Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور گفت: در ۶ ماه گذشته دستگاه‌ها و نهادهای بسیاری کنار آموزش و پرورش آمده‌اند و در امر مدرسه سازی مشارکت می‌کنند. - اخبار اجتماعی -

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری تسنیم،  مهراله رخشانی مهر در مراسم افتتاح مدرسه دخترانه 9 کلاسه ایرانسل در شهر ویس استان خوزستان با قدردانی از تلاش‌های خیرین مدرسه ساز اظهار کرد: امسال با اختصاص دو هزار و 350 میلیارد تومان اعتبار برای پروژه‌های مشارکتی به همراهی با خیران مدرسه ساز افتخار می‌کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس سازمان نوسازی مدارس کشور با بیان اینکه دایره کارهای خیریه گسترده و بسیار متنوع است، اضافه کرد: به اعتقاد من کار مدرسه سازی متمایز از سایر کارهای خیر است چون مدرسه جایگاه متمایزی دارد که آینده این سرزمین را می‌سازد؛ هرجا سخن از فرهنگ سازی، تعالی، توسعه و پیشرفت است مدرسه بالاترین جایگاه را در تغذیه عناصر کلیدی برای تحول و پیشرفت دارد.

رخشانی مهر با بیان اینکه  آینده جامعه و کشور خوب یا بد در مدرسه شکل می‌گیرد، اظهار کرد: کسانی که مدرسه سازی را انتخاب کردند، آینده سازی را انتخاب کردند و ما دست خیرین مدرساز را می‌فشاریم و تلاشمان را برای اینکه نسلی توانمند، خلاق، نوآور، فعال، کارآمد و تمدن ساز باشد به کار می‌گیریم.

رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور تصریح کرد: مدرسه رفیع ترین محل زندگی انسان‌ها و آینده جامعه است و به شرکت ایرانسل تبریک می‌گویم که توفیق ورود به مدرسه سازی را پیدا کرده است.

وی بیان کرد: برای گسترش فرهنگ مدرسه سازی در سال جاری طرح "آجر به آجر" را آغاز کردیم؛ سال گذشته یک هزار و 350 میلیارد تومان تعهد خیران بود که توسط 30 هزار خیر مدرسه ساز انجام شد ولی در مقابل جمعیت 80 میلیونی رقم ناچیزی است و برای درگیر شدن همه مردم ایران شرایطی را فراهم کردیم که حتی با خرید یک آجر در امر مدرسه سازی سهیم باشند.

معاون وزیر آموزش و پرورش گفت: هدف از اجرای این طرح توسعه مدرسه سازی نیست و بیشتر نیازمند توسعه فرهنگ مدرسه سازی و گسترش امور خیریه هستیم به طوری که در 6 ماه گذشته از سال جاری دستگاه‌ها و نهادهای بسیاری کنار آموزش و پرورش آمده اند و در امر مدرسه سازی مشارکت می‌کنند.

صحبت‌های یک دانش‌آموز: کنکور رقابت ناجوانمردانه‌ای است/مدرسه در کسب رتبه سهم بسیاری داردامانی‌طهرانی: کاری که مدرسه حضوری انجام می‌دهد در فضای مجازی قابل دستیابی نیستافتتاح 150 مدرسه جدید در مناطق کم‌برخوردار کشور

انتهای پیام/

 

منبع: تسنیم

کلیدواژه: وزارت آموزش و پرورش سازمان نوسازی مدارس مدرسه وزارت آموزش و پرورش سازمان نوسازی مدارس مدرسه آموزش و پرورش مدرسه سازی مدرسه ساز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۹۰۷۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۷ هزار مدرسه توسط دولت سیزدهم احداث شده است

وزیر آموزش‌وپرورش گفت: در سه سالی که از آغاز به‌کار دولت مردمی سیزدهم‌ می‌گذرد، ۷ هزار مدرسه در کشور احداث شده که بیانگر آینده‌نگری دولت برای موضوعات آموزشی و پرورشی است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، رضامراد صحرایی ظهر امروز _یکشنبه، دوم اردیبهشت_ در آئین افتتاح مدرسه ۱۲ کلاسه خیرساز در حسن‌آباد فشافویه اظهار کرد: مدرسه هر کشور به عنوان محل کشت آن کشور است که اگر تربیت نسل آینده به نحو مطلوبی صورت گیرد، جامعه در مسیر پیشرفت و آبادانی قرار می‌گیرد.

وی افزود: در سه سالی که از آغاز به‌کار دولت مردمی سیزدهم می‌گذرد ۷ هزار مدرسه در کشور احداث شده که بیانگر آینده‌نگری دولت برای موضوعات آموزشی و پرورشی است.

وزیر آموزش‌وپرورش گفت: مردم و به‌ویژه خیرین نقش برجسته‌ای در ایجاد زیرساخت‌های آموزشی در کشور دارند و این امر، نمونه بارز تحقق مشارکت مردم در امور کشور است.

مدرسه ۱۲ کلاسه خیرساز شاه حسینی با زیربنای ۱۲۲۹ مترمربع و با اعتبار ۱۵ میلیارد تومان، با حضور رضا مراد صحرایی وزیر آموزش و پرورش، معاونین وزیر، بهرامی مدیرکل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران، هادی حسین‌خانی بخشدار فشافویه، خانواده شهدا، خیرین و جمعی دیگر از مسئولان امروز در شهر حسن‌آباد فشافویه افتتاح شد.

منبع: فارس

کد خبر 746717

دیگر خبرها

  • وزیر آموزش و پرورش خبر داد؛ ساخت ۷ هزار مدرسه در ۳ سال
  • وزیر آموزش و پرورش خبر داد؛ ساخت ۷ هزار مدرسه در طی ۳ سال
  • ۷ هزار مدرسه توسط دولت سیزدهم احداث شده است
  • علم در دست فردی تأثیرگذار است که با امید حرکت کند
  • وزیر آموزش و پرورش: ۷ هزار مدرسه در دولت سیزدهم احداث شد
  • بهره‌مندی از ظرفیت مدارس جهت پیشگیری از بیماری‌ها
  • بذر آینده کشور در مدرسه کاشته می‌شود
  • بذر آینده کشور در مدرسه کاشته می‌شود/ آموزش و پرورش قابل واگذاری به غیر نیست
  • حقوق سرایداران مدارس تا دو میلیون تومان افزایش می‌یابد
  • جزئیات افزایش حقوق سرایداران در سال ۱۴۰۳