Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- ساخت و سازها در مناطق زلزله‌زده استان گلستان آغاز شده و مردم در تکاپو هستند تا قبل از شروع زمستان به خانه‌های جدید کوچ کنند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از گرگان، بعد از زلزله 17 شهریور و 7 مهرماه در شرق استان گلستان که به واحدهای مسکونی روستایی خسارت وارد کرد، حالا اما فصل سازندگی در این مناطق شروع شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در جریان این دو زلزله که 5.1 و 5.2 ریشتر قدرت داشت حدود 460 واحد مسکونی در شهرستان‌های رامیان، آزادشهر و مراوه تپه تخریب شد. ساکنان این خانه‌ها حالا به کمک بنیاد مسکن کمر همت را برای ساخت خانه‌های جدید بسته‌اند.

رئیس کمیسیون عمران مجلس: 50 درصد خانه‌های روستایی غیرمقاوم است/ منازل زلزله‌زدگان گلستان تا قبل از زمستان ساخته شودآغاز ساخت 7 هزار واحد مسکونی در روستاهای گلستان/ اعضای کمیسیون عمران مجلس از مناطق زلزله‌زده بازدید می‌کننددو زلزله پیاپی بامداد امروز «کیانشهر» در استان کرمان خسارتی نداشت

به هرکدام از این واحدهای مسکونی 50 میلیون تومان تسهیلات قرض الحسنه و 30 میلیون تومان کمک بلاعوض ساخت و کمک معیشتی پرداخت می‌شود. مردم روستاهای این مناطق در تکاپو هستند تا قبل از فرارسیدن زمستان، خانه‌های جدید را بسازند.

انتهای پیام/582/ی

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۹۰۸۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز ساخت ۹۰ واحد مسکونی نهضت ملی مسکن در اردل

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز چهارمحال و بختیاری؛فرماندار شهرستان اردل گفت: همچنین کلنگ عملیات اجرایی طرح هادی روستای آلیکوه به زمین زده و یک واحد مسکونی روستایی به نمایندگی از همه متقاضیان ۲۰۰ واحد مسکونی افتتاح شد.
شکوهی افزود: برای احداث هر ساختمان ۱۶۰ مترمربع زمین اختصاص داده شده است و متقاضیان این طرح‌ها تأیید نهایی دارند.
وی گفت: هم‌اکنون روند اجرای طرح نهضت ملی مسکن در شهر اردل همزمان در پنج مکان مسکونی در حال اجرا است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی دانلود

دیگر خبرها

  • مشکلات باقیمانده مناطق زلزله‌زده خوی حل شوند
  • بیش از ۱۹ هزار واحد مسکونی در سمنان در حال ساخت است
  • رودخانه «قره سو» پُرآب شد
  • آغاز ساخت ۹۰ واحد مسکونی نهضت ملی مسکن در اردل
  • حمله رژیم صهیونیستی به مناطق مسکونی در لبنان + فیلم
  • ۲۰ هزار واحد مسکونی نهضت ملی زنجان در دست ساخت است
  • ساخت ۱۹ هزار و ۵۰۰ واحد مسکونی نهضت ملی مسکن در استان بوشهر
  • آغاز ساخت ۱۹ هزار و ۵۰۰ واحد مسکونی در استان بوشهر
  • پاچه‌ ورمالیده کیست؟ | چگونه از حواشی یک شغل یک ناسزا خلق شد؟
  • وقتی زلزله می‌شود در اعماق زمین چه خبر است؟