Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-18@05:21:55 GMT

سیمئونه: دفاع اوئسکا مانع از پیروزی شد

تاریخ انتشار: ۱۰ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۴۹۰۹۵۸

سیمئونه: دفاع اوئسکا مانع از پیروزی شد

به گزارش خبرگزاری فارس، روز گذشته مصاف خارج از خانه اتلتیکومادرید و اوئسکا در هفته چهارم لیگ فوتبال اسپانیا (لالیگا) بدون گل مساوی خاتمه یافت.

دیگو سیمئونه اعتقادداشت تیمش در کل صاحب 2 موقعیت گل در این بازی شد اما به خاطر دفاع خوب حریف به گل نرسید و به ناچار یک امتیاز کسب کرد.

وی اظهارداشت: در این بازی شاهد دفاعی دسته جمعی و خوب از حریف بودیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گلر آنها عملکرد فوق العاده ای داشت. تلاش خود را برای کسب برد کردیم اما در نهایت به تساوی رسیدیم.

سیمئونه افزود:تلاش شد که سیستم چرخشی را برای تعیین ترکیب تیم مورد  استفاده قراردهیم تا همه حس مهم بودن در تیم داشته باشند و با اشتیاق کارکنند.در تیم تغییرات دیگری هم ایجادکردیم اما نتوانستیم گل بزنیم. مشکل در واقع عملکرد خوب حریف در دفاع کردن بود که مانع گلزنی ما می شد.

این مربی آرژانتینی در مورد احتمال رفتن دیگو کاستا  نیز گفت: امکان هر چیزی هست. همه می دانند به چه چیزی فکر می‌کنم. دیگو بازیکن مهمی است و امکان وقوع اتفاقات مختلفی وجوددارد.

انتهای پیام/ش

 

منبع: فارس

کلیدواژه: دیگو سیمئونه فوتبال اسپانیا لالیگا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۹۰۹۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«دروم» پیروزی ناصر علیزاده در بیشکک قرقیزستان

ناصر علیزاده در مسابقات کشتی قهرمانی ۲۰۲۴ آسیا که در بیشکک قرقیزستان برگزار شد، موفق شد اولین مدال طلای کاروان ورزشی کشتی فرنگی ایران را در وزن ۸۷ کیلوگرم کسب کند. علیزاده با این مدال برای چهارمین سال پیاپی است که صاحب مدال طلای آسیا می‌شود. علیزاده که زاده شهرستان نور حومه چمستان است، قهرمانی خود را با پرچم ایران و با «دروم نوری» یا نوری دروم در این آوردگاه آسیایی جشن گرفت.

دروم حرکات حماسی و موزونی است که از قدیم‌الایام در فرهنگ و سنت مردم نور، کجور، نوشهر و چالوس رواج داشته است. اگر‌چه از این حرکات موزون تحت عنوان رقص یاد می‌شود، ولی واقعیت آن است که این حرکات موزون فراتر از رقص صرف است؛ زیر این حرکات بیشتر جنبه حماسی، رزمی و مبارزه‌طلبی دارد تا رقص.

دروم در فرهنگ این منطقه ریشه قدیمی دارد. آنچه تا چند دهه پیش در مناطق نور و اطراف مرسوم بود، بیشتر به مراسم عروسی اختصاص داشت که معمولا در فصول پس از برداشت محصول و بعضی از جشن‌ها، دروم جزء مراسم اصلی و لاینفک آن بود. یکی از مهم‌ترین بخش عروسی‌های این منطقه برگزاری کشتی در مراسم بود. نحوه اجرای آن به این صورت بود که همراه با سرنا و طبل لوتی‌ها یا مطرب‌ها (نوازندگان ساز و دهل) مکانی برای اجرای کشتی که حاضران در آن حلقه می‌زدند، تعیین می‌شد. جوانان مدعی بدون پیراهن (بدون پوشش بالاتنه) با سر و سینه بالا‌کشیده و عضلات منقبض برای نشان‌دادن آمادگی، قدرت و چابکی خود برای مبارزه، وارد این میدان می‌شدند. معمولا ابتدا با سه جهش پی‌در‌پی به بالا می‌پریدند و دروم را با حرکات دست و پا آغاز می‌کردند و حریف می‌طلبیدند.

بعد از اعلام آمادگی از سوی حریف، در مقابل رقیب داوطلب گارد کشتی می‌گرفتند و کف دو دست خود را به هم می‌زدند و کشتی آغاز می‌شد. پس از پیروزی بر حریف که ممکن بود حریف را از تعادل انداختن و بر زمین کوبیدن یا گاهی درختکن‌کردن حریف و بر زمین نکوفتن به رسم جوانمردی یا احترام به حریف همراه بود، برنده مشخص می‌شد و فرد پیروز، دروم پیروزی می‌گرفت و حضار هم هدایایی به او اهدا می‌کردند.

دروم به‌صورت فردی و جمعی هم انجام می‌شود. هر‌چند قبلا تیم‌های کشتی و تیم والیبال و فوتبال کشور ما با پیشگامی ورزشکاران مازندرانی در میادین جهانی، دروم دسته‌جمعی گرفتند، ولی این اولین بار است که یک قهرمان مازندرانی از زادگاه دروم یعنی نور، پس از کسب طلای قهرمانی آسیا در بیشکک قرقیزستان با پرچم ایران دروم پیروزی می‌گیرد.

امیدواریم ناصر علیزاده همان‌طوری که پس از قهرمانی آسیا قول داده است، بتواند در المپیک پاریس به مدال طلا دست یابد و همراه با سایر قهرمانان در المپیک پاریس دروم پیروزی بگیرند.

دیگر خبرها

  • صعود وفایی به یک هشتم قهرمانی جهان با شکست حریف ۱۷ ساله
  • عجیب اما واقعی؛ خط دفاعی، پاشنه آشیل تیم دیگو سیمئونه
  • شهدای هنر و رسانه مانع تحریف وقایع جنگ تحمیلی شدند
  • واکنش جالب دیگو سیمئونه؛ باز هم اتلتیکو مادرید از دور رقابت های لیگ قهرمانان اروپا حذف شد / فیلم
  • «دروم» پیروزی ناصر علیزاده در بیشکک قرقیزستان
  • سیمئونه: بازیکنان اتلتیکو مادرید در طول مدت بازی، دقیقا برخلاف خواسته‌های من عمل کردند
  • دورتموند ۴ (۵) - (۴) ۲ اتلتیکو مادرید/ دیوار زرد روی سر سیمئونه آوار شد+ فیلم
  • سوژه میم؛ کلافگی دیگو سیمئونه از فرصت‌سوزی مهاجمان تیمش / عکس
  • پیروزی وفایی در اسنوکر مقدماتی قهرمانی جهان
  • علیزاده طلایی شد