Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-04-23@19:22:37 GMT

عصبانیت سعید آذری از پرویز مظلومی !

تاریخ انتشار: ۱۰ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۴۹۰۶۴۳

عصبانیت سعید آذری از پرویز مظلومی !

حضور تنها یک بازیکن از باشگاه فولاد در تیم نوجوانان ایران موجب ناراحتی مسئولان و هواداران فولاد خوزستان شده است.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

سعید آذری مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان در پست اینستاگرامی به انتخاب تنها یک بازیکن از باشگاه فولاد در اردوی تیم ملی نوجوانان اعتراض کرد.

 

سعید آذری اینگونه نوشت:

فدراسیونی که باشگاه‌های سازنده را نمی‌بیند، لیست تیم ملی نوجوانان را که دیدم شوکه شدم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از مهد فوتبال سازنده ایران فولاد خوزستان با تمام سرمایه گذاری، تلاش شبانه‌روزی صرفاً یک نوجوان به اردوی تیم ملی نوجوانان دعوت شده است.

و باز هم یک اشتباه استراتژیک دیگر، لیستی که در ابتدا برای فدراسیون فوتبال آسیا رد شده است تا در مراحل بعد نتوان تغییر داد.

سازندگی شعاری که در حد باشگاهها می ماند، آقای عبدی آیا باید حتما مرکز نشین باشند تا ملی‌پوش شوند؟ وقتی در رسانه ملی باشگاه‌ها را زیر سوال می برد که سازندگی نمی کنند حتی به این فکر نمی‌کنید که باشگاهی به نام فولاد وجود دارد؟تبعیض تا کی؟

 

خوزستان مهد سازندگی است آقایان، از جایتان بلند شوید و نگاهی به اطراف این کشور بکنید، شعای دیدتان را گسترش بدهید علما.

 

این لیست درحالی اعلام شده است که در فصل قبل رقابت‌های پایه باشگاه فولاد خوزستان در رده های امید و جوانان به عنوان قهرمانی و در رده نوجوانان و نونهالان در جمع چهار تیم برتر و از امیدهای اصلی قهرمانی به حساب می‌رفت اما حضور تنها یک بازیکن از این تیم اعتراض شدید باشگاه فولاد و هواداران خوزستانی را در پی داشته است. سعید آذری با این صحبت ها به تصمیم حسین عبدی سرمربی تیم نوجوانان اعتراض کرد تا اینگونه به دنبال احقاق حق تیمش حتی اگر در رده پایه باشد، برود. گفتنی است تعدادی از بازیکنان تیم نوجوانان در تمرینات تیم بزرگسالان چه در فصل قبل و چه در فصل کنونی حضور پررنگ داشتند و تجربیات زیادی کسب کرده‌اند. باید منتظر ماند و دید که آیا تغییری در لیست تیم ملی ایجاد می‌شود یا خیر.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: فولاد خوزستان نوجوانان سعید آذری سعید آذری فولاد خوزستان نوجوانان فولاد خوزستان باشگاه فولاد سعید آذری تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۹۰۶۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مدیرعامل فولاد شکایت مهدی رحمتی را تکذیب کرد

به گزارش ورزش سه، در مدت اخیر و در روزهای سخت باشگاه فولاد، با ادعای یکی از روزنامه‌های ورزشی کشور، مشخص شد که  باشگاه فولاد خوزستان پس از برکناری ایگناسیو مارتینز به دنبال استخدام سید مهدی رحمتی بود و با این سرمربی به توافق هم رسیده بود اما نارضایتی برخی لیدرهای باشگاه خوزستانی باعث می‌شود رحمتی و مدیران فولاد قید این همکاری را بزنند.

بهرام رضاییان مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان درباره این قرارداد در گفتگو با خبرنگاران گفت: سید مهدی رحمتی از ابتدا هم یکی از گزینه های باشگاه بودند. به اینجا تشریف آوردند و مذاکره و صحبت هم کردیم. یک پیش قراردادی بود که ایشان با آنها بحث داشت و گفتند برخی از بندها را حذف کنیم. با آقای عارف نیا مدیر حقوقی باشگاه مذاکراتی انجام دادند و با ایشان هم که صحبت کردم، گفتند پیش قرارداد و قرارداد را تحویل ایشان دادیم و مهدی رحمتی خواسته با وکیلش صحبت کند. بعد از جلسه هم ایشان به تهران برگشتند و تا الان نه شکایتی ما رسیده و نه بحث بوده. فقط فضای رسانه این اتفاق را مطرح کرده و من خودم با آقای رحمتی هم صحبت کردم بحث خاصی نبود.

دیگر خبرها

  • فولاد خوزستان چرا هدف تحریم‌ها قرار گرفت؟
  • رضاییان: به رحمتی پیش قرارداد داده بودیم
  • ویسی: نام فولاد اینجاست اما اعتبارش نیست
  • رضاییان رسما مدیرعامل فولاد خوزستان شد
  • رضاییان به مدیرعاملی باشگاه فولاد خوزستان رسید!
  • عبدالله ویسی: شاید فردا به تیم دیگری بروم؛ مگر گواردیولا از مونیخ به سیتی نرفت؟
  • مارتینز اخراج شد، چون ۲۰ روز فولاد را تعطیل کرد!
  • مدیرعامل فولاد شکایت مهدی رحمتی را تکذیب کرد
  • این در شأن فوتبال خوزستان نیست
  • کاهش وزن ۴۲ کیلویی برای نقش احمدرضا عابدزاده جوان |‌ ببینید