سوزی صبح امروز رخ داد و کل بازارچه دیلم را فرا گرفت.

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان دیلم افزود: با همراهی دستگاه‌های اجرایی شهرستان دیلم و شهرستان‌های مجاور و همشهریان این حریق مهار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: امدادگران و نجاتگران جمعیت هلال احمر شهرستان دیلم در قالب ۵ تیم امدادی و همچنین تیم امدادی پایگاه امداد و نجات جاده‌ای عامری به همراه دو دستگاه آمبولانس و نجات به محل حادثه اعزام شدند.

غلامی خاطرنشان کرد: حدود ۲۰۰ غرفه در این بازارچه مشغول به کار بود که به دلیل وجود سازه‌هایی از جنس ام‌دی‌اف و فایبر گلاس سرعت آتش سوزی افزایش یافت ولی خوشبختانه این حادثه تلفات جانی نداشته است.

 

 

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: آتش سوزی دیلم جمعیت هلال احمر سیف شهرستان دیلم آتش سوزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۹۰۳۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نجات ۱۸ نفر از سیل در روستای شادکام بافق

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز یزد، مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان یزد گفت: در ساعت ۱۹ شب گذشته با دریافت خبری مبنی بر گیرافتادن ۱۸ نفر در سیل روستای شادکام، دو تیم امدادی سیلاب و کوهستان هلال احمر شهرستان بافق با ۳ خودرو امدادی به منطقه اعزام شدندو با استفاده از تجهیزات کارگاه این افراد را نجات و به مکان امن انتقال دادند.
عشقی افزود: همچنین قبل از این حادثه ساعت ۱۶ دیروز تیم‌های امدادی به روستای قطرم بافق اعزام و پس از رهاسازی چندین خودرو گرفتار در سیل و خارج نمودن افراد از منازل متاثر از رودخانه‌ها تا پاسی از شب تلاش و خدمات رسانی کردند.

دیگر خبرها

  • (ویدئو) ملکی: مورد مصدوم و تلفات جانی تا این لحظه نداشتیم
  • نجات ۱۸ نفر از سیل در روستای شادکام بافق در استان یزد
  • نجات ۱۸ نفر از سیل در روستای شادکام بافق
  • تخلیه روستاهای بحرانی/ خسارت جانی در زیرکوه نداشتیم
  • امدادرسانی به ۴۲ شناور و نجات ۱۷۲ دریانورد در آب‌های استان بوشهر
  • سازماندهی بیش از ۴۰۰ تیم عملیاتی و امدادی برای مقابله با سیل در یزد
  • سازماندهی ۴۹۰ تیم عملیاتی و امدادی برای مقابله با حوادث احتمالی سامانه بارشی
  • کارگاه چوب بری در جاده مخصوص کرج در آتش سوخت
  • وقوع سیل در نطنز خسارت جانی به دنبال نداشت
  • مهار آتش‌سوزی گسترده کارخانه پارافین شهرک صنعتی شکوهیه قم