Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایسنا، علی امیری‌راد در تشریح جزئیات این خبر اظهار کرد: به دنبال درگیری بین جمهوری آذربایجان و ارمنستان، ساعت ۱۲ ظهر امروز، پنج قبضه خمپاره‌ی کاتیوشا به روستای پرویزخانلو  درشهرستان خداآفرین اصابت کرد.

وی افزود: دو قبضه از این خمپاره‌ها به دو واحد مسکونی اصابت کرده و خسارت‌هایی را به بار آورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی از جراحت بسیار جزئی یک کودک شش ساله در این حادثه خبر داد و گفت: این کودک به مرکز درمانی منتقل شد و می‌توان گفت خوشبختانه این حادثه خسارت جانی نداشته است.

 امیری‌راد در پایان سخنانش با اشاره به اینکه جزئیات حادثه به استانداری، معاونت سیاسی امنیتی استاندار و شورای تامین استان اطلاع داده شده است، گفت: فرمانده تیپ مرند، ارتش و سپاه در منطقه حضور دارند و در حال بررسی هستند.

پربیننده ترین اخذ مجوز برای تبدیل وضعیت ۷۳هزار نفر از فرهنگیان قیمت آب بسته بندی گران شد برنامه معلمان تلویزیونی در روز ۹مهر سایتووکس (®Cytovex)، داروی جدید ضدویروس داروسازی دکتر عبیدی نیم صفحه اول روزنامه‌های امروز +عکس

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: ارمنستان فرماندار شهرستان تخریب جمهوری آذربایجان اصابت خمپاره شهرستان خداآفرین قیمت طلا قیمت لوازم خانگی سهام عدالت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۹۰۹۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۶۵ میلیون مگاوات برق در نیروگاه اتمی بوشهر تولید شد

به گزارش خبرنگار مهر، رضا بنازاده عصر دوشنبه در آئین آغاز عملیات اجرایی سه هزار و ۵۰۰ واحد مسکونی سازمان انرژی اتمی در بوشهر با اشاره به اینکه نیروگاه اتمی بوشهر تاکنون بیش از ۶۵ میلیون مگاوات ساعت برق تولید کرده است گفت: این میزان تولید برق در مناطق مختلف کشور استفاده شده است.

رئیس بهره‌برداری نیروگاه اتمی بوشهر با اشاره به ساخت ۲ واحد نیروگاه اتمی در کنار واحد نخست نیروگاه اتمی بوشهر تصریح کرد: با تکمیل این واحدها ظرفیت تولید برق نیروگاه اتمی بوشهر سه برابر می‌شود.

وی ساخت سه هزار و ۵۰۰ واحد مسکونی سازمان انرژی اتمی در بوشهر را اقدامی ارزشمند و راهبردی دانست و بیان کرد: با توجه به اهمیتی که این موضوع دارد ارمغان آور عمرانی و آبادانی در محدوده این شهر خواهد شد.

کد خبر 6085914

دیگر خبرها

  • بیش از ۱۹ هزار واحد مسکونی در سمنان در حال ساخت است
  • حادثه در ساختمان مسکونی در آدیس‌آبابا/ ۷ نفر جان باختند
  • ۲۰ هزار واحد مسکونی نهضت ملی زنجان در دست ساخت است
  • ساخت ۱۹ هزار و ۵۰۰ واحد مسکونی نهضت ملی مسکن در استان بوشهر
  • ۸ مصدوم در سه حادثه در کارون و اهواز
  • توضیحات وزارت راه و شهرسازی درباره یک گزارش
  • آغاز ساخت ۱۹ هزار و ۵۰۰ واحد مسکونی در استان بوشهر
  • تولید ۶۵ میلیون مگاوات برق در نیروگاه اتمی بوشهر
  • ۶۵ میلیون مگاوات برق در نیروگاه اتمی بوشهر تولید شد
  • سیلاب به بیش از ۲ هزار واحد مسکونی سیستان و بلوچستان خسارت زد