Web Analytics Made Easy - Statcounter

در حالی که کمبود توزیع نهاده‌های دامی به نرخ ارز ۴۲۰۰ تومانی از سوی دولت بازار مرغ و گوشت را در کشور متلاطم کرده، برخی امضاهای طلایی از سوی مدیران سبب سرازیر شدن نهاده‌ها به انبار شرکت‌های بزرگ شده است. ترکیه بخاطر عِرق قومی وارد کارزار قره‌باغ شد؟ کرونا جان ۲۱۱ هم‌وطن دیگر را گرفت برنامه‌های مدون در دستور کار فضای مجازی بسیج است سردار نقدی: سپاه همیشه حامی مبارزه با فساد است/ پیگیری ۹۰درصد پرونده دانه درشت‌ها توسط سپاه

.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۹۱۶۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عملیات «وعده صادق» موجب غرور و شعف ملت ایران شد

آرش زارعیان رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد آباده در گفت‌و گو با خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا با قدردانی از خدمات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در روند برقراری امنیت و توسعه کشور اظهار کرد:  بدون تردید فرمان تأسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از سوی امام خمینی(ره) اقدامی بنیادین و فرخنده در تاریخ ایران اسلامی است.

وی اضافه کرد: دوم اردیبهشت ماه، آغازگر تشکیل نهادی مقدس که در سایه‌ روحیه‌ انقلابی و معنویت در بیش از چهار دهه‌ گذشته همواره به‌عنوان بازوی توانمند ولایت فقیه در راستای اقتدار، امنیت و توسعه کشور در عرصه‌های گوناگون خوش درخشیده است.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد آباده متذکر شد: همانگونه که اقدام مقتدرانه غیورمردان سپاه در حمله‌ موشکی و پهپادی اخیر به اهداف نظامی رژیم غاصب صهیونیستی، بار دیگر موجب غرور و شعف ملت ایران و مسلمانان جهان شد، امیدوارم با اتکال به خداوند متعال در راستای تحقق رسالت خویش تا آزادسازی قدس شریف تحت فرماندهی حکیمانه‌ رهبر معظم انقلاب اسلامی (مدظله‌العالی) کشورمان همواره پیروز و سربلند باشد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • نظارت بهداشتی قرنطینه‌ای بر ۲۳ هزار تن نهاده دامی سیستان و بلوچستان انجام شد
  • کنتورهای هوشمند موجب صرفه جویی برق شدند
  • ◄ بازار چای بحرانی و کار قاچاقچیان چای سکه می شود!
  • پیش بینی تولید ۱.۵ میلیون تُن برنج در مازندران
  • هشدار جدی سعید حجاریان درباره تداوم فعالیت گشت ارشاد و احتمال افزایش قیمت بنزین
  • حق نداریم بنزین را به قیمت جهانی اما خودروهای ۲ دهه عقب‌تر به مردم بدهیم
  • عملیات «وعده صادق» موجب غرور و شعف ملت ایران شد
  • توزیع ناعادلانه پزشکان متخصص
  • ۷.۵میلیارد دلاری که بازار را تنظیم نکرد
  • ۹۵ هزارتن نهاده دامی در اختیار جامعه عشایر قرار گرفت