Web Analytics Made Easy - Statcounter

هافبک عراقی تیم فوتبال پرسپولیس ایران معتقد است که اخراج جلال‌الدین ماشاریپوف در دیدار این تیم برابر پاختاکور ازبکستان، کمک زیادی به سرخپوشان کرد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

بشار رسن در گفت‌وگو با سایت رسمی کنفدراسیون فوتبال آسیا (AFC)، درباره برتری پرسپولیس ایران مقابل پاختاکور ازبکستان و صعود شاگردان یحیی گل‌محمدی به نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان آسیا اظهار داشت:

دفاع ما قدرت زیادی دارد و گلزنی به پرسپولیس برای رقبا آسان نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این موضوع به ما کمک کرد که به نیمه‌نهایی برسیم. در ۶ دیداری که در قطر به میدان رفتیم، تنها یک گل خوردیم که آن هم از روی نقطه پنالتی بود. این موضوع نشان می‌دهد که سیستم ما به خوبی کار می‌کند.

« بازی سختی مقابل تیم سازماندهی‌شده داشتیم.»، بشار رسن ضمن بیان این جمله تصریح کرد:

پاختاکور تحت تأثیر کارت قرمز بازیکنش قرار داشت، مخصوصاً اینکه این اتفاق، خیلی زود افتاد که این موضوع خیلی به ما کمک کرد. ما از این اخراج سود بردیم و دو گل زودهنگام در نیمه دوم زدیم. تیم ما در مجموع بازی خوبی کرد اما تلاش بسیار زیادی مقابل السد کرده بودیم و خسته بودیم. ما ۶ بازی کرده‌ایم که همه آنها تعیین‌کننده بودند.

بشار رسن هافبک عراقی پرسپولیس درخصوص دیدار این تیم مقابل النصر عربستان در نیمه‌نهایی گفت:

ما باید بازی با پاختاکور را فراموش کنیم و خودمان را برای بازی با النصر برای رسیدن به فینال آماده کنیم. کادر فنی ما بازی‌های النصر را دیده و نقاط ضعف و قوت این تیم را آنالیز کرده است. ما خودمان را آماده می‌کنیم تا روز شنبه، بهترین عملکرد را ارائه کنیم.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: پرسپولیس لیگ قهرمانان آسیا بشار رسن بشار رسن پرسپولیس لیگ قهرمانان آسیا بشار رسن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۹۰۳۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مصدوم و محروم سپاهان به سود پرسپولیس/ رضاییان محروم شد

به گزارش خبرنگار مهر، رامین رضائیان در آخرین دقیقه اضافه نیمه اول بازی امروز مقابل ملوان بندر انزلی کارت زرد دریافت کرد تا بازی آینده تیمش در لیگ برتر فصل جاری را مقابل پرسپولیس از دست بدهد. او که سابقه پوشیدن پیراهن پرسپولیس را بر تن دارد نمی‌تواند تیمش را در این بازی همراهی کند.

همچنین فرشاد احمدزاده دیگر بازیکن سپاهان که همچون رضائیان سابقه بازی برای پرسپولیس را دارد هم دچار مصدومیت تا قبل از سوت پایان نیمه اول از زمین خارج شده و جای خود را به کاوه رضایی دهد.

پیش از او نیز محمد دانشگر، آریا یوسفی و محمدجواد حسین نژاد نیز به دلیل آسیب دیدگی شرایط بازی برای سپاهان را در دیدار با پرسپولیس ندارند.

بنابراین مورایس برای انتخاب ترکیب اصلی خود در دیدار با سرخپوشان پایتخت کار مشکلی دارد که می‌تواند وضعیت بحرانی تیمش را تشدید دهد.

دیدار تیم‌های فوتبال پرسپولیس و سپاهان اصفهان چهاردهم اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ در ورزشگاه ازادی برگزار می‌شود.

کد خبر 6084713

دیگر خبرها

  • اعلام وضعیت 4 ستاره سپاهان برای پرسپولیس
  • باشگاه پرسپولیس به رای اسماعیلی فر اعتراض می کند
  • احمدزاده به بازی با پرسپولیس می‌رسد/ وضعیت نامشخص اسدی
  • تکلیف محرومیت رامین رضاییان مشخص شد +سند
  • معمای عجیب؛ رامین رضاییان بازی با پرسپولیس را از دست داد؟
  • ابهام درباره محرومیت رامین رضاییان
  • رضاییان مقابل پرسپولیس بازی می‌کند (+سند)
  • احتمال غیبت بازیکن آلومینیوم مقابل پرسپولیس
  • مصدوم و محروم سپاهان به سود پرسپولیس/ رضاییان محروم شد
  • بازیکن هوادار: تساوی برابر پیکان برای ما فرقی با باخت نداشت