Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه اقتصاد بین‌الملل خبرگزاری فارس به نقل از راشاتودی، ایرلاین‌های هواپیمایی آمریکا خود را برای اخراج  10 هزار نفر از کارمندان خود آماده می‌کنند.

صنعت هواپیمایی این کشور در پی کاهش بی‌سابقه مسافرت‌های هوایی به دلیل همه گیری کووید 19 با چالش بزرگی روبرو شده و مسئولان این صنعت می‌گویند در صورتی که کمک‌های دولتی به این صنعت انجام نشود مجبور به اخراج کارکنان خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

داگ پارکر، رئیس آمریکن ایرلاین، اعلام کرد که این شرکت پس از شکست تلاش‌ها برای گرفتن کمک‌های مالی فدرال دولتی، چاره‌ای جز اخراج 19 هزار نفر از کارمندانش را ندارد.

اسکات کربای، رئیس شرکت یونایتدایرلاین، نیز گفت تصمیم به اخراج 13 هزار نفر از کارمندان خود گرفته است.

وی در عین حال این روز را بسیار غم انگیز در کل ایالات متحده آمریکا توصیف کرد.

روز گذشته پارکر ابراز امیدواری کرده بود که این شرکت مجبور به اخراج این کارکنان نشود و کمک‌هایی از سوی دولت برای حمایت از صنعت هواپیمایی وجود داشته باشد. 

علاوه بر این  اخراج‌ها که توسط دو شرکت هواپیمایی قرار است اعلام شود، برای 17 هزار نفر از کارکنان هم اخطار شده که با ادامه این وضعیت در شرایط ریسک قرار دارد و بیش از 50 هزار شغل هم در شرایط خطر هستند.

بر اساس این گزارش همه ایرلاین‌های آمریکا در نیمه نخست امسال ضرر کرده‌اند. به طوری که آمریکن ایرلاین 5 میلیارد دلار و یونایتد 3.3 میلیارد دلار درآمد خود را از دست داده‌اند.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: آمریکا شرکت هواپیمایی اخراج مذاکرات هزار نفر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۹۰۸۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گوگل کارکنان معترض به همکاری این شرکت با اسرائیل را اخراج کرد

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل بین‌الملل

دیگر خبرها

  • واکنش تند بیروت به فرود یک هواپیما با عبارت حک‌شده «تل‌آویو»
  • فرود اضطراری بوئینگ ۷۳۷ در آفریقای جنوبی
  • تحولات خیره کننده حاصل از تلاقی فین تک با مدیریت درآمد شرکت های هواپیمایی
  • ◄ تـامـلی بر موضوع آزاد سـازی نرخ بلیت هواپیما باتوجه به تـجربه دیگر کشـورها
  • اتوبوس اخراجی‌های گوگل
  • معرفی انواع خطوط هوایی و مسیرهای پروازی به ترکیه
  • اعطای گواهینامه فرودگاهی به فرودگاه بین المللی شیراز
  • اعطای گواهینامه فرودگاهی به فرودگاه بین المللی شیراز به عنوان نخستین فرودگاه
  • گوگل کارکنان معترض به همکاری این شرکت با اسرائیل را اخراج کرد
  • گوگل در دفاع از رژیم صهیونیستی ۲۰ کارمند دیگر خود را اخراج کرد