Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-23@13:29:59 GMT

پاتک تراکتور به استقلال در نقل و انتقالات

تاریخ انتشار: ۱۰ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۴۹۱۰۸۳

پاتک تراکتور به استقلال در نقل و انتقالات

باشگاه تراکتور به دنبال جذب سعید واسعی هافبک تیم فوتبال پیکان است.

به گزارش "ورزش سه"، واسعی که مذاکراتی جدی با استقلال داشت، با پاسخ منفی پیکان برای صدور رضایت نامه اش مواجه شد تا پس از گذشت یک ماه از آغاز نقل و انتقالات، همچنان بازیکن این تیم آبی پوش تهرانی باشد و حالا پیشنهادی جدید، او را در آستانه جدایی از پیکان قرار داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

واسعی که فصل درخشانی را در این تیم سپری کرد و توانست دروازه پرسپولیس را در دیدار لیگ برتری باز کند، اکنون مورد توجه تراکتور قرار گرفته و احتمال دارد در فصل جدید شاگرد علیرضا منصوریان شود.

او که با نظر مارک ویلموتس به تیم ملی دعوت شد و یک بازی با پیراهن شماره 10 نیز انجام داد، توانایی بازی در پست هافبک دفاعی و هافبک میانی را دارد و جزو بازیکنان بااستعداد لیگ برتر محسوب می‌شود.

واسعی 25 سال دارد و پیش تر در تیم های بادران و سیاه جامگان نیز بازی کرده بود. این در حالی است که باتوجه به ناکامی تراکتور در نقل و انتقالات، جذب او گام مهمی برای منصوریان محسوب خواهد شد و از آن سو یک شکست دیگر را برای استقلال رقم می‌زند.

پیکان تراکتور نقل و انتقالات 1399 سعید واسعی

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: پیکان تراکتور نقل و انتقالات 1399 سعید واسعی نقل و انتقالات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۹۱۰۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شوک به استقلال/حسینی بازی با تراکتور را از دست داد

به گزارش قدس آنلاین و به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، رأی کمیته انضباطی به شرح زیراست:

در خصوص گزارش واصله علیه سید حسین حسینی بازیکن باشگاه استقلال تهران مبنی بر نقض ماده ۷۱ مقررات انضباطی با توجه به مجموع اوراق و محتویات پرونده و با عنایت به مصاحبه او پس از بازی با تیم شمس آذر قزوین در تاریخ ۳۱ فروردین ماه بیان مطالبی در ارتباط با رأی صادره از سوی این کمیته در پرونده که در مورد تخلفات بازیکن موصوف بعد از مسابقه تیم‌های آلومینیوم اراک و استقلال تهران از جمله بدرفتاری نسبت به مقامات رسمی مسابقه (افسران امنیتی مسابقه) صادر گردیده هرچند در ظاهر این مطالب حکایت از تمکین از رأی صادره دارد، ولی چگونگی و نحوه بیان و عبارات به کار رفته در این مصاحبه موید قصد مشارالیه در خفیف و سبک جلوه دادن تصمیمات و اقدامات صورت گرفته از سوی رکن قضائی فدراسیون فوتبال پیرامون تخلفات رخ داده در مسابقه دو تیم آلومینیوم اراک و استقلال تهران می‌باشد در نتیجه فعل سید حسین حسینی از مصادیق رفتار توهین‌آمیز تشخیص و بر همین اساس مستند به مواد ۷۱ و ۱۱۳ مقررات انضباطی ضمن قطعی و قابل اجرا شدن یک جلسه محرومیت تعلیقی ایشان موضوع دادنامه شماره ۳۰۹۶ مورخ ۲۹ فروردین ماه نامبرده به پرداخت مبلغ 300میلیون ریال جریمه نقدی و نیز الزام به عذرخواهی در رسانه‌های رسمی بابت تخلفات ارتکابی خود با لحاظ ماده ۸۹ مقررات موصوف و همچنین باشگاه استقلال تهران نیز به لحاظ تحقق مسئولیت تضامنی در خصوص این تخلف و عدم نظارت بر مصاحبه صورت گرفته وفق ماده ۵۰ مقررات انضباطی به پرداخت مبلغ ۶۰۰ ریال جریمه نقدی محکوم می‌گردد.

رأی صادره ظرف مهلت هفت روز از تاریخ ابلاغ قابل تجدیدنظر خواهی نزد کمیته استیناف است.

دیگر خبرها

  • شوک به استقلال/حسینی بازی با تراکتور را از دست داد
  • کاپیتان استقلال بازی با تراکتور را از دست داد
  • بمب نقل و انتقالات در آستانه انفجار؛ یحیی گل‌محمدی با تراکتور توافق کرد
  • دست خالی نکونام در خط دفاعی
  • دست خالی نکونام در خط دفاعی/ سیلوا به تراکتور نمی‌رسد
  • خبر بد برای نکونام و استقلال قبل از بازی با تراکتور
  • خبر بد برای نکونام؛ این ستاره به تراکتور نمی رسد؟
  • دست خالی نکونام برای دیدار با تراکتور
  • مدافع استقلال به دیدار تراکتور می‌رسد؟
  • حسینی مقابل تراکتور به میدان می‌رود