Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان-وزارت خارجه سوریه تأکید کرد، مخالف هر گونه توافق یا معاهده با دشمن صهیونیستی است و باور دارد که چنین توافقاتی به مسائل عربی به ویژه موضوع فلسطین آسیب وارد می‌کند.

خبرگزاری میزان - وزارت خارجه سوریه روز پنجشنبه بار دیگر از توافق عادی‌سازی روابط امارات و بحرین با رژیم صهیونیستی انتقاد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


به گزارش خبرگزاری رسمی سوریه «سانا»، یک منبع مسئول در وزارت خارجه سوریه گفت که تجارب پیشین ثابت کرده است عادی‌سازی و امضای معاهدات و توافقنامه‌ها با دشمن صهیونیستی باعث گستاخی و عناد این رژیم خواهد شد.

 

بیشتر بخوانید: موج اعتراض‌ها علیه توافق عادی سازی در بحرین هدف رژیم صهیونیستی از عادی سازی و راهبرد مقاومت مردم فلسطین


این خبرگزاری به نقل از این منبع گزارش داد که چنین معاهدات و توافقنامه‌هایی همچنین سبب خواهد شد که عرب ها، ضعیفتر و متفرق‌تر شوند.


انتهای پیام/

برچسب ها: سوریه بشار اسد

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: سوریه سوریه بشار اسد عادی سازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۹۰۵۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افغانستان جنایات رژیم صهیونیستی در بیمارستان ناصر را محکوم کرد

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما؛ وزارت امور خارجه افغانستان امروز در بیانیه‌ای با اشاره به کشف گور‌های جمعی از محوطه بیمارستان ناصر اعلام کرد: پیدا شدن اجساد شهدا از محوطه بیمارستان یاد شده در شهر خان یونس که در میان آنها اجساد زنان و کودکان نیز وجود دارد گویای مظلومیت مردم بی دفاع فلسطین و پایبند نبودن رژیم اشغالگر صهیونیستی به قوانین و مقررات بین المللی و همه ارزش‌های انسانی و بی تفاوتی و چشم پوشی جامعه بین المللی نسبت به جنایات هولناک رژیم غاصب صهیونیستی پنداشته می‌شود.
وزارت امور خارجه افغانستان کشتار بی رحمانه بیماران، مجروحان و افراد غیرنظامی فلسطینی را به شدت محکوم می‌کند و ضمن اعلام حمایت از مبارزه حق طلبانه مردم فلسطین از همه جهان می‌خواهد برای جلوگیری از وحشت و بربریت رژیم صهیونیستی علیه مردم فلسطین سهیم شوند.

دیگر خبرها

  • خدمه هندی کشتی توقیف شده توسط ایران با انجام تعهدات آزاد می‌شوند
  • خدمه هندی کشتی توقیف شده توسط ایران با انجام تعهدات توافق شده آزاد می‌شوند
  • «طوفان الاقصی» توطئه عادی سازی روابط با اسراییل را شکست داد
  • مأموریت‌های مستشاران ایرانی در سوریه ادامه دارد
  • آمریکا: عادی‌سازی روابط مشروط به تغییر رفتار طالبان است
  • واکنش طالبان به کشف گورهای جمعی در خان یونس
  • افغانستان جنایات رژیم صهیونیستی در بیمارستان ناصر را محکوم کرد
  • بلینکن بزودی در عربستان؛ تداوم تلاش آمریکا برای رویای عادی سازی روابط اسرائیل با ریاض
  • مهمترین دستاورد طوفان الاقصی توقف عادی سازی روابط کشور‌ها با اسرائیل است
  • توقف عادی سازی روابط کشور‌ها با اسرائیل، مهمترین دستاورد طوفان الاقصی