Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان، علیرضا امری کاظمی مدیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی منطقه آزاد قشم با اشاره به وجود ظرفیت‌های ارزنده‌ای در جزیره قشم که تاکنون مغفول مانده، اظهار داشت: وجود سواحل صخره‌ای و ماسه‌ای بکر در اطراف این جزیره زیبا با قابلیت‌های گوناگونی همراه است که تنها جنبه گردشگری طبیعی آن مد نظر قرار گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او ادامه داد: هدف ما از برگزاری این جشنواره، معرفی سنگ‌نوردی بر صخره‌های دریایی (Deep Water)، کالوِنچِر (تلفیق اَدوِنچِر و کالچِر)، نیچرفرند و استارت آپ DPL است تا جوانب دیگر قابلیت و توسعه گردشگری هیجانی در جزیره نیز دیده شود.

به گفته کاظمی، این جشنواره همچنین با امکان سنجی توانمندی‌های جزیره قشم، کشف استعداد‌های جدید در این منطقه و معرفی این ظرفیت به مردم کشور و جهان، ما را برای برگزاری جشنواره بازی‌های هیجانی بزرگ تری در زمستان آماده خواهد کرد.

مدیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی منطقه آزاد قشم از برپایی این جشنواره در آب‌های پیرامون جزیره هنگام خبر داد و گفت: صنعت گردشگری، حوزه‌های مختلفی دارد که جزیره قشم در تک تک این حوزه ها، حرفی برای گفتن داشته و حیف است که این توانمندی‌ها مغفول بماند.

 جشنواره سنگ‌نوردی بر صخره‌های دریایی (Deep Water)) با همکاری مدیریت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی منطقه آزاد قشم، استارت آپ DPL و هیأت کوهنوردی و صعود‌های ورزشی منطقه آزاد قشم امروز پنجشنبه ۹ مهرماه در آب‌های پیرامون جزیره هنگام برگزار شد.

انتهای پیام/ب

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: جاذبه گردشگری مکان های گردشگری منطقه آزاد قشم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۹۰۴۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری جشنواره آیین‌های «سرزمین من» در بوشهر

به‌گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز بوشهر، معاون امور مدارس دانشگاه آزاد اسلامی استان بوشهر گفت: جشنواره سرزمین من با هدف کمک به تحکیم و وحدت در زمینه هویت ملی برگزار شده است.

هاشمی افزود: در استان بوشهر آیین‌ها و سنت‌های قدیمی وجود دارد که از نسل‌های گذشته به نسل فعلی منتقل شده و ما وظیفه داریم آنها را نگه داشته و به نسل بعد منتقل کنیم.

وی اظهار کرد: برخی از این سنت‌های قدیمی کنار گذاشته شده و هدف ما از برگزاری این جشنواره آشنایی نسل جدید با آیین‌های سنتی استان بوشهر است.

معاونت امور مدارس دانشگاه آزاد اسلامی استان بوشهر بیان کرد: امروز در این جشنواره دانش‌آموزان در گروه‌های مختلف آیین‌های قدیمی جنوب را به همکلاسی‌هایشان نشان دادند.

دیگر خبرها

  • رونق صادرات در جزیره جهانی قشم| تراز تجاری منطقه آزاد قشم به بیش از 313 میلیون دلار رسید
  • جشنواره فرهنگی، ورزشی و تفریحی سلماس برگزار می‌شود
  • پایان نمایشگاه توانمندی‌های بانوان منطقه آزاد ماکو
  • برگزاری جشنواره آیین‌های «سرزمین من» در بوشهر
  • برگزاری جشنواره بازی‌های بومی و محلی در قوچان
  • برگزاری مراسم هزار دف در روستای گردشگری پالنگان/ کردستان مقصد ۳.۵ میلیون نفر گردشگر نوروزی
  • عزم جدی مسئولان واصناف کیش برای ایجاد تابستانی پر رونق در جزیره کیش
  • برگزاری جشنواره فرهنگی رود و ریل در استان لرستان
  • مسابقات جام صفوی اردبیل بستر توسعه گردشگری ورزشی
  • مسابقات جام صفوی اردبیل بستر توسعه گردشگری ورزشی است