Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ایرنا سید عیسی مهدوی فرماندار تالش روز پنجشنبه در جلسه بررسی مشکلات تیم فوتبال چوکای این شهرستان در فرمانداری اظهار کرد: باید با کمک هم مشکلات تیم را حل و برای قهرمانی چوکا تلاش کنیم و ما از آرش ریاضی مند مدیرعامل باشگاه چوکا حمایت می کنیم اما باید مالک تیم نیز به تعهدات خود عمل کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


بهمن محمدیاری نماینده ادوار تالش و مالک سابق باشگاه فرهنگی ورزشی چوکای تالش نیز با اعلام حمایت از مالک فعلی تیم چوکا گفت: مالک فعلی تیم چوکا بدون چشم داشت از تیم حمایت می کند و وظیفه ما نیز حمایت متقابل از مالک باشگاه است. 
وی افزود: مالک باشگاه باید به شروط قراردادی که با هیات فوتبال تالش منعقد کرده عمل کند و به قرارداد پایبند باشد و تعهدات را عملی کند و مهمترین این تعهدات، تسویه حساب با بازیکنان و پرداخت بدهی باشگاه است.
مریم بخشی مدیرکل ورزش و جوانان استان گیلان نیز در این جلسه بر تفاهم بیشتر برای حل و فصل مشکلات باشگاه چوکا تاکید کرد.
در این جلسه پس از بیان مشکلات و نگرانی هیات فوتبال و بازیکنان چوکا از احتمال کناره گیری مالک فعلی تیم در وسط فصل لیگ یک و ضرورت ممانعت از وقوع چنین اتفاقی، محمدیاری مالک سابق تیم چوکا طی تماس تلفنی با آرش ریاضی مند مالک فعلی باشگاه به پیگیری مشکلات پرداخت و اعلام کرد که ریاضی مند در این تماس تلفنی قول داد بزودی در تالش حضور یافته و با گفت و گو در مورد مشکلات و اتخاذ تصمیم نهایی، تیم را از بلاتکلیفی خارج خواهد کرد.
قابل به ذکر است محمد نصرتی که دو هفته قبل بعد از خداحافظی فرشاد پیوس، هدایت تیم چوکای تالش را عهده دار شده بود عصر دیروز با انتشار استوری در اینستاگرام از استعفای خود از سرمربی گری چوکا خبر داد.

تیم فوتبال چوکای تالش با ۴۹ امتیاز به مقام قهرمانی گروه دوم لیگ دسته دوم رسیده بود و پس از ۲۰سال  به شکل مستقیم به لیگ دسته یک باشگاه‌های ایران صعود کرد.

شهرستان تالش با ۲۰۰ هزار نفر جمعیت در منتهی الیه غرب استان گیلان واقع شده است.

برچسب‌ها فوتبال وزارت ورزش و جوانان تالش لیگ برتر فوتبال

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فوتبال وزارت ورزش و جوانان تالش لیگ برتر فوتبال فوتبال وزارت ورزش و جوانان تالش لیگ برتر فوتبال اخبار کنکور مالک فعلی تیم چوکا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۹۱۱۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک باخت و یک تساوی نمایندگان فوتبال گیلان در لیگ دسته دوم فوتبال

 

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای گیلان؛ در چارچوب هفته بیست و دوم رقابت‌های گروه نخست لیگ دسته دوم فوتبال باشگاه‌های ایران عصر امروز تیم سپیدرود در ورزشگاه شهید عضدی رشت برابر تیم شهرداری بم با یک گل شکست خورد.
تک گل این دیدار را مهدی حرجندی پور برای شهرداری بم در دقیقه ۴۹ به ثمر رساند
در دیگر دیدار تیم فوتبال چوکا در ساری مقابل تیم شهدای این شهر به تساوی بدون گل رسید.
در جدول رده بندی گروه نخست مسابقات تیم سپیدرود با ۳۴ امتیاز در رده چهارم و تیم چوکای تالش با ۲۹ امتیاز در جایگاه پنجم قرار گرفتند.

دیگر خبرها

  • حکم تاریخی در هلند: کسر 18 امتیاز از قعرنشین!‏
  • اعلام آرای انضباطی تیم‌های لیگ دسته اول فوتبال
  • مالک باشگاه تراکتور: سرمربی بعدی هم خارجی است
  • سرمربی بعدی تراکتور خارجی خواهد بود
  • زنوزی: فصل بعد ۴-۵ بازیکن تیم ملی را جذب می‌کنیم/ یک سرمربی خوب خارجی به تراکتور می‌آوریم
  • تیم فوتبال شهرداری بندرعباس از خطر سقوط فرار کرد
  • تمامی امکانات برای رفع مشکلات مردم سیل‌زده بسیج شده است
  • تساوی نماینده فوتبال اردبیل در لیگ دسته ۲
  • تساوی نماینده فوتبال اردبیل در لیگ دسته ۲ فوتبال
  • یک باخت و یک تساوی نمایندگان فوتبال گیلان در لیگ دسته دوم فوتبال