Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش افکارنیوز،

 پس از اعلام خبر درگذشت «صباح الاحمد الجابر الصباح» امیر کویت ، هیأت‌های عربی یکی پس از دیگری برای تسلیت درگذشت امیر کویت وارد این کشور شدند.

از جمله کشورهای عربی منطقه سران اردن، عراق، مصر و عمان حضوری پررنگ داشتند بخصوص تمیم بن حمد امیر قطر در مراسم خاکسپاری همتای کویتی خود حاضر شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تمیم بن حمد در مراسم خاکسپاری صباح

به گزارش خبرگزاری رسمی عراق «واع»، «برهم صالح» رئیس جمهور عراق برای تسلیت درگذشت صباح الاحمد، امروز (پنجشنبه)، وارد کویت شد.

خبرگزاری رسمی اردن «پترا» نیز گزارش داد «عبدالله دوم» شاه این کشور برای تسلیت رهسپار کویت شده است.

خبرگزاری رسمی کویت ‌«کونا» نیز گزارش داد که «عبدالفتاح السیسی» رئیس جمهور مصر برای عرض تسلیت به خاندان حاکم در این کشور وارد کویت شده است.

خبرگزاری رسمی عمان نیز در گزارشی خبر داد که «هیثم بن طارق بن تیمور آل سعید» سلطان این کشور برای تسلیت درگذشت امیر کویت به این کشور سفر کرده است.

اما در مقابل، شبکه سعودی «العربیه» گزارش داد که هیأتی به ریاست مشاور شاه، شاهزاده «منصور بن متعب» برای اعلام تسلیت «سلمان بن عبدالعزیز» شاه سعودی و «محمد بن سلمان» کویت سفر کرده است.

خبرگزاری رسمی بحرین «بنا» نیز در این خصوص گزارش داد که شاهزاده «سلمان بن حمد آل خلیفه» ولی عهد این کشور به کویت سفر کرده است.

«وام» خبرگزاری رسمی امارات نیز در گزارشی مشابه خبر داد که «سیف بن زاید آل نهیان» معاون رئیس هیأت وزارء و وزیر کشور امارات و «هیان بن مبارک آل نهیان» وزیر «تسامح و همزیستی»، برای اعلام تسلیت رئیس این کشور به کویت سفر کرده است.

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: امیر کویت تسلیت تسلیت امیر کویت مراسم ترحیم خبرگزاری رسمی سفر کرده برای تسلیت امیر کویت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۹۰۴۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز رسمی بهره‌برداری از ۴۰ دستگاه اتوبوس برقی ایران‌ خودرو دیزل در شهر کرج

به گزارش «تابناک» به نقل از ایکوپرس- در این مراسم وزیر کشور ضمن بازدید از اتوبوس‌های برقی ایران خودرو دیزل گفت: اتوبوس‌های برقی نقطه تحولی در حمل و نقل درون شهری است.
احمد وحیدی با تاکید بر ضرورت توسعه این دستاورد بیان کرد: سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌ها با اختصاص یارانه، برای دستیابی به این هدف به شهرداری کرج کمک کرد تا بتواند این کار ارزشمند را انجام دهد که در مرحله اول ۴۰ دستگاه اتوبوس برقی و با ظرفیت هر کدام ۴۰ مسافر وارد شهر کرج شد.
وی در خصوص تاکسی‌های برقی عنوان کرد: استفاده از تاکسی‌های برقی در کرج نیز در دستور کار قرار دارد که در صورت اخذ تاییدیه از شورای عالی ترافیک، این تاکسی‌ها وارد ناوگان حمل و نقل عمومی کرج می‌شوند.
مهرداد کیانی، شهردار شهر کرج نیز در حاشیه این مراسم اظهار کرد: این پروژه به همت مجموعه مدیریت شهری کرج و کمک هزار میلیارد تومانی دولت اجرایی شده است.
وی افزود: کرج این فرصت را داشته که اولین شهر برخوردار از نعمت اتوبوس‌های برقی دوستدار محیط زیست باشد و با دستور وزیر محترم کشور، از فردا صبح اتوبوس‌های برقی به صورت رایگان به شهروندان کرج خدمات‌رسانی خواهند کرد.
مهدی بالو، نایب رییس هیات مدیره و معاون مهندسی شرکت ایران خودرو دیزل نیز در حاشیه این مراسم اظهار کرد: ایران خودرو دیزل به‌عنوان بزرگ‌ترین خودروساز تجاری کشور همواره در تامین ناوگان حمل و نقل عمومی کشور پیشرو بوده و حالا در استفاده از انرژی پاک و تولید انبوه اتوبوس‌های برقی نیز پیشگام است.
وی خاطرنشان کرد: اتوبوس برقی ایران خودرو دیزل از فناوری روز دنیا برخوردار است و قدرتمندترین اتوبوس برقی موجود در کشور به‌حساب می‌آید که از بالاترین ظرفیت باتری در میان نمونه‌های موجود در کشور بهره می‌برد.

دیگر خبرها

  • شاگردان شمسایی با پیروزی آغاز کردند
  • باخت تیم فوتسال افغانستان در برابر ایران
  • هشدار سران سعودی و اماراتی درباره تشدید تنش‌ های منطقه‌ای
  • تاکید سران اردن و بحرین بر دور کردن منطقه از تنش نظامی
  • آغاز رسمی بهره‌برداری از ۴۰ دستگاه اتوبوس برقی ایران‌ خودرو دیزل در شهر کرج
  • آغاز جام ملت‌های فوتسال آسیا ۲۰۲۴ از امروز + ساعت و برنامه کامل بازی‌ ها
  • جزائر الیاسات؛ چالش مرزی عربستان سعودی با امارات
  • افشاگری وال استریت ژورنال از موضع امارات و عربستان در جریان حمله ایران به اراضی اشغالی
  • تاکید امیر قطر و بن سلمان بر لزوم آتش‌بس در غزه
  • به جز عربستان، امارات هم علیه ایران با اسرائیل همکاری کرد