Web Analytics Made Easy - Statcounter

شرکت بازرگانی دولتی ایران اعلام کرد: مطالبات گندم‌کاران در نیمه اول سال ۹۹ به طور کامل تسویه شده است.

به گزارش خبرگزاری شبستان، شرکت بازرگانی دولتی ایران اعلام کرد: مطالبات گندم‌کاران در نیمه اول سال 99 به طور کامل تسویه شده است. بنابر گزارش این شرکت تاکنون پرداخت بیش از 20 هزار و 700 میلیارد تومان به کشاورزان عملیاتی شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مقدار خرید تضمینی گندم در سال جاری 8 میلیون و 225 هزار تن بوده و ارزش این مقدار گندم بیش از 20 هزار و 700 میلیارد تومان است و تاکنون کلیه مطالبات گندم‌کاران تسویه شده است.

خرید تضمینی گندم در سال 99 نسبت به مدت مشابه سال قبل رشد 7 درصدی دارد.

طبق گزارش شرکت بازرگانی دولتی ایران استان خوزستان با خرید یک میلیون و 200 هزار تن، فارس با خرید بیش از 911 هزار تن و گلستان با خرید بیش از 820 هزار تن صدرنشین استان‌های کشور در خرید تضمینی گندم هستند.

همچنین خرید تضمینی دانه‌ی روغنی کلزا نیز در سال 99 به 264 هزار تن رسید که 100 درصد پول آن به کلزاکاران پرداخت شده و خرید دانه‌ی روغنی گلرنگ و آفتابگردان در حال انجام است.

پایان پیام/50

منبع: شبستان

کلیدواژه: خرید تضمینی گندم خرید گندم گندم مطالبات گندم کاران خرید تضمینی هزار تن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۹۱۱۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعلام قیمت خرید تضمینی ۱۲ قلم محصول اساسی زراعی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز گلستان؛ بر این اساس، قیمت خرید تضمینی محصول اساسی زراعی شامل پنبه وش، عدس، نخود، لوبیا چیتی، لوبیا سفید، لوبیا قرمز، سیب‌زمینی پاییزه، سیب‌زمینی بهاره، سیب‌زمینی طرح استمرار، پیاز پاییزه، پیاز بهاره و پیاز طرح استمرار به شرح جدول اعلام شد.

خرید‌های تضمینی محصولات اساسی کشاورزی منوط به رعایت الگوی کشت ابلاغی وزارت جهاد کشاورزی، رعایت کامل استاندارد‌ها و داشتن بیمه محصول است.

 

دیگر خبرها

  • خرید تضمینی ۲۱ هزار تن گندم در فارس
  • خرید تضمینی بیش از ۲۱ هزار تن گندم توسط شبکه تعاون روستایی فارس
  • گندمکاران چشم انتظار اعلام جایزه تحویل گندم
  • خرید تضمینی گندم به ۲۰۰ هزار تن رسید
  • اعلام قیمت خرید تضمینی ۱۲ قلم محصول اساسی زراعی
  • نرخ فعلی خرید گندم مورد رضایت کشاورزان نیست
  • نرخ فعلی خرید تضمینی گندم با میزان تورم هم‌خوانی ندارد
  • پیش بینی خرید تضمینی ۸۰۰هزار تن گندم از کشاورزان کرمانشاه
  • آماده‌سازی ۶۰ مرکز برای خرید تضمینی گندم
  • فعالیت مراکز خرید تضمینی و توافقی محصولات کشاورزی از نیمه اردیبهشت در گلستان