Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، میثم زالی عصر پنج شنبه در جلسه رفع موانع تولید از یک کارخانه تولید فرش که در اردستان به تعطیلی کشیده شده اظهار داشت: با توجه به بازدیدی که از این کارخانه با حضور مسئولان استانی و شهرستانی انجام شد مشخص شد که این کارخانه با توجه به بدهی ۱۶۰ میلیون تومانی به تأمین اجتماعی پلمب و سپس مورد سرقت قرار گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: کارخانه مورد نظر در سال ۹۰ با تمام تحریم‌هایی که بوده توسط سرمایه گذار و پیگیری‌های انجام شده نسبت به تهیه ماشین آلات اقدام و کارخانه را راه اندازی می‌کند که در آن زمان بیش از یک میلیون و ۵۰۰ هزار یورو میزان سرمایه گذاری این سرمایه گذار بوده است.

دبیر کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید کشور گفت: بعضی از مدیران در دستگاه‌های مختلف دچار اشتباهاتی می‌شوند که باید این رویه اصلاح شود و اجازه ندهیم که با تولید کننده اینگونه برخوردها انجام شود چرا که وظیفه ما حمایت از تولید کننده ها و سرمایه گذاران است که با بررسی موضوع با دستگاه خاطی برخورد خواهد شد.

وی ابراز داشت: تمام تولید کنندگان و سرمایه داران بدانند که کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید از آنها حمایت کرده و اجازه نخواهد داد که دیگر اینگونه مسائل در کشور انجام شود.

زالی بیان کرد: دستگاه‌های متولی که در برخورد با این کارخانه دچار خطا شده اند مورد بررسی قرار خواهند گرفت و اگر قصوری متوجه دستگاهی باشد ضمن گرفتن احقاق حق این سرمایه گذار با آن دستگاه خطا کار برخورد قضائی خواهد شد.

دبیر کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید کشور تصریح کرد: کارخانه‌ای که می‌توانست برای کشور ارز آوری داشته و برای شهرستان هم ایجاد اشتغال کند در حال حاضر دچار ورشکستگی به خاطر بدهی بیمه شده و اصل کارخانه هم از دست رفته است.

کد خبر 5037884

منبع: مهر

کلیدواژه: کارخانه کارگروه تسهیل ویروس کرونا چهل سالگی دفاع مقدس هفته دفاع مقدس شیراز آمار کرونا بوشهر شیوع کرونا گرگان کرمانشاه دفاع مقدس دفاع مقدس جنگ تحمیلی شهرکرد اربعین حسینی اربعین 99 رفع موانع تولید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۹۰۷۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طرح‌های پرورش ماهی در استان بوشهر حمایت می‌شود

استاندار بوشهر توسعه طرح‌های پرورش آبزیان را جزو سیاست‌های استان بوشهر دانست و گفت: در این راستا از سرمایه‌گذاران در طرح‌های پرورش ماهی در قفس به‌ویژه تولید بچه ماهی در استان حمایت می‌شود. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بوشهر، احمد محمدی‌زاده صبح امروز در جلسه برنامه‌ریزی و توسعه استان بوشهر با بیان اینکه در این جلسه با حضور اعضاى شورا، طرح‌های مختلف سرمایه‌گذاری بخش خصوصی و مردمی مورد بررسی قرار گرفتف اظهار داشت: طرح‌های مختلفی از سوی مردم و بخش خصوصی آماده سرمایه‌گذاری است که در این جلسه توسط اعضا و مدیران دستگاه‌های اجرایی مرتبط که فرایند آن در کارگروه تخصصی طی شده است برای تصویب در جلسه شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان بوشهر مورد بررسی قرار گرفت.

وی با بیان اینکه بخشی از این طرح‌ها در حوزه پرورش آبزیان و تکثیر لارو و تولید بچه ماهی مطرح شد گفت: طرح‌های پرورش آبزیان جزء سیاست‌های اصلی استان بوشهر است و در این راستا از سرمایه‌گذاران در طرح‌های پرورش ماهی در قفس، به‌ویژه تولید بچه ماهی در استان حمایت می‌شود.

استاندار بوشهر بخشی دیگر طرح‌ها را در حوزه مجتمع خدمات رفاهی بین راهی در جاده‌های استان دانست و تصریح کرد: توسعه مجتمع‌های خدماتی بین راهی مورد نظر ما است چراکه هرچه تعداد این مجتمع‌ها افزایش یابد امکان خدمات به حوزه حمل و نقل جاده‌ای و ایمنی راه‌ها و مسافران بیشتر فراهم می‌شود.

محمدی‌زاده از تصویب ساخت کارخانه سیمان سفید در شهرستان دیر خبر داد و بیان کرد: ساخت کارخانه سیمان سفید در آبدان دیر که فرایند آن طی شده بود در جلسه شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان بوشهر تصویب شد.

وی با بیان اینکه در مجموع 2 طرح مطرح شده در این شورا رأی مثبت لازم کسب نکرد گفت: مابقی طرح‌های مطرح شده در این جلسه برای اجرا رأی آورد و ان‌شاءالله طرح‌ها و موضوعات جدید سرمایه‌گذاری در جلسات بعد و هفته آینده مطرح می‌شود و مورد بررسی قرار می‌گیرد.

استاندار بوشهر افزایش مشارکت مردم در طرح‌های سرمایه‌گذاری را یکی از اولویت‌های استان دانست و تأکید کرد: آنچه تدبیر مقام معظم رهبری در راستای جهش تولید با مشارکت مردم و سرمایه‌گذاران بخش خصوصی است در استان بوشهر مورد توجه قرار گرفته و عملیاتی شده است.

محمدی‌زاده بیان کرد: سرمایه‌گذاری مردم راهکار اساسی برای حل اشتغال، تولید و پیشرفت جامعه و استان بوشهر است و ما از بخش خصوصی، سرمایه‌گذاران و کارآفرینان به جد حمایت می‌کنیم و کارها در این حوزه تسریع می‌شود.

انتهای پیام/190/

دیگر خبرها

  • طرح‌های پرورش ماهی در استان بوشهر حمایت می‌شود
  • پورمختار: مراکز پژوهشی، راهکارهای عملی برای مشارکت مردم در جهش تولید ارائه کنند
  • ضرورت تسهیل و رفع موانع تولید در تحقق شعار سال
  • دستگاه‌های اجرایی قم از تولیدکنندگان حمایت کنند
  • عضو کمیسیون کشاورزی مجلس: حال کارگران در دولت سیزدهم خوب شد
  • مشکلات ۷ بنگاه اقتصادی استان بوشهر رسیدگی شد
  • موانع و مشکلات ۳۰۰ واحد تولیدی در سطح همدان برطرف شد
  • همت بلندی که ۱۶۰ بومی را صاحب شغل کرد
  • زمینه لازم برای حمایت از تولید در استان اردبیل فراهم شد
  • کارخانه هایی که بسیج کارگری دارند تعطیل نشده اند