Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش حوزه امام و رهبری خبرگزاری فارس، شماره‌ی دویست‌وپنجاه‌و‌ششم هفته‌نامه‌ خط حزب‌الله با عنوان «راه حل همین‌جاست» منتشر شد.

به گزارش خط حزب‌الله این روزها مشکلات اقتصادی در صدر دغدغه‌ها و مشغولیت‌های ذهنی مردم است. رفع مشکلات متعدد و متنوع اقتصادی هر کدام راه حل مخصوص به خود را دارد که البته این راه حل‌ها هم چیز پنهانی نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در طول سالیان گذشته، رهبر انقلاب در دیدارها و جلسات مختلف این مشکلات و راه حل آنها را بارها به مسئولین متذکر شدند. ناگفته پیداست که اگر به این تذکرات جامه‌ی عمل پوشانده می‌شد، امروز وضعیت معیشت مردم به مراتب بهتر از وضع کنونی بود. نشریه‌خط حزب‌الله برخی از سرفصل‌های این مشکلات و راه حل‌های واقعی آنها را مرور کرده است.
 
دیگر بخش‌های نشریه‌ی خط حزب‌الله به شرح زیر است:
گره‌گشایی‌های ایران همدل/ گزارش هفته
خداوند ما را از شر خودمان نجات بدهد/ کلام امام
امیدواریم که یک دولت تازه‌نفس کارها را با جدیت بیشتری جلو ببرد/ دولت جوان انقلابی
زنان با ایمان و تحصیل‌کرده اهل تجملات نیستند/ خانواده ایرانی
جوان مؤمن انقلابی مأیوس نباید بشود/ حزب الله این است
با نام امام حسین از مشکلات عبور خواهیم کرد/عکس نوشت
همه موظفند دستورات سه‌گانه بهداشتی را رعایت کنند/ مطالبه رهبری
برای کسانی که از ما حرف‌شنوی دارند/ اصول عدالتخواهی
 
طبق رسم هفتگی خط حزب‌الله، شماره‌ این هفته به برکت خون شهدا به ارواح طیبه شهدای ناجا  به خصوص شهیدان مقداد بویر، عبدالله مؤمن‌زاده و پرویز کرم‌پور تقدیم می‌شود.
 
برای دسترسی به آرشیو نشریه می‌توانید به اینجا مراجعه کنید.
دریافت «خط حزب‌الله» نسخه‌ مطالعه | دریافت نسخه‌ی چاپ

منبع: فارس

کلیدواژه: جریان تحریف رهبر انقلاب خط حزب الله خط حزب الله راه حل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۹۰۶۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اینچه درگاهی: کسب سهمیه المپیک حاصل یک کار گروهی بود

زهرا اینچه درگاهی رئیس فدراسیون ژیمناستیک ایران درباره کسب سهمیه خرک مردان برای حضور در المپیک ۲۰۲۴ پاریس گفت: این سهمیه را ورزشکار شایسته کشورمان پیرو برنامه ریزی که از سال ۹۶ آغاز شد بود با زحمات فراوان بدست آورد و البته در برنامه ریزی ما یک وقفه ۲ ساله به دلیل مشکلات ایجاد شده افتاد، اما خوشبختانه به دنبال این هستیم که برنامه‌ها را دنبال کنیم.

وی ادامه داد: الفتی یکی از ورزشکاران بود که روی او سرمایه گذاری کردیم با وجود اینکه ما ۲ سال فاصله به دلیل مشکلات ایجاد شده داخلی که در فدراسیون افتاد و برنامه‌ها ۲ سال عقب افتاد، اما با تدبیر و درایت وزیر ورزش و جوانان و رئیس کمیته ملی المپیک شکر خدا ژیمناستیک به آرامش رسیده و پیگیر برنامه‌های خودش بوده است البته فرصت‌ها هدر رفت به عنوان مثال اثری از تیم نوجوانان ما باقی نمانده و باید دوباره تشکیل شود و در برنامه‌های قبلی باید بخش‌هایی را باز سازی و ترمیم کنیم بخش بزرگی از برنامه‌هایی که در حال اجرا بود قابل پیگیری است اعزام بعدی ما اواخر اردیبهشت قهرمانی جوانان و بزرگسالان آسیاست که با تیم کامل شرکت می‌کنیم همچنین در ترامپولین برنامه ریزی ما در حال انجام است در قهرمانی آسیا امید داریم که این تیم افتخار آفرینی کند. 

روز گذشته مهدی الفتی موفق شد با ایستادن در سکوی دوم رنکینگ سهمیه المپیک پاریس را در رشته خرک مردان بدست بیاورد و این در حالی است که در ۶۰ سال گذشته ما در المپیک حضور نداشته ایم.

فدراسیون ژیمناستیک در ۲ سال گذشته و در دوران سجادی وزیر ورزش و جوانان دستخوش مشکلات مدیریتی بود و فدراسیون جهانی ژیمناستیک سرپرست این فدراسیون را به رسمیت نمی‌شناخت و بعد از رعایت قوانین اساسنامه و بازگشت زهرا اینچه درگاهی فدراسیون دوباره اعزام‌ها و رقابت‌های بین المللی را از سر گرفت.

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی پایه و آبی

دیگر خبرها

  • مشکلات مردم تا پایان برنامه هفتم توسعه کشور مرتفع خواهد شد
  • نوه امام خمینی: اندیشه‌های امام به‌طور هدفمند تحریف می‌شود
  • برنامه‌ریزی‌ها به سمت ایجاد هماهنگی میان فعالان اجتماعی پیش رود
  • ضرورت جریان شناسی تحریف تاریخ ایران
  • مرتضی اشراقی در مراسم رونمایی از کتاب «چالش‌های تاریخی» چه گفت؟!
  • نوه امام خمینی: اندیشه‌های امام به‌طور هدفمند تحریف می‌شود /یک مورخ باید شجاع باشد و از پروپاگاندای رسانه‌ای نترسد
  • شهید مطهری یعنی مبارزه با تفکر تحریف
  • اشراقی: ملاک اندیشه‌های امام، رهبر انقلاب هستند
  • عملیات وعده صادق؛ بی‌سابقه، تحقیرکننده و تغییر‌دهنده محاسبات
  • اینچه درگاهی: کسب سهمیه المپیک حاصل یک کار گروهی بود