Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارسینه»
2024-04-16@11:18:53 GMT

زمان بازگشت پرسپولیس به ایران مشخص شد

تاریخ انتشار: ۱۰ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۴۹۰۹۶۸

زمان بازگشت پرسپولیس به ایران مشخص شد

با اعلام مسئولان پرسپولیس کاروان سرخ‌ها ساعتی پس از جدال برابر النصر به تهران بازخواهند گشت. با توجه به برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته پرسپولیس عصر شنبه باید به مصاف النصر عربستان برود

بر این اساس ساعاتی پس از این دیدار با پرواز بامداد یکشنبه شاهد بازگشت کاروان پرسپولیس به تهران خواهیم بود تا پس از حدود ۳ هفته به کشور بازگردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: پارسینه

کلیدواژه: پرسپولیس پارسی خبر لیگ قهرمانان آسیا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۹۰۹۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وضعیت پزشکی ۸۵ درصد از زائران حج گلستان مشخص شد

ایسنا/گلستان مدیرعامل جمعیت هلال‌ احمر گلستان از انجام مراحل پایانی معاینات پیش از اعزام ۸۵ درصد از حجاج گلستان خبر داد.

قاسم غریب‌آبادی شامگاه شنبه، ۲۵ فروردین در گفت‌وگو با خبرنگاران از انجام مراحل پایانی معاینات پیش از اعزام حجاج خبر داد و اظهار کرد: گلستان از نظر تعداد زائرین اعزامی جزو چند استان اول کشور است.

وی با اشاره به اینکه با نزدیک شدن به موسم حج، معاینات پزشکی پیش از اعزام زائرین در ۱۰ شهرستان و در قالب ۳۹ کاروان با حضور ۹ نفر پزشک آغاز شده است، گفت: در یک‌ ماه گذشته معاینات اولیه ۴ هزار و ۸۸۰ نفر زائر اعزامی انجام شده است.

مدیرعامل جمعیت هلال‌ احمر گلستان بیان کرد: زائرینی که مشکل حادی نداشته باشند و سلامت آن‌ها برای تشرف به حج احراز شود در سامانه پزشکی حج و زیارت تایید می‌شود و برای ادامه مراحل ثبت نام به کاروان‌ها معرفی خواهند شد. 

غریب‌آبادی با بیان اینکه تاکنون وضعیت پزشکی ۸۵ درصد از آن‌ها مشخص شده است، ادامه داد: زائرینی که نیاز به مصرف دارو دارند، اقدام به تامین داروهای مورد نیاز سفر کنند و از زمان معاینات تا پایان سفر مراقبت های لازم را تحت نظر پزشک معین و پزشک کاروان داشته باشند.

وی در خصوص واکسیناسیون حجاج گفت: مقدمات آن در حال انجام است و به محض ارسال واکسن به استان و دریافت دُزهای مورد نیاز آغاز خواهد شد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • زمان بازگشت حسن یزدانی به میدان مشخص شد
  • زمان بازگشت حسن یزدانی به تشک کشتی مشخص شد
  • زمان دقیق بازگشت حسن یزدانی به کشتی مشخص شد
  • لاپورت به دنبال ترک النصر عربستان
  • قیمت دو باشگاه استقلال و پرسپولیس مشخص شد
  • سرمربی جدید النصر مشخص شد
  • زمان بازگشت گران‌ترین بازیکن جهان مشخص شد
  • وضعیت پزشکی ۸۵ درصد از زائران حج گلستان مشخص شد
  • زمان بندی واگذاری سهام باشگاه پرسپولیس مشخص شد
  • زمان‌بندی واگذاری سهام باشگاه پرسپولیس مشخص شد