Web Analytics Made Easy - Statcounter

لیست تیم ملی انگلیس برای سه دیدار این تیم در ماه اکتبر اعلام شد.

لیست تیم ملی انگلیس برای سه دیدار مقابل ولز (دوستانه)، بلژیک و دانمارک (مسابقات لیگ ملت های اروپا) توسط گرت ساوتگیت اعلام شد.

به گزارش طرفداری و به نقل از اکانت توییتر تیم ملی انگلیس، لیست 30 نفره تیم ملی انگلیس به شرح ذیل اعلام شد.

دروازه بانان دین هندرسون (منچستریونایتد)، جوردن پیکفورد (اورتون)، نیک پوپ (برنلی) مدافعان ترنت الکساندر آرنولد (لیورپول)، بن چیلول (چلسی)، کانر کودی (وولورهمپتون)، اریک دایر (تاتنهام)، جو گومز (لیورپول)، مایکل کین (اورتون) ، هری مگوایر (منچستریونایتد)، آینزلی میتلند نایلز (آرسنال)، تایرون مینگز (استون ویلا)، بوکایو ساکا (آرسنال)، کایرن تریپیر (اتلتیکو مادرید)، کایل واکر (منچسترسیتی) هافبک ها جوردن هندرسون (لیورپول)، کالوین فیلیپس (لیدز یونایتد)، میسون مانت (چلسی)، دکلان رایس (وست هم یونایتد)، جیمز وارد پروز (ساوتهمپتون)، هری وینکس (تاتنهام) مهاجمان تامی آبراهام (چلسی)، هاروی بارنز (لسترسیتی)، دومینیک کالورت لوین (اورتون)، جک گریلیش (استون ویلا)، دنی اینگز (ساوتهمپتون)، هری کین (تاتنهام)، مارکوس رشفورد (منچستریونایتد)، جیدون سانچو (دورتموند)، رحیم استرلینگ (منچسترسیتی)

در حالیکه میسون گرینوود و فیل فودن به دلیل حواشی پیش آمده در اردوی قبلی تیم ملی انگلیس در لیست حضور ندارند، باز هم جیمز مدیسون غایب بزرگ سه شیرها است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید:

لیست تیم ملی پرتغال برای سه بازی برابر اسپانیا، فرانسه و سوئد اعلام شد

لیست تیم ملی فرانسه برای سه بازی برابر اوکراین، پرتغال و کرواسی اعلام شد

منبع: طرفداری

کلیدواژه: تیم ملی انگلیس لیست تیم ملی اعلام شد برای سه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۹۱۳۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صلاح امید را به لیورپول برگرداند (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، شانس‌های لیورپول برای صعود به مرحله نیمه‌نهایی لیگ اروپا با شکست ۳-۰ مقابل آتالانتا در ورزشگاه آنفیلد به حداقل رسید. یورگن کلوپ پس از این شکست در نشست خبری پس از بازی در مورد احتمال کامبک در دیدار برگشت گفت:«آیا می‌توانیم در برگامو برنده شویم؟ بله، اگر خوب بازی کنیم. آیا می توانیم ۳-۰ پیروز شویم؟ هیچ نظری ندارم. اما در حال حاضر این مهم نیست. اکنون باید ریکاوری کنیم و باید واقعاً احساس بدی داشته باشیم. این مهم است.»

لیورپول با تمام قوا به برگامو رفت و مقابل تیم آماده جان‌پیرو گاسپرینی قرار گرفت تا همانطور که کلوپ گفت «با تمام توان» برای صعود به مرحله نیمه‌نهایی بجنگند.

تلاش‌های لیورپول از همان ابتدای بازی آغاز شد و آنها موفق شدند در دقیقه ۷ یکی از گل‌ها را جبران کنند. لوئیز دیاز از سمت چپ حرکتی عالی را آغاز کرد، پاس او اما از همه گذشت و سپس به سوبوسلای رسید، تلاش این هافبک ناموفق بود اما توپ در ادامه به آرنولد رسید و سانتر به دست راجری برخورد کرد تا داور بلافاصله نقطه پنالتی را نشان دهد.

ثانیه‌هایی بعد و پس از اینکه VAR پنالتی را تایید کرد، محمد صلاح پشت توپ ایستاد و با زدن ضربه به سمت راست گل اول لیورپول را به ثمر رساند.

دیگر خبرها

  • صلاح امید را به لیورپول برگرداند (عکس)
  • لیست داوران جام حذفی انگلیس؛ مایکل اولیور داور دیدار منچسترسیتی - چلسی
  • لیورپول؛ «مرغ از قفس پرید؟»
  • ۲ جام سرخ‌ها از دست رفت؟ | امید در هفته ناامیدکننده
  • چهار سال پس از خطای پیکفورد روی فن دایک؛ داور جنجالی بار دیگر قاضی دربی مرسی‌ساید
  • از مطرح شدن به عنوان جانشین کلوپ خوشحالم!‏
  • محبی از لیست روستوف خط خورد
  • در اتفاقی عجیب قرمز‌ها آبی‌ها را صدرنشین لیگ برتر کردند
  • قرمزها آبی‌ها را صدرنشین کردند؛ همه برای یکی!
  • برچسب قیمت سنگین اورتون روی مدافع مدنظر منچستریونایتد