Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-23@12:01:46 GMT

درخواست آذری‌جهرمی از همتای آذربایجانی و ارمنی

تاریخ انتشار: ۱۰ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۴۹۰۸۸۰

درخواست آذری‌جهرمی از همتای آذربایجانی و ارمنی

درخواست آذری‌جهرمی از همتای آذربایجانی و ارمنی.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: تابناک

کلیدواژه: انتخابات ریاست جمهوری آمریکا 2020 علیرضا رزم حسینی صباح احمد جابر الصباح روز جهانی ناشنوایان جهرمی آذری جهرمی جنگ قره باغ ارمنستان انتخابات ریاست جمهوری آمریکا 2020 علیرضا رزم حسینی صباح احمد جابر الصباح روز جهانی ناشنوایان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۹۰۸۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توسعه و اصلاح بیش از ۱۱ هزار متر شبکه فشار ضعیف هوایی در مریوان

عبداله آذری در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: سال گذشته در راستای تأمین برق، افزایش نقاط مانور و توسعه زیرساخت‌ها، ۱۱ کیلومتر شبکه فشار ضعیف هوایی و ۲ هزار و ۷۴۹ انشعاب جدید و همچنین نصب بیش از ۲۲۰ اصله تیر برق با اعتباری بالغ بر ۶۰ میلیارد ریال در سطح این شهرستان احداث شده است.

آذری گفت: با توجه به رشد ساخت و ساز واحدهای مسکونی و افزایش تراکم بافت شهری و روستایی، برقرسانی به این واحدها جز اصلی ترین برنامه‌های اجرایی در سطح این مدیریت بوده است.

مدیر توزیع برق شهرستان مریوان با اشاره به اینکه ۸ کیلومتر از این شبکه در مناطق شهری و ۳ کیلومتر دیگر آن در مناطق روستایی احداث شده است، اظهار داشت: تأمین برق متقاضیان و مشترکین جدید، کاهش شعاع تغذیه شبکه فشارضعیف، ارتقای ضریب اطمینان شبکه و رضایتمندی مردمی، از مهمترین اهداف اجرای این طرح به شمار می‌رود.

لازم به ذکر است؛ برای ارتقای سطح ایمنی و جلوگیری ازبروز خطرات جانی، اجرای کلیه استاندارهای شبکه درسطح شهرستان همزمان با اجرای پروژه‌ها انجام می‌پذیرد.

کد خبر 6084363

دیگر خبرها

  • نرخ رهن مسکن تهران؛ رهن در محله آذری با ۳۵۰ میلیون تومان
  • راه اندازی کامل بخش دیالیز بیمارستان کودکان زهرا مردانی آذری تبریز
  • نخستین پرواز حج تمتع ۲۴ اردیبهشت از فرودگاه تبریز انجام می‌شود
  • رئیسی وارد اسلام‌آباد شد+ فیلم
  • رئیسی وارد اسلام‌آباد شد
  • آیت الله رئیسی تهران را به مقصد اسلام‌آباد ترک کرد
  • معترضان ارمنی جاده ارمنستان به گرجستان را بستند
  • ارسال بیش از ۵۰۰ اثر به دبیرخانه هجدهمین جشنواره بین‌المللی شعر رضوی ترکی
  • توسعه و اصلاح بیش از ۱۱ هزار متر شبکه فشار ضعیف هوایی در مریوان
  • طرز تهیه همبرگر غول پیکر توسط آشپز مشهور آذربایجانی (فیلم)