Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استانها- شهردار تبریز گفت: با اقدامات انجام شده، عملیات اجرایی بازسازی عمارت تاریخی باغشمال تا سه هفته آینده آغاز می شود. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از تبریز، به نقل از روابط عمومی شهرداری تبریز، ایرج شهین باهر با اشاره به تداوم عملیات احداث پارک باغشمال، اظهار داشت: نقشه های زیرساختی پروژه باغشمال آماده بوده و عملیات اجرایی بخش های مختلف آغاز شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در ساخت و نصب نیمکت ها، پایه چراغ ها و آبخوری ها از مصالح متفاوت و ویژه همچون قطعات سنگی استفاده می شود.

شهردار تبریز در خصوص بازسازی عمارت تاریخی باغشمال در این پارک، یادآور شد: تحویل نقشه اجرایی و انتخاب پیمانکار این ساختمان هفته آینده انجام می شود تا در ادامه بتوانیم طی دو، سه هفته آینده عملیات اجرایی این ساختمان را شروع کنیم.

وی اضافه کرد: امروز طی بازدیدی که از پارک باغشمال داشتیم، انتخاب مصالح و نحوه اجرا بررسی شد.

شهین باهر با بیان اینکه قسمتی از دیوار حد جنوبی پارک بخاطر پل ارتش جابجا و عقب کشی شده است، گفت: موضوع نخاله برداری و آماده سازی سالن ها در حال انجام است و با بازدید هفته به هفته و مستمر تلاش داریم تا به زودی احداث این پارک را تمام کنیم.

شهردار تبریز: کارخانه حوله برق لامع به فضایی قابل استفاده تبدیل می شودشهردار تبریز: افزایش سرانه اماکن تفریحی یکی از اولویت‌های مدیریت شهری استشهردار تبریز: «مسکن انقلاب» می‌تواند نقطه عطفی در ساماندهی حاشیه‌نشینی باشدشهردار تبریز: شهر بدون گدا ریشه در باورها و اعتقادات تبریزی‌ها دارد ‌

وی افزود: موضوع زیرساخت ها در پارک باغشمال رو به اتمام است و سعی می کنیم به زودی وارد فاز اجرایی شویم تا  عملیات اجرایی مسیرها و پیاده رو ها را نیز شروع کنیم.

شهردار تبریز در خصوص جابجایی تعدادی از درختان این پارک، گفت: درختان حد جنوبی جابه جا شده و در خود پارک باغشمال کاشت شده است.

افزایش 25 درصدی تعداد ایستگاه‌های آتش‌نشانی تبریز

وی در ادامه از افزایش 25 درصدی تعداد ایستگاه‌های آتش‌نشانی تبریز در سه سال اخیر خبر داد و گفت: در سه سال اخیر موفق به احداث و بهره‌برداری از 4 ایستگاه آتش‌نشانی در سطح شهر شدیم که نسبت به سال‌های گذشته افزایش 25 درصدی داشته است.

وی اضافه کرد: در طول چهل سال بعد از انقلاب تنها 19 ایستگاه آتش‌نشانی در شهر وجود داشت که در دو سه سال اخیر موفق به احداث، تجهیز و راه‌اندازی 4 ایستگاه دیگر شدیم.

شهردار تبریز با اشاره به بهره‌برداری غیرحضوری از ایستگاه جدید آتش‌نشانی مطرح کرد: به دلیل پیشگیری از شیوع ویروس کرونا و عمل به پروتکل‌های بهداشتی ارائه شده از سوی ستاد استانی کرونا، ایستگاه 22 آتش‌نشانی تبریز به صورت غیرحضوری در صحن علنی شورای شهر به بهره برداری رسید.

وی ایثار و فداکاری آتش‌نشانان در تأمین سلامت و امنیت شهروندان را شایسته قدردانی دانست و گفت: مجاهدت‌های آتش‌نشانان در تأمین سلامت و ایمنی شهروندان که گاها منجر به فوت یا آسیب جدی به این قشر خادم شهر می‌شود، شایسته قدردانی است.

انتهای پیام/115/ ع

منبع: تسنیم

کلیدواژه: آذربایجان شرقی آذربایجان شرقی عملیات اجرایی پارک باغشمال شهردار تبریز آتش نشانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۹۰۴۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز ساخت عملیات اجرایی مرکز بهداشت امام سجاد (ع) در همدان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما استان همدان، سرپرست مرکز بهداشت شهرستان همدان گفت: این ساختمان در زمینی به مساحت ۳ هزار و ۵۰۰ مترمربع با هزار متر زیربنا و ۳۰ میلیارد تومان هزینه از محل اعتبارات سفر ریاست جمهور ساخته خواهد شد.

محمدربیع یگانه افزود: در این مرکز بهداشت خدمات مشاوره‌ای، روانشناسی، مشاوره‌های حین ازدواج، طب کار به جمعیت ۱۹ هزار نفر ارائه خواهد شد.

دیگر خبرها

  • اجرای عملیات ساماندهی ضلع شمالی اتوبان پاسداران تبریز
  • عملیات اجرایی طرح رود دره خرداد ماه آغاز شود
  • آغاز عملیات اجرایی انتقال آب غیرشرب به پارک علم و فناوری خراسان شمالی
  • مرمت عمارت امیرسلیمانی در تهران آغاز شد | برنامه‌ریزی برای بازسازی زندان هارون‌الرشید
  • درخواست شهروندان منطقه ۱۴ تهران برای بازسازی یک خانه قدیمی + فیلم و تصاویر
  • عملیات اجرایی میدان ورودی رزن آغاز شد
  • تکیه تاریخی سادات اخوی بازسازی می‌شود
  • آغاز نصب عرشه سگمنتال دومین پایه پل معلم تبریز
  • تکیه تاریخی سادات اخوی احیا و بازسازی می‌شود
  • آغاز ساخت عملیات اجرایی مرکز بهداشت امام سجاد (ع) در همدان