Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/خوزستان مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان با اشاره به اینکه مدارس خوزستان باز هستند، گفت: حضور دانش آموزان کاملا اختیاری است اما مدارس آماده ارائه خدمات حضوری به دانش آموزان هستند و تاکنون در خصوص تعطیلی مدارس استان هیچ ابلاغیه‌ای دریافت نکرده‌ایم.

کوروش مودت در گفت‌وگو با ایسنا، در خصوص وضعیت فعالیت مدارس استان با توجه به قرمز شدن شرایط و اعمال تعطیلی‌ها و محدودیت‌های کرونایی در سطح استان خوزستان، اظهار کرد: تعطیلی مدارس با ستاد ملی مدیریت کرونا است و تاکنون در این خصوص چیزی به ما اعلام نشده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدارس استان اکنون با رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی باز هستند و غیرحضوری کردن آموزش با تایید ستاد ملی کرونا و پس از آن تفویض این تصمیم به ستاد استانی، صورت می‌گیرد.

وی با تاکید بر اینکه همه همکاران ما در مدارس حضور پیدا می‌کنند و اکنون مدارس باز هستند، بیان کرد: حضور دانش آموزان در برخی از مدارس مناطق روستایی، حاشیه‌ای و عشایری با رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی حدود ۷۰ درصد است.

مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان با تاکید بر اینکه تاکنون در خصوص تعطیلی مدارس استان هیچ ابلاغیه‌ای دریافت نکردیم، گفت: برای حضور دانش آموزان اجبار و الزامی نداریم و کاملا اختیاری است اما مدارس آماده ارائه خدمات حضوری به دانش آموزان هستند و هیچ مدیری حق ندارد به دانش آموزان اطلاع دهد به مدارس مراجعه نکنند.

به گزارش ایسنا، این درحالی است که رضا نجاتی سخنگوی ستاد مدیریت کرونا در خوزستان روز گذشته، (نهم مهرماه) عنوان کرده بود، بنا به درخواست دانشگاه علوم پزشکی اهواز فعلا پارک‌ها، موسسات آموزشی و باشگاه‌ها در استان خوزستان تعطیل می‌شوند و همچنین مدارس و دانشگاه‌ها را نیز شامل این تعطیلی اعلام کرده بود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی تعطیلی مدارس تعطیلی مدارس مدارس استان دانش آموزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۹۰۵۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارائه آموزش‌های ایمنی و ترافیک به ۱۸۰ دانش‌آموز نظر آبادی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز البرز، پیمان بختیاری گفت: یکی از اقدامات مهم و تاثیرگذار در  نهادینه‌کردن فرهنگ ترافیک، آموزش دانش‌آموزان مدارس مخصوصا دانش‌آموزانی که مدارس آنها در روستاها و حاشیه راه‌های برون‌شهری قرار دارد.
وی گفت: نتیجه اجرای این طرح آموزش و آگاه‌سازی دانش‌آموزان نسبت به مقررات ایمنی عبور و مرور در راه مدرسه، خیابان و مخصوصا جاده‌ها، وسائل نقلیه و خطرات ناشی از بی‌توجهی به قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی است.
بختیاری با بیان اینکه در این طرح به دانش‌آموزان آموزش‌های ایمنی و ترافیکی شامل آموزش نکات ایمنی تردد در راه‌ها به همراه اجرای برنامه نمایشی آموزنده و سرگرم‌کننده با مضامین ایمنی ارائه می‌شود، گفت: در این طرح لوازم التحریر ایمنی و بروشورهای آموزشی نیز بین دانش‌آموزان مدارس مشمول طرح توزیع می‌شود.
این مسئول توضیح داد: امسال اولین همایش ارتقای ایمنی و ترافیک در مدارس روستایی البرز با حضور۱۸۰ دانش‌آموز در مدرسه شهید اخلاقی روستای دولت آباد(بخش تنکمان) شهرستان نظرآباد برگزار شد.
رئیس اداره ایمنی و ترافیک اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای البرز تصریح کرد: علاوه بر دانش‌آموزان، ۱۰۰نفر از اهالی روستا از جمله راکبین موتور نیز در این همایش حضور داشتند که بین موتورسواران تعدادی کلاه ایمنی نیز توزیع شد.
وی بیان کرد: با برنامه‌ریزی‌های انجام شده در نظرداریم برای امسال حدود ۳۰ همایش‌ آموزش ایمنی و فرهنگ ترافیکی در مدارس استان برگزار کنیم. 

دیگر خبرها

  • بیش از ۵۰ درصد از دانش آموزان شیر دریافت می‌کنند
  • صدور مجوز راه‌اندازی مدارس سمپاد عشایری در ۳ استان
  • مدارس ابتدایی کیش غیرحضوری است
  • راه‌اندازی مدارس سمپاد عشایری در ۳ استان کشور
  • آغاز طرح رایگان فلورایدتراپی دانش آموزان در مراغه
  • راه‌اندازی مدارس سمپاد عشایری در سه استان کشور
  • مدارس ابتدایی کیش امروز غیرحضوری است
  • ارائه آموزش‌های ایمنی و ترافیک به ۱۸۰ دانش‌آموز نظر آبادی
  • اجرای طرح سلامت دهان و دندان دانش آموزان مدارس از مهرماه در مشهد
  • نواخته شدن «زنگ ظفر» ‌در مدارس خوزستان در حمایت از حمله «وعده صادق»