Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-20@06:18:59 GMT

گاز شهری مهمان خانه های بهشت هرمزگان شد

تاریخ انتشار: ۱۰ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۴۹۱۴۶۲

گاز شهری مهمان خانه های بهشت هرمزگان شد

مدیر عامل شرکت گاز استان هرمزگان ازگازرسانی به بهشت هرمزگان خبرداد.

به گزارش خبرگزاری بُرنا در هرمزگان، فواد حمزوی،مدیر عامل شرکت گاز استان هرمزگان در خصوص گازرسانی به  بهشت هرمزگان و شهر رودان، تصریح کرد: تاکنون بیش از ۲۵۰۰علمک گاز در شهر رودان جهت گازرسانی به مردم  نصب شده و جمعاً ۵۳۳۰ علمک گاز در این شهر نصب خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود:باتوجه به این که در شش ماهه دوم سال در هرمزگان شرایط آب و هوایی  مساعد تر می باشد ، همکاران ما با تلاش شبانه روزی و با رعایت پروتکل های بهداشتی مابقی علمک هارا با سرعت بیش تری جهت خدمات رسانی به شهروندان رودانی نصب خواهند کرد. 

حمزوی عنوان کرد: با استفاده شهروندان از گاز طبیعی دیگر نیاز به رفت و آمدهای غیرضروری برای تعویض سیلندر گاز در بیرون از منزل نخواهد بود،به خصوص در این ایام که با بیماری فراگیر کرونا دست و پنجه نرم می‌کنیم و  سیلندرهای گاز خود می تواند حامل این بیماری باشد به نحوی که از شارژ تا توزیع کپسول گاز ،حمل آن  به منزل و مصرف،  می تواند این ویروس را بر سطوح خود حمل کند.

مدیر عامل شرکت گاز استان هرمزگان  به مزایای دیگر گاز شهری اشاره و تصریح کرد: با ورود گاز شهری به هر منطقه ،زیر ساخت  لازم جهت توسعه صنایع مستقر در آن محل از جمله توسعه گلخانه های پرورش صیفی جات، صنایع تبدیلی و ایجاد جایگاه CNG را به دنبال دارد.

حمزوی ضمن  تشکر و قدردانی از همکاری بسیار خوب مردم و مسئولین این شهر که با نهایت همدلی، همراهی و سعه صدر  خود، شرایط اجازه اجرای پروژه گاز رسانی  به این شهر را مهیا کردند، افزود:امید است با ورود گازشهری به این شهرستان و اشتراک پذیری مردم در خصوص گاز شهری دیگر شاهد مشکلات و دغدغه شهروندان رودانی جهت شارژ سیلندرگاز  نباشیم.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: هرمزگان مدیر عامل شرکت گاز گاز شهری گاز شهری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۹۱۴۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بزرگ‌ترین پروژه بازآفرینی شهری پایتخت به کجا رسید؟

به گزارش خبرگزاری مهر، مسعود حق‌لطفی، مدیرعامل سازمان عمرانی مناطق شهرداری تهران درباره آخرین وضعیت پروژه خانه شهر ضمن اشاره به پیشرفت ۷۵ درصدی این پروژه گفت: عملیات سازه‌ای ساختمان خانه شهر ضمن اجرای شیب‌بندی بام و بخش اعظم نمای ساختمان به اتمام رسیده و این در حالی است که تأسیسات مربوط به زیرساخت‌های مکانیکی و برقی نیز نصب شده است.

وی افزود: کار نصب ۴ دستگاه آسانسور، اجرای رمپ مرکزی، نصب هواساز و فن کوئل، محوطه‌سازی بخش شمالی پروژه و نازک کاری طبقات در دست انجام است.

مدیرعامل سازمان عمرانی مناطق شهرداری تهران، ساختمان خانه شهر (بلدیه تهران) را از جمله پروژه‌های فاخر بازآفرینی شهری خواند و از این پروژه با توجه به موقعیت مکانی خاص آن، به عنوان بزرگ‌ترین پروژه بازآفرینی شهری پایتخت با حفظ ساختار و شکل سنتی بنا تعبیر کرد.

گفتنی است، خانه شهر در زمینی به مساحت ۴۹۰۰ مترمربع و زیربنای ۱۸ هزار متر مربع در ۴ طبقه (دو طبقه روی زمین و دو طبقه زیرزمین) با کارکردی فرهنگی و متشکل از یک سالن چند منظوره به ظرفیت ۳۸۰ نفر، موزه با رویکرد معرفی تهران و شهرداری تهران، فضاهای نمایشگاهی و عرضه محصولات فرهنگی، بام سبز و سالن رسانه و تشریفات برای رخدادهای مهم دیپلماتیک شهر احداث می‌شود و با تکمیل آن در ماه‌های پیش‌رو یکی از رخدادهای عمرانی منحصربه‌فرد در شهر تهران محقق خواهد شد.

کد خبر 6080769 فائزه نجارزادگان

دیگر خبرها

  • پاسخگویی مدیران شهری شیراز در سامانه ارتباطات مردمی ۱۳۷
  • نقش مدیریت شهری در گذار شهر کلمبیایی از ترس به امید
  • 3×3 ریتریت؛ مکانی عالی برای دور شدن از زندگی پر هیاهوی شهری(+عکس)
  • افتتاح ۲۷ طرح منطقه‌ای و محله‌ای در منطقه ۲ تهران
  • ورود «مهمان سرزده» به کتابفروشی‌ها/یک‌قصه تصویری برای کودکان
  • چند نفر در ایران مستاجر هستند؟
  • میزبانی از ۱۲۰۰۰۰ شهروند در جشنواره شهر رمضان
  • بزرگ‌ترین پروژه بازآفرینی شهری پایتخت به کجا رسید؟
  • دومین خانه شهید در تهران افتتاح شد
  • سرنوشت بلدیه تهران | آیا این بنا امسال افتتاح می شود؟