Web Analytics Made Easy - Statcounter

در حالی که کمبود توزیع نهاده‌های دامی به نرخ ارز ۴۲۰۰ تومانی از سوی دولت بازار مرغ و گوشت را در کشور متلاطم کرده، برخی امضاهای طلایی از سوی مدیران سبب سرازیر شدن نهاده‌ها به انبار شرکت‌های بزرگ شده است. ترکیه بخاطر عِرق قومی وارد کارزار قره‌باغ شد؟ کرونا جان ۲۱۱ هم‌وطن دیگر را گرفت برنامه‌های مدون در دستور کار فضای مجازی بسیج است سردار نقدی: سپاه همیشه حامی مبارزه با فساد است/ پیگیری ۹۰درصد پرونده دانه درشت‌ها توسط سپاه

.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۹۱۶۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عقبگرد دلار بعد از پاسخ ایران به اسرائیل/ نوسانات ناشی از مسائل غیراقتصادی، پایدار نیست

یک کارشناس بازار ارز و طلا گفت: بعد از پاسخ مقتدرانه ایران به رژیم صهیونیستی، قیمت‌ها در بازار دچار نوسانات یکباره‌ای شد که کاملا هیجانی و کاذب بود به نحوی که در حال حاضر شاهد عقبگرد نرخ دلار هستیم و قطعا با آرام شدن فضای سیاسی-امنیتی بازار بیش‌از این تعدیل خواهد شد؛ چرا که هیچگاه، نوسانات ناشی از مسائل غیراقتصادی پایدار نبوده است.

محمد قزلباش، کارشناس بازار ارز و طلا در گفتگو با ایسنا با اشاره به روند صعودی بازار طلای داخلی طی هفته‌های اخیر اظهار کرد: بازار طلای داخلی نوساناتی دارد که مهمترین دلیل این موضوع جهش بی‌سابقه قیمت اونس جهانی است. 

وی تصریح کرد: اونس جهانی به دلیل افزایش ریسک های سیاسی دنیا در حال رکوردزنی است، این موضوع موجب شده تا توجه سرمایه گذران جهان به این فلز ارزشمند بیشتر شود. 

این کارشناس بازار ارز و طلا تاکید کرد: مهمترین دلیل افزایش ریسک های سیاسی، تشدید تنش ها در خاورمیانه است، به عبارت دیگر افزایش ریسک های خاورمیانه موجب رکورد شکنی قیمت طلای جهانی شده است، در نتیجه با افزایش قیمت اونس جهانی، در روزهای گذشته قیمت انواع طلا در داخل کشور با روند صعودی مواجه شده است.

دلایل داخلی و خارجی برای افزایش قیمت طلا

این کارشناس بازارهای مالی بیان داشت: همچنین تشدید تنش ها در خاورمیانه تاثیر خود را در بازار ارز داخل کشور گذاشته، به طوری که در داخل کشور با افزایش نرخ ارز نسبت به ابتدای سال مواجه شده ایم. بنابراین افزایش تنش های خاورمیانه از دو بعد موجب افزایش قیمت طلا در داخل کشور شده است که بعد اول افزایش قیمت اونس و بعد دوم افزایش نرخ ارز در داخل کشور است.

نقش سفته بازی در افزایش قیمت طلا

قزلباش در پایان تاکید کرد: یکی دیگر از عوامل افزایش قیمت طلا در داخل کشور رشد سفته بازی است، به طوری که در روزهای اخیر شاهد فعالیت بیشتر سفته بازها در بازار طلا هستیم، این موضوع موجب شده حباب طلا بیشتر شود، چون زمانی که وضعیت بازار مبهم باشد سفته بازان راحت تر می توانند قیمت ها را افزایش دهند.

بازار به تعادل خواهد رسید

به گفته وی، بعداز پاسخ مقتدرانه ایران به رژیم صهیونیستی، قیمت‌ها در بازار دچار نوسانات یکباره‌ای شد که کاملا هیجانی و کاذب بود به نحوی که در حال حاضر شاهد عقبگرد نرخ دلار هستیم و قطعا با آرام شدن فضای سیاسی-امنیتی بازار بیش‌از این تعدیل خواهد شد؛ چرا که هیچگاه، نوسانات ناشی از مسائل غیراقتصادی پایدار نبوده است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • توزیع بیش از ۱۰۰ هزار تن انواع نهاده های دامی و کشاورزی در کرمانشاه
  • توزیع ۲۶۸ هزارتن نهاده دامی در استان اصفهان
  • ۱۷۰۰ تن جو دامی برای عشایر استان سمنان تأمین شد
  • عقبگرد دلار بعد از پاسخ ایران به اسرائیل
  • عقبگرد دلار بعد از پاسخ ایران به اسرائیل/ نوسانات ناشی از مسائل غیراقتصادی، پایدار نیست
  • توزیع ۶۰۰هزار تن نهاده‌های دامی بین دامداران لرستان
  • علت افزایش قیمت گوشت مشخص شد
  • توزیع انواع نهاده های دامی به ارزش بیش از ۲۴۰۰ میلیارد تومان در اصفهان
  • تامین بخش زیادی از نهاده‌ها در سال جاری/ بازار گوشت قرمز به ثبات می‌رسد
  • تامین بخش زیادی از نهاده ها در سال جاری/ نباید افزایش قیمت گوشت صورت گیرد