Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-04-25@10:00:56 GMT

قیمت سکه 15 میلیون را رد کرد

تاریخ انتشار: ۱۰ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۴۹۱۵۸۰

قیمت سکه 15 میلیون را رد کرد

خبرگزاری آریا - بررسی جدیدترین قیمت طلا، سکه و ارز در بازار نشان می‌دهد که قیمت سکه تمار بهار طرح جدید نسبت به روز گذشته افزایش 900 هزار تومانی داشت .
بر اساس قیمت‌های مندرج در اتحادیه طلا و جواهر تهران در لحظه انتشار خبر قیمت سکه تمام بهار آزادی طرح جدید در بازار امروز ( پنجشنبه) با افزایش 900 هزار تومانی نسبت به روز گذشته به 15 میلیون و 200 هزار تومان رسیده و هر گرم طلای 18 عیار نیز یک میلیون و 348هزار تومان قیمت دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


امروز سکه طرح قدیم با قیمتی معادل 14 میلیون تومان داد و ستد می‌شود که افزایش 400 هزار تومانی نسبت به روز قبل را تجربه کرد. این در حالی است که قیمت نیم‌سکه 8 میلیون و 200 هزار تومان با افزایش 400 هزار تومانی نسبت به روز گذشته ، ربع سکه 5 میلیون و 300 هزار تومان با افزایش 350 هزار تومانی همراه بود . سکه گرمی نیز نسبت به روز گذشته ثابت بوده و به قیمت 2 میلیون و 500 هزار تومان رسیده است.
همچنین در بازارهای جهانی، آخرین قیمت هر اونس طلای جهانی به 1896 دلار رسیده است.
بر اساس اعلام صرافی بانک ملی ، امروز هر دلار آمریکا را به قیمت 28 هزار و 800 تومان می‌خرند و معادل 28 هزار و 900 تومان می‌فروشند که نرخ خرید و فروش دلار در مقایسه با دیروز با افزایش قیمت مواجه شده است.
همچنین، این صرافی‌ها هر یورو را معادل 33 هزار و 850 تومان می‌خرند و به قیمت 33 هزار و 950 تومان می‌فروشند که نرخ خرید و فروش یورو نیز در مقایسه با معاملات روز گذشته افزایش یافته است.
منبع: ایسنا

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: نسبت به روز گذشته هزار تومانی هزار تومان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۹۱۵۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز فروش سایپا ۱۵۱ با نرخ جدید/ افزایش ۵۰ میلیون تومانی قیمت وانت پراید!

به گزارش قدس آنلاین، گروه خودروسازی سایپا از امروز (چهارشنبه) طرح فروش وانت سایپا ۱۵۱ SE را با قیمت جدید آغاز کرده است. این طرح از ساعت ١۴ آغاز شده و تا زمان تکمیل ظرفیت ادامه دارد.

صرفاً متقاضیان عادی دارای شرایط عمومی بخشنامه‌های فروش خودرو می‌توانند در این طرح فروش نظیر حداقل سن ۱۸ سال و دارا بودن گواهینامه، هر کد ملی یک خودرو، شماره تلفن همراه به‌نام فرد متقاضی و عدم امکان صلح و انتقال خودرو به صورت وکالتی، شرکت کنند.

این محصول که تاکنون با قیمت مصوب ۲۶۰ میلیون و ۱۰۰ هزار تومان عرضه‌ می‌شد، مشمول ۴۹ میلیون و ۶۷۰ هزار تومان افزایش قیمت شده و اکنون با قیمت ۳۰۹ میلیون و ۷۷۰ هزار تومان عرضه شده است. 

این خودور صرفا در رنگ سفید و موعد تحویل حداکثر ۹۰ روزه عرضه شده است؛ متقاضیان  شرکت در این مرحله از فروش وانت سایپا ۱۵۱ می‌توانند، با مراجعه به سایت فروش گروه خودروسازی سایپا به نشانی اینترنتی  saipa.iranecar.com نسبت به ثبت‌نام و واریز وجه اقدام کنند.

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • قیمت سکه و طلا امروز چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • قیمت سکه و طلا امروز ۵ اردیبهشت؛ تداوم کاهش قیمت سکه در بازار
  • آغاز فروش سایپا ۱۵۱ با نرخ جدید/ افزایش ۵۰ میلیون تومانی قیمت وانت پراید!
  • چرا قیمت سکه کاهشی شد؟
  • انتقاد روزنامه دولتی ایران از تصمیم ایران خودرو/ بانک مرکزی: ۳۰۲ میلیون دلار نیمایی بدون مشتری ماند/ پیمان پاک: گوشت نه تنها افزایش قیمت نداشت، بلکه ارزان هم شد
  • قیمت دلار و یورو امروز سه شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • ادامه روند نزولی قیمت طلا
  • پیش‌بینی قیمت دلار برای فردا
  • پیش‌بینی قیمت دلار ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ / ثبات دلار کوتاه‌مدت است؟
  • قیمت سکه در جا زد/ طلا کاهشی شد