Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-04-19@01:16:53 GMT

ماجرای عجیب آمدن الکس نوری به استقلال

تاریخ انتشار: ۱۰ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۴۹۰۹۲۶

ماجرای عجیب آمدن الکس نوری به استقلال

خبرگزاری تسنیم: پس از اینکه احمد سعادتمند از مدیرعاملی باشگاه استقلال مطرح شد، این شائبه به وجود آمد که فرهاد مجیدی تنها گزینه سرمربیگری استقلال است اما اینطور نیست و چند گزینه شانس سرمربیگری استقلال را دارند. اگر چه نام‌هایی چون امیر قلعه‌نویی و جواد نکونام نیز مطرح شده‌اند اما الکساندر نوری همچنان جزو گزینه‌های سرمربیگری استقلال است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در خصوص نوری اتفاق عجیبی رخ داده است؛ چرا که وقتی احمد سعادتمند پیش از برکناری‌اش از مدیرعاملی استقلال خبر از توافق با سرمربی پیشین تیم‌های وردربرمن و هرتابرلین آلمان داد، این مربی ایرانی - آلمانی هر گونه توافق را تکذیب کرد. پیگیری‌ها نشان می‌دهد تنها چند روز از ارائه پیشنهاد به این سرمربی می‌گذرد و او نیز سه شرط پیش پای مسئولان استقلال گذاشته که برآورده کردن این خواسته‌ها از سوی باشگاه رد شده است.

اولویت اصلی هیئت مدیره استقلال در حال حاضر انتخاب سرپرست برای باشگاه، باز شدن پنجره نقل و انتقالات و سپس انتخاب سرمربی است.

منبع: فردا

کلیدواژه: سرمربیگری استقلال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۹۰۹۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پایان مذاکرات تراکتور و سرمربی مشهور!

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ در حالی که ظهر امروز امیدواری برای انتخاب قربان بردیف به اوج خود رسیده بود اما در جدیدترین خبر مشخص شده که این سرمربی نمی‌تواند به ایران بیاید.

در گزارش ورزش سه نوشت: باشگاه تراکتور آمادگی کامل خود را برای استخدام قربان بردیف نشان داد و او گزینه اصلی محمدرضا زنوزی برای جانشینی پاکو خمس بود و همه چیز آماده بازگشت این سرمربی می‌شد اما ناگهان این اتفاق رخ نداد.

قربان بردیف بنا به دلایلی اعلام کرده که تا سه ماه آینده نمی‌تواند برای سرمربیگری به ایران بیاید تا پروژه دومین حضور او در تراکتور منتفی شود.

جلسه هیئت مدیره باشگاه تراکتور امشب از ساعت ۶ برگزار شد و گزینه‌های مختلف روی میز بودند و باشگاه آمادگی کامل برای امضای قرارداد با قربان بردیف داشت و همه چیز برای این همکاری مهیا بود.

در این جلسه همچنین با توجه به منتفی شدن حضور قربان بردیف که گزینه موردعلاقه زنوزی محسوب می‌شد، تصمیم بر این شد که تراکتور فعلا با کادرفنی فعلی خود کار را ادامه بدهد تا به زودی سرمربی جدید معارفه شود.

با توجه به شرایط بازار مربیان، تراکتور برای جانشینی پاکو خمس که استعفای ناگهانی و غیرمنتظره‌ای داشت، کار چندان راحتی ندارد اما با جلسات و بررسی‌های مختلف از سوی هیئت مدیره، این باشگاه در تلاش است تا هر چه زودتر بهترین گزینه را انتخاب و معرفی کند.

251 251

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1896536

دیگر خبرها

  • گزینه عجیب برای جانشینی سرمربی اسپانیایی تراکتور
  • پایان مذاکرات تراکتور و سرمربی مشهور!
  • سرمربی بارسلونا انتخاب شده است؟!
  • نیمکت خالیِ پرشور
  • عجیب‌ترین گزینه جانشینی کلوپ در لیورپول!
  • یک شایعه جذاب در تبریز: مربی موفق تیم ملی در تراکتور؟
  • دو گزینه اصلی تراکتور برای جانشینی خمز
  • سرمربی جدید تراکتور مشخص شد
  • اسکوچیچ و دقیقی؛ ۲ گزینه جدید تراکتور برای جانشینی خمس
  • ماجرای حضور جنجالی زنان در بازی سایپا - خیبر