Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، مهدی مبینی بعد از ظهر پنج‌شنبه در نشست مجمع انتخاباتی هیأت دو و میدانی استان البرز که در اداره ورزش و جوانان این استان برگزار شد، اظهار کرد: امروز روز پایانی لیگ باشگاه‌های دو و میدانی کشور است، امیدواریم مرحله سوم لیگ باشگاه‌های کشور نیز، به سلامتی به پایان برسد.

وی بیان اینکه قهرمانان دو و میدانی در سال جاری ۱۸ رکورد ملی را در مقاطع مختلف سنی جا به جا کردند، افزود: همچنین ۱۱ رکورد باشگاهی جا به جا شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برگزاری نخستین لیگ جوانان و نوجوانان دختر

سرپرست فدراسیون دو و میدانی با بیان اینکه امسال لیگ جوانان و نوجوانان دختر برگزار شد، گفت: این اتفاق برای نخستین بار بعد از انقلاب با حضور ۲۳ تیم رقم خورد.

وی با بیان اینکه امروز در خدمت جامعه ورزشی دو و میدانی استان البرز هستیم، تصریح کرد: البرز یکی از استان‌های بسیار مهم و توانمند در این رشته است و از قدیم‌الایام قهرمانان بسیاری را به جامعه ورزشی دو و میدانی معرفی کرده که همچنان در مجمع قهرمانان نامی حضور دارند.

مبینی با اشاره به اینکه هیأت‌های ورزشی به عنوان بازوان اصلی هر فدراسیونی هستند، تصریح کرد: در دو و میدانی هیأت‌ها ویژه‌تر هستند به دلیل اینکه دو و میدانی یک رشته ۲۴ ماده‌ای است که مدال‌های مختلف رسمی و المپیکی دارد.

وی با اشاره به اینکه مسئولیت رئیس هیأت بسیار سنگین است و به نوبه خود یک فدراسیون محسوب می‌شود، عنوان کرد: در دو و میدانی انتظارات بسیار بالا و اعتبارات مالی بسیار محدود است.

سرپرست فدراسیون دو و میدانی با تاکید به اینکه البرز از جمله استان‌های فعال و قهرمان‌پرور است، توضیح داد: البرز در تمام رشته‌های ورزشی صاحب کرسی است و قهرمانان المپیک، جهان و آسیایی در این استان فعال هستند.

مبینی یادآور شد: امیدواریم با وفاق و همدلی یک انسجام خوب در هیأت صورت گیرد تا بتوانیم آینده درخشانی برای ورزش استان رقم بزنیم.

پشتوانه‌سازی و استعدادیابی لازمه پیشرفت دو و میدانی

وی با بیان اینکه در دو و میدانی پشتوانه‌سازی و استعدادیابی حائز اهمیت است، تاکید کرد: تعامل با آموزش و پرورش رکن اصلی پیشرفت هر رشته ورزشی به شمار می‌رود. همچنین تعامل با شهرداری و جذب اسپانسر بسیار مهم است.

سرپرست فدراسیون دو و میدانی گفت: رصد موانع و چالش‌های هیأت دو و میدانی البرز باید صورت گیرد تا چالش‌های موجود را به صورت عملیاتی رفع کنیم.

وی با تاکید بر برنامه‌محوری، نظارت و کنترل مستمر بر هیأت و مجمع دو و میدانی البرز مطرح کرد: استفاده از نیروهای متخصص مؤید آینده درخشانی برای این رشته است.

ارتقای چهار رکورد ملی توسط بانوان

مبینی با بیان اینکه جای بسی خرسندی است که ورزش بانوان ما رشد کرده است، تصریح کرد: رکوردشکنی‌هایی بسیار خوبی توسط بانوان صورت گرفت، در رقابت‌های جایزه بزرگ دو و میدانی چهار رکورد ملی ارتقا پیدا کرد که نشان‌دهنده پیشرفت بانوان ایرانی در حوزه ورزش است.

وی با بیان اینکه استان البرز در بخش دو و میدانی بانوان پتانسیل بالایی دارد، متذکر شد: باید به ورزش بانوان استان اهمیت داد تا شاهد پرورش قهرمانان آسیا در بخش بانوان باشیم.

کد خبر 5037872

منبع: مهر

کلیدواژه: فدراسیون دوومیدانی مسابقات دو و میدانی ثبت رکورد ویروس کرونا چهل سالگی دفاع مقدس هفته دفاع مقدس شیراز آمار کرونا بوشهر شیوع کرونا گرگان کرمانشاه دفاع مقدس دفاع مقدس جنگ تحمیلی شهرکرد اربعین حسینی اربعین 99 دو و میدانی رکورد ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۹۰۶۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رکورد حجم عملیات انبار نفت منطقه تربت حیدریه از مرز یک میلیارد و ۶۷۰ میلیون لیتر

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز خراسان رضوی، مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه تربت حیدریه گفت: به موازات افزایش ۱۱ درصدی مصرف توزیع پایدار سوخت و عبور موفق از بحران‌ها و شرایط سخت سوخت‌رسانی در پیک ایام مسافرت و سرمای طاقت‌فرسای زمستان، این مقدار فرآورده نفتی توسط ۵۸ هزار و ۳۶۰ سرویس نفتکش از انبار نفت منطقه به حوزه عملیاتی این منطقه و همچنین مناطق خراسان جنوبی و زاهدان ارسال شد.

 جواد بلندی افزود: از این مقدار فرآورده، حدود ۳۷۲ میلیون لیتر از مبادی حمل جنوب کشور و سایر مبادی حمل با بهره‌گیری از ظرفیت نفتکش‌های ناوگان حمل و نقل منطقه تأمین شد و بقیه از طریق خط لوله انتقال فرآورده‌های نفتی دریافت شد.

بلندی افزود: ۲۵۵ میلیون لیتر بنزین مصرفی منطقه به وسیله نفتکش از انبار‌های نفت بندرعباس و رفسنجان تأمین شد.

وی خاطر نشان کرد: منطقه تربت حیدریه با ظرفیت بالغ بر ۲۳۵ میلیون لیتر انواع فرآورده‌های نفتی و توان حمل ۳۱۸ دستگاه نفتکش یکی از مناطق ۳۷گانه کشور است که از جمله هشت منطقه فعال صادراتی کشور نیز محسوب می‌شود.

منطقه تربت حیدریه دارای ۶۵ جایگاه عرضه سوخت مایع و ۳۳ جایگاه عرضه سی‌ان‌جی است که در محور مواصلاتی جنوب به شمال شرق کشور میزبان خیل عظیم زائران آقا علی‌ابن‌موسی‌الرضا (ع) است.

دیگر خبرها

  • اجرای برنامه‌های فرهنگی و اجتماعی ویژه خانواده و بانوان در البرز
  • ثبت رکورد جدید جابه جایی کالا توسط ناوگان حمل و نقل کردستان
  • دریاچه آزادی، میزبان آب های‌آرام بانوان قهرمانی کشور جوانان
  • رکورد بی‌سابقه جوجه‌ریزی در مازندران
  • اعلام دو رای انضباطی فوتبال بانوان
  • رکورد حجم عملیات انبار نفت منطقه تربت حیدریه از مرز یک میلیارد و ۶۷۰ میلیون لیتر
  • رکورد جابجایی خودرو با ویلچر کشور به نام ورزشکار البرزی ثبت شد
  • رکورد جابه‌جایی مسافر توسط راه‌آهن شکسته شد
  • درخشش کوراش کاران چهارمحال و بختیاری در مسابقات قهرمانی کشور
  • ۳دستور ضربتی رئیسی برای کمک به مردم سیستان و بلوچستان | حضور میدانی وزیر کشور