Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- مدیرکل دفتر برنامه ریزی فرهنگی اجتماعی دانشگاه فنی و حرفه‌ای کشور گفت: تحقق اهداف سند راهبردی فرهنگی دانشگاه‌های فنی و حرفه‌ای در اولویت اهداف این دانشگاه قرار دارد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سمنان، مهدی دستگردی در وبینار کشوری معاونان فرهنگی و دانشجویی دانشگاه فنی و حرفه‌ای که در دانشگاه فنی و حرفه‌ای استان سمنان برگزار شد با اشاره به اهداف برگزاری بیست و هشتمین جشنواره سراسری  فرهنگی و هنری دانشگاه فنی و حرفه‌ای اظهار داشت: رویکرد این جشنواره قرآن و عترت و بر اساس تقویت هویت اسلامی - ایرانی برنامه ریزی و تبیین شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تقویت مهارت‌های زندگی و تقویت هویت انقلابی را از دیگر اهداف برگزاری این جشنواره عنوان کرد.

دانشجویان فنی و حرفه‌ای استارتاپ‌های خلاق راه‌اندازی می‌کنندرئیس سازمان فنی و حرفه‌ای: دانشگاه آزاد‌ پایلوت اجرای طرح مهارت‌آموزی شد ‌دانشگاه‌های فنی و حرفه‌ای گیلان در برخی رشته‌ها بدون کنکور دانشجو می‌پذیرندنماینده بویراحمد از تعطیلی آموزشگاه‌های آزاد و فنی و حرفه‌ای انتقاد کرد

مدیرکل دفتر برنامه ریزی فرهنگی اجتماعی دانشگاه فنی و حرفه‌ای کل کشور گفت: اهداف کلی این جشنواره گسترش و تعمیق شناخت دانشجویان از الگوهای دینی و گسترش و تقویت خوداتکایی و خودباوری ملی، رشد خودآگاهی و گسترش روحیه تفکر و بصیرت بوده است.

دستگردی از دیگر اهداف مهم این جشنواره را ارتقای فرهنگ مسئولیت‌پذیری و ارتقای روحیه قناعت و ساده‌زیستی و افزایش روحیه مطالبه‌گری نسبت به ارزش‌های انقلاب برشمرد.

مسلم گنجی معاون دفتر برنامه ریزی فرهنگی و اجتماعی دانشگاه فنی و حرفه‌ای کشور نیز در این وبینار مشارکت دانشگاه‌ها و دانشجویان را در این جشنواره خوب توصیف کرد.

رضا نقدی رئیس دانشگاه فنی و حرفه ای استان سمنان نیز در این جلسه عنوان کرد: با توجه به اینکه استان سمنان در مرحله نیمه نهایی میزبانی شایسته‌ای داشته است به همین دلیل برگزاری مرحله نهایی این جشنواره در رشته‌های بخش ادبی، فناوری و پژوهش نیز به این دانشگاه سپرده شده است.

وی گفت: این جشنواره اهداف والایی نظیر شناخت استعداد ادعا و توانایی‌های دانشجویان در زمینه‌های فرهنگی و اجتماعی را دنبال می‌کند.

به گزارش تسنیم، بیست و هشتمین جشنواره فرهنگی دانشگاه فنی و حرفه‌ای در 6 بخش و 29 رشته به میزبانی دانشگاه فنی و حرفه‌ای استان سمنان برگزار شد.

انتهای پیام/363/ ع

منبع: تسنیم

کلیدواژه: دانشگاه فنی و حرفه ای استان سمنان برنامه ریزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۹۱۱۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزون بر ۶ هزار بیمار به اورژانس مراکز درمانی شاهرود مراجعه کردند

بهادری منفرد گفت: ۲ هزار و ۹۵۷ نفر از این تعداد مراجعه کننده به صورت سرپایی درمان و ترخیص شدند.

وی با اشاره به اینکه هزار و ۲۶۳ نفر در بخش‌های مختلف مراکز درمانی بستری شدند، ادامه داد: از این تعداد ۲۸۴ نفر در بخش‌ اورژانس، ۲۳۹ نفر در بخش‌های عمومی و ۴۵ نفر در بخش‌های ویژه بستری شدند.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی شاهرود ابراز کرد: ۱۳۱ مورد عمل جراحی از ابتدای اجرای طرح سلامت نوروزی تاکنون در مراکز درمانی تحت پوشش این دانشگاه انجام شد.

باشگاه خبرنگاران جوان سمنان سمنان

دیگر خبرها

  • ملاقات حدود ۸۳ هزار مراجعه‌کننده با مسئولان قضائی استان اصفهان در سال ۱۴۰۲
  • اولین پارک کارآفرینی با رویکرد مردم‌محوری در قم راه‌اندازی می‌شود
  • حضور وزیر کشور در شورای راهبردی تصادفات استان قم
  • پلمب موقت یک داروخانه در سمنان
  • ۵ درصد اهداف بودجه ۱۴۰۲ محقق نشد/ شروع اصلاح ساختار بودجه در ۱۴۰۳
  • سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان کردستان باید اهداف دولت سیزدهم را محقق کند  
  • افزون بر ۶ هزار بیمار به اورژانس مراکز درمانی شاهرود مراجعه کردند
  • همسان‌سازی حقوق بازنشستگان با پافشاری مجلس محقق شد
  • فراخوان جشنواره استانی علمی، فرهنگی و هنری جوانی جمعیت منتشر شد
  • بازدید معاون دادستان کل کشور از اردوگاه حرفه‌آموزی و کاردرمانی اصفهان