Web Analytics Made Easy - Statcounter

استاندار مازندران گفت: در بحث اقتصاد، از ابتدا گفتیم اقتصاد دریا محور مورد توجه ما بوده و علیرغم محدودیت هایی‌که وجود داشته اما توانستیم در حوزه توسعه زیرساخت‌های بنادر و تعاملات با کشورهای اوراسیا و منطقه جی آی اس گام‌های مثبتی را برداریم. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بابلسر، احمد حسین‌زادگان امروز در جلسه شورای اداری استان در مجتمع شهیدعظیمی بابلسر اظهار داشت: فلسفه برگزاری این جلسات هم‌افزایی و پیگیری و رفع مشکلات مطروحه بوده و مردم انتظار دارند این جلسات با خروجی همراه باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: روز آینده سفر دکتر قالیباف را داریم که دکتر باقرزاده بانی خیر شدند و ایشان را دعوت کردند و با توجه به علقه ای که ایشان به مازندران دارند و انتقال درست موارد شاهد رفع مشکلات منطقه باشیم.

استاندار مازندران گفت: در بحث اقتصاد، از ابتدا گفتیم اقتصاد دریا محور مورد توجه ما بوده و علیرغم محدودیت هایی‌که وجود داشته اما توانستیم در حوزه توسعه زیرساخت‌های بنادر و تعاملات با کشورهای اوراسیا و منطقه جی آی اس گام برداریم که زمینه توسعه صادرات و رونق اقتصاد منطقه را به همراه دارد.

حسین‌زادگان خاطرنشان کرد: در بحث منطقه آزاد، تنها استان ساحلی هستیم‌که منطقه آزاد نداریم و اینکه بخواهیم‌ تمام ظرفیت های مغفول مانده را در طول یک یا چهار سال به سرانجام برسانیم امکانش سخت است اما باید هدف گذاری درست صورت گیرد.

استاندار هرمزگان: 36 واحد تولیدی با رفع موانع و مشکلات اقتصادی احیا شدگیلان| «مدیریت جهادی» کلید حل بسیاری از مشکلات اقتصادی استراه‌حل برون‌رفت پیروزمندانه از جنگ اقتصادی مدیریت علمی، تخصصی و عملگرایی است

وی افزود: برخی به منطقه آزاد اعتراض دارند و می گویند فقط واردات محور است در حالی‌که میتواند واردات محور نباشد و با جذب سرمایه گذار در جهت افزایش امید و نشاط در کشور گام برداریم.

استاندار مازندران تصریح کرد: یک‌ کشور نمی‌خواهد کشور ما مستقل باشد اما باید نگاه ما باید به بیرون و داخل باشد و به نظام سلطه نشان دادیم که ما توانایی ایستادگی در برابر ظلم را داریم. البته برخی به سوء مدیریت است اما اینکه بگوئیم هیچ اتفاق خوبی در کشور نیفتاده نه اینطور نیست و اتفاقات خوبی رخ داده است.

حسین‌زادگان گفت: تلقی دشمن این بود که ما کاسه چه‌کنم چه‌کنم دست می‌گیریم اما اینگونه نشد و اتفاقات خوبی در حوزه اشتغال و صادرات و اقتصادی استان ایجاد شده است.

وی افزود: ما در حال تجربه یک شرایط سختی هستیم، نقد منصفانه را می‌پذیریم اما اینکه بی انصافی شود را نمی‌پذیریم. اعتبارات امروز ما قابل قیاس با اعتبارات 10 سال پیش نیست اما داریم کار می‌کنیم. کار امروز دشمن از بین بردن امید در نظام، دولت و کشور است.

استاندار مازندران تاکید کرد: در شرایط متفاوت قرار داریم و همه باید در این شرایط با واقع نگری، تلاش مضاعف، خِرَد جمعی همه این مشکلات کاهش پیدا کند.

حسین زادگان با بیان اینکه 1080 هکتار شهرک صنعتی به 1900 هکتار شهرک صنعتی مازندران اضافه شده است، تاکید کرد: فرمانداران کارگروه تسهیل را جدی بگیرند.

وی خاطرنشان کرد: امسال عزاداری با بهترین شکل ممکن و با کمک روحانیت، مداحان، ناجا و همه و همه در استان مازندران برگزار شد که نشان از همت همه عوامل استان بوده است.

استاندار مازندران گفت: ما براساس اختیاراتمان و حتی بیشتر در بحث کرونا عمل کردیم و تلاش کردیم با کمترین خسارت با کرونا مقابله کنیم.

حسین زادگان یادآور شد: باید با کمک همدیگر منطقی و معمول در جهت پیشگیری و مقابله با کرونا گام برداریم. نمی‌شود براساس جریانات فضای مجازی استان را ببندیم و بازگشایی کنیم.

وی با اشاره به اینکه ما در حوزه دریا بیش از 140 نقطه برای اسکله تفریحی و گردشگری در مازندران طراحی شده و بیش از 70 مورد مجوز صادر شده است، خاطرنشان کرد: 85 درصد از سواحل مازندران آزادسازی شده است.

انتهای پیام/686/ ع

منبع: تسنیم

کلیدواژه: استاندار مازندران حسین زادگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۹۱۲۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مراسم معارفه استاندار جدید مازندران آغاز شد

مراسم تکریم استاندار قبلی و معارفه استاندار جدید مازندران، با حضور وزیر کشور آغاز شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ساری، مراسم تودیع و معارفه استانداران قدیم و جدید مازندران با حضور احمد وحیدی وزیر کشور یک و نیم ساعت دیرتر از زمان معین، در سالن همایش اتاق بازرگانی مازندران از دقایقی پیش آغاز شد.

در ابتدای مراسم، قاسم عزیززاده گرجی؛ سرپرست معاونت سیاسی، فرهنگی و اجتماعی استانداری مازندران گفت: امروز در شرایطی مراسم تودیع حسینی پور را برگزار می‌کنیم که در جهت رشد و تعالی، مردم داری و ایجاد شرایط برای وحدت و همدلی در جهت رفع موانع و کاستی ها و دور ساختن مسائل از حواشی و رساندن به فهم مشترک برای پیشرفت همه جانبه استان تلاش شده است.

وی از حضور میدانی، تلاش شبانه روزی و سعه صدر و حرکت تحولی استاندار سابق استان برای گره گشایی از مشکلات استان به نمایندگی از تمام خدمتگزاران مازندران قدردانی کرد.

عزیززاده گرجی ادامه داد: استفاده از نیروهای نخبگانی، سفرهای شهرستانی، ارتباط با سایر استان‌ها و دیپلماسی اقتصادی برای ارتباط با کشورهای همجوار، و خدمت مخلصانه برای اعتلای سطح فرهنگی و اجتماعی و اقتصادی استان از دیگر زحمات آقای حسینی پور در مدت 29 ماه و 17 روز خدمتگزاری بوده است.

وی اظهار امیدواری کرد: مسیر پیشرفت و ترقی استان همچنان با حضور یوسف نوری؛ استاندار جدید مازندران ادامه یابد. 

وزیر کشور در بدو ورود به استان در فرودگاه دشت ناز به خبرنگاران گفت: تغییر سید محمود حسینی پور استاندار مازندران بنا به درخواست خودش بوده و او را در پست دیگری به خدمت می‌گیریم.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • لزوم ایجاد اقتصاد دریاپایه در مازندران
  • رویداد بین‌المللی همتایابی در اقتصاد دریامحور برگزار می‌شود
  • سد سازی در جنوب سیستان و بلوچستان در اولویت کاری منطقه
  • وزیر کشور: استاندار جدید مازندران در حوزه اقتصاد متخصص است/ نوری: توجه جدی به اقتصاد دریا پایه خواهیم داشت
  • داشتن برنامه عالمانه برای اقتصاد دریامحور ضروری است
  • مراسم معارفه استاندار جدید مازندران آغاز شد
  • اقدامات فرهنگی برای پیشگیری از اعتیاد در اولویت باشد
  • احیای واحدهای تولیدی در مازندران اولویت است
  • سدسازی در جنوب سیستان وبلوچستان در اولویت کاری منطقه
  • رویداد بین المللی همتایابی در اقتصاد دریامحور ایران برگزار می شود