Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-24@03:44:54 GMT

مددی، اصلی‌ترین گزینه سرپرستی استقلال

تاریخ انتشار: ۱۰ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۴۹۱۳۹۲

به احتمال فراوان از سوی هیات مدیره باشگاه استقلال قرار است معاون ورزشی باشگاه در نقش سرپرست مدیرعاملی به کار خود ادامه دهد.

به گزارش "ورزش سه" پس از انتخاب احمد سعادتمند به عنوان مدیرعامل استقلال، در حکمی از سوی او احمد مددی که سابقه حضور در معاونت ورزشی باشگاه سایپا و قائم مقامی باشگاه پیکان به عنوان معاون ورزشی باشگاه استقلال منصوب شد؛ مددی از زمان انتخاب به عنوان معاون ورزشی، چالش‌های فراوانی را در باشگاه سپری کرد، به ویژه درباره لیست نقل و انتقالات آبی‌ها که بارها صحبت‌های او در خلاف صحبت‌های فرهاد مجیدی سرمربی وقت استقلال بود و مددی ابتدا گفت که مجیدی لیستی از بازیکنان را به سعادتمند تحویل داده و در ادامه هم‌سو با موضع مدیرعامل، حرف خود را پس گرفت!

 

 

حالا از خروجی از جلسات اعضای هیات مدیره استقلال اخبار مبنی بر احتمال انتخاب احمد مددی به عنوان سرپرست مدیرعاملی به گوش می‌رسد؛ پیش از این نام مهدی نوروزی معاون اقتصادی سعادتمند هم به عنوان سرپرست مطرح شده بود و حالا گویا مددی هم به لیست گزینه‌های احتمالی سرپرستی استقلال اضافه شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

با توجه به شرایط پنجره نقل و انتقالاتی استقلال و بدهی شفر در کنار موضوع پرداختی به میلیچ و دیاباته بعلاوه انتخاب سرمربی، بدون تردید باشگاه استقلال ساعات پرالتهابی را پیش‌روی خود دارد و اعضای هیات مدیره در کنار رئیس مجمع (وزیر ورزش) نیز باید به سرعت با توجه به زمان کوتاه باقیمانده تا شروع لیگ جدید، تصمیم نهایی خود را درباره آینده مدیریت باشگاه استقلال و سپس کادرفنی این تیم اتخاذ نمایند.

 

 

استقلال تهران

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: استقلال تهران باشگاه استقلال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۹۱۳۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش رسمی تراکتور به جذب گل‌محمدی

هوشنگ نصیرزاده درباره انتخاب سرمربی جدید تراکتور اظهار کرد: ما سه گزینه برای انتخاب سرمربی داریم که گزینه داخلی‌ماه یحیی گل‌محمدی است. دو گزینه دیگر هم بردیف و کلمن بودند که حضور کلمن منتفی شد. بردیف هم حالا حالاها نمی‌تواند بیاید. نمی‌دانم چه کسی کلینزمن را مطرح کرد.

او ادامه داد: ما زمان برای انتخاب سرمربی نداریم چرا که به یک باره مجبور به این کار شدیم. مربیان یک دفعه بحث پایان قراردادشان را مطرح کردند و خمس بد موقع رفت. انتخاب سرمربی سخت است و علاوه بر آن فردی که انتخاب می‌شود باید با بازیکنان سازگار و با فضای هواداران و تبریز هم آشنا باشد.

او با ابراز امیدواری برای حضور یحیی گل‌محمدی روی نیمکت تراکتور گفت: مشکل یحیی با کمک خودش حل می‌شود.

مدیرعامل تراکتور در واکنش به اخباری مبنی بر این که برخی بازیکنان این تیم با حضور گل‌محمدی مخالف هستند، بیان کرد: این هم مثل قضیه کیلنزمن دروغ است.

مدیرعامل تراکتور درباره منتفی شدن حضور زنان تماشاگر در ورزشگاه یادگارامام (ره) عنوان کرد: این اتفاق یک تصمیم فرا فوتبالی بود. مجدداً زیر ساخت‌ها را مشاهده کردند و بعد از آن، دستوراتی به شهرداری و سازمان مسکن شهرداری دادند که مواردی مانند جداسازی گیت‌ها انجام شود تا شرایط به بهترین شکل مهیای حضور بانوان باشد.

 

 

دیگر خبرها

  • مدیرعامل جدید استقلال ازسوی پتروشیمی خلیج‌فارس
  • پایان پیولی: زلاتان سرمربی میلان را انتخاب کرد
  • توضیح مدیرعامل تراکتورسازی درباره جذب گل‌محمدی
  • واکنش رسمی تراکتور به جذب گل‌محمدی
  • اختلاف مدیرعامل و معاون تراکتور سر کلینزمن؛ فقط یحیی!
  • مشکل عجیب یونایتد برای اخراج تن‌هاخ: مربی نیست!
  • باشگاه تراکتور: مذاکرات با چند گزینه پُرافتخار در جریان است
  • مربی محبوب لیگ برتر گزینه اصلی مربی‌گری بایرن مونیخ شد
  • گزینه اصلی بایرن: مربی محبوب لیگ برتر!
  • پرونده انتخاب سرمربی تیم ملی بسکتبال باز شد/ «دمیر» هم گزینه هست