Web Analytics Made Easy - Statcounter

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی کرمان آخرین آمار مبتلایان، بهبود یافتگان و فوتی‌های مبتلا به کرونا در ۱۰ مهر ماه را تشریح کرد.

مهدی شفیعی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، در خصوص آخرین آمار کلی کرونا در استان کرمان در ۲۴ ساعت منتهی به ظهر امروز پنج شنبه -۱۰ مهرماه- اظهار کرد: در حال حاضر ۲۴۷ نفر مبتلای قطعی به کرونا در بیمارستان‌های استان کرمان بستری هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: از این تعداد ۱۵۶ نفر در حوزه دانشگاه علوم پزشکی کرمان، ۴۸ نفر در حوزه دانشگاه علوم پزشکی سیرجان، ۲۲ نفر در حوزه دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان، ۱۳ نفر در حوزه دانشگاه علوم پزشکی جیرفت و هشت نفر در حوزه دانشگاه علوم پزشکی بم هستند.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی کرمان با بیان اینکه طی ۲۴ ساعت گذشته ۴۷ بیمار مبتلای قطعی کرونا در کرمان بستری شده‌اند، ادامه داد: با احتساب این آمار مجموع موارد بستری دارای تست مثبت کرونا در بیمارستان‌های کرمان به شش هزار و ۸۸۴ نفر رسیده است.

وی در خصوص تفکیک منطقه‌ای بیماران جدید مبتلا به کرونا در استان کرمان تصریح کرد: از تعداد کل بیماران جدید، ۳۳ نفر در حوزه دانشگاه علوم پزشکی کرمان، هشت نفر در حوزه دانشگاه علوم پزشکی سیرجان، سه نفر در حوزه دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان و سه نفر در حوزه دانشگاه علوم پزشکی بم بوده است.

شفیعی تعداد فوتی‌های مبتلا به کرونا طی ۲۴ ساعت گذشته در کرمان را چهار نفر اعلام کرد و گفت: با احتساب این آمار مجموع جان‌باختگان بیماران مبتلا به کرونا در کرمان به ۸۶۴ نفر رسید.

وی اظهار کرد: از مجموع چهار فوتی جدید مبتلا به کرونا در استان کرمان سه نفر در شهرستان‌های تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی کرمان و یک نفر در شهرستان‌های تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی بم بوده‌اند.

به گزارش ایمنا، طی آخرین آمار و اطلاعات اعلامی بیماری کرونا از سوی وزارت بهداشت استان کرمان هم اکنون در وضعیت قرمز بیماری قرار دارد.

کد خبر 447468

منبع: ایمنا

کلیدواژه: ویروس کرونا کرونا ویروس آخرین اخبار ویروس کرونا کرونا کرونا در ایران ابتلا به کرونا شیوع کرونا آمار ابتلا به کرونا کرونا در کرمان اخبار کرونا در کرمان کووید ۱۹ شیوع بیماری کووید۱۹ آمار ابتلا به کووید ۱۹ دانشگاه علوم پزشکی کرمان واکسن کووید ۱۹ پاندمی کووید 19 مبتلا به کووید ۱۹ شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق نفر در حوزه دانشگاه علوم پزشکی دانشگاه علوم پزشکی کرمان مبتلا به کرونا استان کرمان آخرین آمار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۹۰۵۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نیاز به ۵۷ هزار تخت خوابگاهی در دانشگاه‌های علوم پزشکی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما­  دکتر بنار در نشست معاونین فرهنگی و دانشجویی دانشگاه‌های علوم پزشکی سراسر کشور که به میزبانی دانشگاه علوم پزشکی قم در حال برگزاری است افزود: ما در مجموع ۲۶۳ هزار دانشجو داریم که از این تعداد بیش از ۸۶ هزار دانشجوی خوابگاهی مجرد و ۸۶۴ دانشجوی خوابگاهی متأهل هستند و ۵ هزار متقاضی داریم که خوابگاه ندارند. مدیر کل دانشجویی وزارت بهداشت با بیان اینکه تعداد خوابگاه‌های متأهلی هزار و ۶۹ و مجموعه تخت‌های خوابگاه‌های مجردی ما ۹۱ هزار تخت است، گفت: با توجه به فرسودگی برخی خوابگاه‌ها و پذیرش دانشجویان جدید حدود ۵۷ هزار تخت نیاز داریم که باید اضافه شود.

دیگر خبرها

  • ۴۰۰ میلیارد تومان تجهیزات پزشکی وارد استان شد
  • اولین کنگره پژوهش و فناوری در حوزه بهداشت و سلامت در اصفهان
  • اولین کنگره پژوهش و فناوری در حوزه بهداشت و سلامت + فیلم
  • افزایش درصد فوتی‌های ناشی از حوادث کار در سال گذشته
  • افزایش ۲۰ درصدی فوتی‌های ناشی از حوادث کار در سال ۱۴۰۲
  • نیاز به ۵۷ هزار تخت خوابگاهی در دانشگاه‌های علوم پزشکی
  • ارسال ۱۳ پرونده تخلف در حوزه پزشکی به تعزیرات حکومتی دزفول
  • فعالیت ۲۵۴ آزمایشگاه تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی مشهد
  • مبتلایان به دیابت در نیشابور ۳ برابر شد
  • سه برابر شدن مبتلایان به دیابت در نیشابور