Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسابقه کتابخوانی «محمد‌(ص)، پیامبری برای همیشه» ویژه دانشجویان مراکز آموزش عالی استان آذربایجان‌شرقی برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از تبریز، در راستای اعلام انزجار از اهانت نشریه موهن شارلی ابدو به ساحت مقدس پیامبر اکرم (ص)، مسابقه کتابخوانی «محمد(ص)، پیامبری برای همیشه» ویژه دانشجویان دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی استان برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بنابر این گزارش، مسابقه از ساعت 8 صبح الی 13 چهارشنبه 31 مهرماه به صورت آنلاین در سایت سازمان جهاد دانشگاهی آذربایجان شرقی به نشانی www.jahad-asharghi.ac.ir برگزار می‌شود.

منبع این مسابقه کتابخوانی نیز کتاب محمد(ص) پیامبری برای همیشه نوشته «حسن رحیم پورازغدی» است که علاقه‌مندان می‌توانند جهت دریافت فایل این کتاب به کانال معاونت فرهنگی سازمان جهاد دانشگاهی در پیام رسان ایتا به شناسه farhangijdas@ مراجعه کنند.

گفتنی است؛ به نفر اول مسابقه کتابخوانی مبلغ چهار میلیون ریال به همراه لوح تقدیر، نفر دوم مبلغ سه میلیون به همراه لوح تقدیر و نفر سوم نیز مبلغ دو میلیون ریال به همراه لوح تقدیر تعلق خواهد گرفت.

پایان پیام/699

منبع: شبستان

کلیدواژه: پیامبر اکرم ص کتابخوانی مسابقه کتابخوانی برگزار می شود

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۹۱۱۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محمدی: بعید می‌دانم بین یزدانی و قاسم‌پور مسابقه برگزار شود

مدیر فنی کشتی مازندران بعید می‌داند که بین حسن یزدانی و کامران قاسم‌پور مسابقه‌ای برگزار شود. - اخبار ورزشی -

مراد محمدی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم درباره وضعیت جسمانی حسن یزدانی درحالیکه قرار است طی روزهای آینده رفته رفته استارت تمرین کشتی را بزند، اظهار داشت: فکر می‌کنم آغاز تمرینات جدی کشتی برای او، از پانزدهم اردیبهشت باشد و قبل از آن درحد سرشاخ و زیرورو شدن با رقبای سبک وزن باشد.

وی درباره وضعیت کامران قاسم‌پور دیگر مدعی مازندرانی تیم ملی کشتی آزاد تصریح کرد: او که در جویبار تمریناتش را دنبال می‌کند و البته بیشتر در اردوی تیم ملی است. من فکر می‌کنم اگر یک درصد حسن یزدانی به المپیک نرسید، او گزینه 86 کیلوگرم باشد، وگرنه مدعی 97 یا 92 کیلوست. من بعید می‌دانم بین کامران قاسم‌پور و حسن یزدانی مسابقه انتخابی برگزار شود.

برگزاری کشتی فرنگی جام تختی بدون مدعیان

 

قهرمان پیشین کشتی جهان و دارنده مدال برنز المپیک 2008 اضافه کرد: البته قرار شده حسن یزدانی به تشک برگردد و بعد از آن باید دید وضعیت به چه شکل پیش می‌رود. درمورد رویارویی احتمالی حسن یزدانی و کامران قاسم‌پور و وزن آنها باید قبول کنیم که کادرفنی تیم ملی تصمیم‌گیرنده است. یعنی اینکه چنین اتفاقی می‌افتد یا نه، چیزی نیست که در محدوده اختیارات ما باشد، هر نتیجه‌ای که در المپیک رقم بخورد، کادرفنی پاسخگوست، بنابراین باید این حق را برای‌شان قائل شویم که در این زمینه تصمیم‌گیرنده باشند.

مدیرفنی کشتی آزاد استان مازندران درباره قطع همکاری عباس حاج‌کناری با کشتی تاجیکستان و اینکه آیا استان از ظرفیت این مربی که سابقه حضور در کادرفنی تیم ملی را هم داشته، استفاده نخواهد کرد؟، گفت: او به خاطر مشکلات اداری‌اش مجبور به قطع همکاری شد، این جزو برنامه‌هایم هست که در یکی از رده‌ها از حاج‌کناری استفاده شود چون از افتخارات کشتی ما است و توانایی زیادی هم دارد، اما مسئله این است که کمیل قاسمی سرمربی بزرگسالان ما است و در این زمینه اختیار تام دارد و فکر می‌کنم حاج‌کناری هم بیشتر به کار در رده سنی بزرگسالان تمایل داشته باشد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • محمدی: بعید می‌دانم بین یزدانی و قاسم‌پور مسابقه برگزار شود
  • مبلغ یارانه اردیبهشت اعلام شد / یارانه نقدی این ماه همراه با سورپرایز
  • مبلغ یارانه اردیبهشت اعلام شد / یارانه نقدی اردیبهشت همراه با سورپرایز
  • چالش متفاوت برای گلر پرسپولیس: حذفی و پنالتی!
  • درگذشت فوتبالیست سابق ایرانجوان در حین بازی با پیشکسوتان استقلال
  • شمس‌‍آذر هم جریمه مالی شد و هم معنوی
  • با اعلام سازمان لیگ: مسابقه آلومینیوم - پرسپولیس با حضور تماشاگر برگزار می‌شود
  • مسابقه آلومینیوم اراک و پرسپولیس با حضور تماشاگر برگزار می‌شود
  • مسابقه آلومینیوم اراک و پرسپولیس با حضور تماشاگر برگزار می شود
  • سیاوش جای دانشگر را خالی نگذاشت!