Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-23@10:19:33 GMT

خط حزب‌الله ۲۵۶ | راه حل همین‌جاست

تاریخ انتشار: ۱۰ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۴۹۱۳۴۱

خط حزب‌الله ۲۵۶ | راه حل همین‌جاست

شماره‌ی دویست‌وپنجاه‌و‌ششم هفته‌نامه‌ی خط حزب‌الله با عنوان «راه حل همین‌جاست» منتشر شد. - اخبار سیاسی -

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری تسنیم به نقل از دفتر حفظ و نشر آثار  حضرت آیت‌الله خامنه‌ای، این روزها مشکلات اقتصادی در صدر دغدغه‌ها و مشغولیت‌های ذهنی مردم است. رفع مشکلات متعدد و متنوع اقتصادی هر کدام راه حل مخصوص به خود را دارد که البته این راه حل‌ها هم چیز پنهانی نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در طول سالیان گذشته، رهبر انقلاب در دیدارها و جلسات مختلف این مشکلات و راه حل آنها را بارها به مسئولین متذکر شدند. ناگفته پیداست که اگر به این تذکرات جامه‌ی عمل پوشانده می‌شد، امروز وضعیت معیشت مردم به مراتب بهتر از وضع کنونی بود. نشریه‌خط حزب‌الله برخی از سرفصل‌های این مشکلات و راه حل‌های واقعی آنها را مرور کرده است.
 
دیگر بخش‌های نشریه‌ی خط حزب‌الله به شرح زیر است:

گره‌گشایی‌های ایران همدل/ گزارش هفته
خداوند ما را از شر خودمان نجات بدهد/ کلام امام
امیدواریم که یک دولت تازه‌نفس کارها را با جدیت بیشتری جلو ببرد/ دولت جوان انقلابی
زنان با ایمان و تحصیل‌کرده اهل تجملات نیستند/ خانواده ایرانی
جوان مؤمن انقلابی مأیوس نباید بشود/ حزب الله این است
با نام امام حسین از مشکلات عبور خواهیم کرد/عکس نوشت
همه موظفند دستورات سه‌گانه بهداشتی را رعایت کنند/ مطالبه رهبری
برای کسانی که از ما حرف‌شنوی دارند/ اصول عدالتخواهی
 
طبق رسم هفتگی خط حزب‌الله، شماره‌ی این هفته به برکت خون شهدا به ارواح طیبه شهدای ناجا  به خصوص شهیدان مقداد بویر، عبدالله مؤمن‌زاده و پرویز کرم‌پور تقدیم می‌شود.

 

منبع: تسنیم

کلیدواژه: خط حزب الله راه حل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۹۱۳۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

در محضر آیت‌الله درچه‌ای هم‌زمان با هفته فرهنگی اصفهان

مدیر مجموعه تاریخی فرهنگی مذهبی تخت فولاد از برگزاری دومین نشست از سلسله نشست های در محضر در تاریخ پنجم و ششم اردیبهشت ماه با محوریت آیت‌الله درچه‌ای خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، ابراهیم عمرانی از برگزاری دومین نشست از سلسله نشست‌های در محضر در تاریخ پنجم و ششم اردیبهشت ماه با محوریت آیت الله درچه‌ای خبر داد و اظهار کرد: یکی از ظرفیت‌های سرزمین تخت فولاد را وجود مشاهیر و علمای برجسته است و در این راستا بیش ۱۲۰۰ شخصیت شاخص شامل علما و بزرگان دینی، عرفا و فلاسفه، وعاظ، روزنامه نگاران و هنرمندان در این سرزمین آرمیده‌اند.

وی افزود: هرکدام دارای یک مکتب هستند و می‌توانند برای جامعه امروزی الگویی مؤثر باشند و بر همین اساس هفته فرهنگی اصفهان بهانه‌ای برای معرفی و بررسی ابعاد شخصیتی یکی از شاخص‌ترین شخصیت‌های آرمیده در تخت فولاد شده است.

مدیر مجموعه تاریخی فرهنگی مذهبی تخت فولاد اعلام کرد: دومین نشست از سلسله نشست‌های تخصصی در محضر ویژه شخصیت گرانمایه آیت الله درچه‌ای خواهد بود که با توجه به ابعاد شخصیتی، سیاسی، کلامی و اجتماعی وی در قالب دو میز گفت‌وگو با حضور اساتید برجسته حوزه و دانشگاه برگزار خواهد شد.

عمرانی ادامه داد: نشست اول بررسی ابعاد سیاسی اجتماعی آیت الله درچه‌ای است که در تاریخ پنجم اردیبهشت ماه از ساعت ۱۶ در دانشگاه اصفهان برگزار خواهد شد، همچنین نشست دوم با رویکرد بررسی ابعاد کلامی اعتقادی آیت الله سید محمد باقر درچه ای در تاریخ ششم اردیبهشت ماه از ساعت ۱۰ صبح در مدرسه علمیه نیم آورد برگزار خواهد شد و علاقه‌مندان جهت ثبت نام و شرکت در نشست‌ها می‌توانند با شماره ۰۹۰۲۸۰۱۱۳۵۶ تماس حاصل فرمایند.

به گزارش ایمنا، آیت‌الله سیّد محمّدباقر دُرچه‌ای (۱۲۶۴-۱۳۴۲ ق)، فقیه شیعه و از اساتید حوزه علمیه اصفهان است؛ او در نجف نزد میرزای شیرازی و میرزا حبیب‌الله رشتی و در اصفهان نزد سید محمدباقر خوانساری شاگردی کرد. سید ابوالحسن اصفهانی، آیت‌الله بروجردی، میرزا علی آقا شیرازی و حاج آقا رحیم ارباب نزد ایشان شاگردی کرده‌اند.

کد خبر 747082

دیگر خبرها

  • در محضر آیت‌الله درچه‌ای هم‌زمان با هفته فرهنگی اصفهان
  • کارخانه هایی که بسیج کارگری دارند تعطیل نشده اند
  • ضرورت تقویت و حمایت از نیروهای مسلح کشور
  • پیام تسلیت رهبر انقلاب برای درگذشت پرویز داوودی
  • رهبر انقلاب در پیامی درگذشت مرحوم داودی را تسلیت گفتند
  • پیام تسلیت رهبر انقلاب در پی درگذشت دکتر پرویز داودی
  • تسلیت رهبرانقلاب در پی درگذشت پرویز داودی
  • رهبر انقلاب درگذشت پرویز داودی را تسلیت گفتند
  • پیام تسلیت رهبر انقلاب درپی درگذشت پرویز داودی از اعضای مجمع تشخیص مصلحت نظام
  • پیام تسلیت رهبر انقلاب درپی درگذشت دکتر پرویز داودی