Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان-معاون صنایع کوچک سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران گفت: از ابتدای سال تاکنون ۷۶۷ واحد صنعتی احیا و راه اندازی مجدد شدند.

خبرگزاری میزان - طبق اعلام وزارت صنعت، معدن، تجارت، اصغر مصاحب گفت: با راه اندازی مجدد این واحد‌ها برای ۱۳ هزار و ۵۷۷ نفر اشتغال ایجاد و یا تثبیت شغل شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هم اکنون در شهرک‌های صنعتی کشور حدود ۴۶ هزار واحد صنعتی کوچک و متوسط مستقر هستند که ۹۸۰۰ مورد از آن‌ها غیر فعال و راکد می‌باشند؛ در سال ۹۹، احیای ۱۵۰۰ واحد صنعتی در سراسر کشور برنامه‌ریزی و در دستور کار قرار گرفته است.

مصاحب اعلام کرد: با بازگشت ۷۶۷ واحد صنعتی به چرخه تولید از ابتدای امسال، ۵۱ درصد از برنامه تدوین شده برای احیای صنایع کوچک و متوسط در سال ۹۹ عملیاتی شده است.

معاون صنایع کوچک سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران گفت: با توجه به برنامه ریزی احیای ۲۷ هزار شغل در واحد‌های صنعتی راکد، آمار تحقق یافته اشتغال در واحد‌های احیا شده بیش از ۵۰ درصد از مجموع اشتغال مورد نظر از محل این برنامه است.

مصاحب افزود: استان تهران با ۸۱ واحد، استان اصفهان با ۶۰ واحد صنعتی و مازندران با احیای ۵۱ واحد صنعتی به ترتیب بیشترین تعداد راه اندازی مجدد واحد‌های صنعتی را از ابتدای امسال به خود اختصاص داده‌اند. سرانه اشتغال هر واحد صنعتی که دوباره راه اندازی شده به طور متوسط ۱۸ نفر است و سرمایه گذاری انجام شده برای احیای این واحد‌ها بیش از ۲ هزار و ۵۶۰ میلیارد تومان با سرانه سرمایه گذاری حدود ۳ میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان است.

مصاحب ادامه داد: طی یک هفته گذشته تعداد ۲۷ واحد صنعتی جدید مجدداً راه‌اندازی و به چرخه تولید بازگشته است. راه اندازی مجدد واحد‌های غیرفعال از طریق واگذاری به سرمایه‌گذار جدید، تأمین مالی، اخذ شریک سرمایه گذار، تأمین مواد اولیه، اجاره به شرط تملیک، حل مشکلات اختلاف شرکا و…، انجام شده است. تجربه سال‌های گذشته در راه اندازی مجدد واحد‌های غیر فعال نشان می‌دهد که در ۶ ماهه دوم سال عملکرد بهتری در این حوزه اتفاق می‌افتد و امیدواریم این روند در سال ۹۹ نیز با تمهیدات گرفته شده و همکاری دستگاه‌های مرتبط بیش از پیش محقق شود.

بیشتر بخوانید: تکمیل و راه اندازی ۱۳هزار طرح صنعتی بالای ۶۰ درصد پیشرفت فیزیکی

انتهای پیام/

برچسب ها: اخبار اقتصادی وزارت صمت

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: اخبار اقتصادی وزارت صمت راه اندازی مجدد صنایع کوچک واحد صنعتی واحد ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۹۰۵۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راه اندازی ایستگاه سنجش آلودگی هوا در قزوین + فیلم

 

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز قزوین، ایستگاه سنجش آلودگی هوا در شهر صنعتی چرمسازی بوئین زهرا، همزمان با هفته زمین پاک، راه اندازی شد.
50 واحد تولیدی در این شهرک فعالیت می کند.
طبق قانون شهرک های صنعتی ملزم به راه اندازی ایستگاه سنجش آلودگی هوا هستند. 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی
.جمعی از دوست داران محیط زیست در آوج هم برای جمع آوری زباله ها از طبیعت دست به کار شدند

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • ۱۲۶۸ واحد تولیدی و صنعتی کردستان به شبکه سراسری گاز متصل شدند
  • ۱۰ واحد صنعتی اردستان در فهرست صنایع آلاینده قرار گرفت
  • صنایع کوچک روستایی در استان همدان توسعه می‌یابد
  • راه اندازی ایستگاه سنجش آلودگی هوا در قزوین
  • راه اندازی ایستگاه سنجش آلودگی هوا در قزوین + فیلم
  • تسهیل خدمات سرمایه‌گذاری از مسیر پنجره واحد الکترونیک در قشم| حجم صادرات و صادرات مجدد قشم به 505 میلیون دلار رسید
  • راه‌اندازی جایگاه‌های سوخت کوچک مقیاس
  • کرمان، سیرجان، رفسنجان و بم صنعتی‌ترین شهر‌های کرمان/ سال گذشته در بخش تولید ارائه تسهیلات نداشته‎ایم
  • ژاپن برق خورشیدی را از فضا تامین می‌کند
  • بهره برداری از ۱۱ جایگاه سوخت کوچک مقیاس تا پایان تابستان امسال