Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «صراط نیوز»
2024-04-18@08:56:29 GMT

شپش‌ها دختر ۱۲ ساله را کشتند +عکس

تاریخ انتشار: ۱۰ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۴۹۰۹۲۹

شپش‌ها دختر ۱۲ ساله را کشتند +عکس

صراط: دختری ۱۲ ساله به خاطر نیش شپش ایست قلبی کرد!

به گزارش تابناک، این دختر ۱۲ ساله که به مدت ۳ سال از نیش شپش‌ها رنج می‌برد روز گذشته بر اثر حمله قلبی جان داد و پزشکان نیش‌های مداوم شپش‌ها بر سر این دختر بچه که باعث کم خونی و کمبود آهن و در نهایت سکته قلبی او شده بود را علت اصلی مرگ او عنوان کردند.

ماموران پلیس آمریکا در پی این مرگ وحشتناک پدر و مادر دختربچه را به خاطر سهل انگاری در نگهداری دخترشان و قتل درجه دو دستگیر کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



به گفته نماینده سازمان حمایت از کودکان پدر و مادر دختر بچه می‌توانستند او را به پزشک نشان داده و شپش‌های سرش را درمان کنند، اما متاسفانه سهل انگاری‌های پدر و مادر عامل اصلی مرگ دختر بچه شده این در حالی است که فضای اتاق دختر بچه نیز به شدت آلوده و ماه‌ها رختخوابش عوض نشده بود.   در حال حاضر رسیدگی به این پرونده آغاز شده است.  

منبع: صراط نیوز

کلیدواژه: حوادث شپش مرگ صراط دختر بچه شپش ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.seratnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صراط نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۹۰۹۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارتباط بین ریزش مو و سکته قلبی

یک رسانه کویتی به نقل از یک پزشک جراح، گفت: ریزش مو خود یکی از اثرات جانبی بالا بودن کلسترول خون محسوب می‌شود که علت اصلی سکته‌های قلبی و مغزی به شمار می‌رود.

به گزارش اعتمادآنلاین، او تأکید کرد، بسیاری از افراد مبتلا به کلسترول بالا از وضعیت خود بی‌اطلاع هستند، اما ریزش مو در آن‌ها به وجود می‌آید و در این شرایط آن‌ها باید به این مسئله توجه داشته باشند و معاینات لازم را انجام دهند تا از خطر سکته‌ها در امان بمانند.

دیگر خبرها

  • ارتباط بین ریزش مو و سکته قلبی
  • پلیس مانع ربایش دختر ۱۵ ساله شیرازی شد
  • (ویدئو) ماجرای تکان‌دهنده گم‌شدن سه دختر چوپان ۱۲ تا ۲۰ ساله
  • غرق شدن دختر 8 ساله در توکهور و هشتبندی میناب
  • حکم مرگ برای مادر و ۲ فرزندش در محکمه خانوادگی
  • ثبت تولد ۳ قلوها در اصفهان ۱۴۰۳ + عکس نوزادان
  • نجات جان مادران باردار در شرایط نامساعد جوی
  • روایت تجربه‌ای ۲ ساله در یک جشنواره رادیویی/ من یک مادر هستم
  • بازگشت به زندگی مرد ۷۰ ساله در نیشابور
  • دستگیری عامل آزار و اذیت ۲ دختر بچه در فارس