Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-24@18:32:16 GMT

جذب نیروهای بومی برای طرح های صنعتی در اولویت باشد

تاریخ انتشار: ۱۰ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۴۹۱۶۶۶

جذب نیروهای بومی برای طرح های صنعتی در اولویت باشد

علی خوان پایه روز  پنجشنبه در کمیسیون مشکلات کارگری در گچساران افزود: در زمینه جذب نیرو باید جوانان بیکار و جویای کار این شهرستان مورد توجه قرار گیرد.

وی بیان کرد: پتروشیمی این شهرستان بمنظور جلوگیری از تبعیض و هر گونه ناامنی و نارضایتی از جذب نیرو بدون هماهنگی خود داری کند و در صورت جذب نیرو از اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی این شهرستان استعلام نماید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خوان پایه ابراز کرد: دولت توجه ویژه ای به ایجاد زیر ساخت های صنعتی و بهبود وضعیت اقتصادی و تولیدی کشور دارد.

وی  افزود: خوشبختانه دولت توجه ویژه ای به اجرای طرح های اقتصادی بویژه به ایجاد اشتغال پایدار دارد و اعتبارهای مناسبی در چند سال گذشته به این شهرستان اختصاص یافت.

فرماندار گچساران به روند اجرای پتروشیمی گچساران اشاره کرد و گفت: این طرح هم اکنون ۷۲ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و در صورت بهره برداری بیش از ۳۵۰ شغل ایجاد خواهد کرد.

خوان پایه با بیان اینکه این طرح بزرگ اقتصادی تا ۲ سال آینده به بهره برداری خواهد رسید گفت: پس از بهره برداری از این طرح صنعتی، سالانه یک میلیون تن اتیلن تولید خواهد کرد.

وی اظهار داشت:  این طرح در زمینی به مساحت ۱۵۷ هکتار در حال ساخت است.

خوان پایه با بیان اینکه  سد چم شیر اردیبهشت سال آینده  به بهره برداری خواهد رسید گفت: آبگیری سد چم شیر برای تأمین آب بخش های مختلف از جمله گردشگری و کشاورزی آغاز خواهد شد.

وی روند اجرایی سد چم شیر را مطلوب اعلام کرد و گفت: هم اکنون کارهای اجرایی در بخش‌های بتن بدنه سد و نیروگاه، حفاری تزریقات، تجهیزات نصب نیروگاهی و سازه‌های اصلی یعنی بخش‌های مهم پروژه در حال اجراست.

خوان پایه اظهار داشت: هم اکنون ۸۰۰ نیروی متخصص، ماهر و نیمه ماهر در این سد فعالیت دارند در صورت بهره برداری از این سد ۵۰ درصد از نیروهای تعدیل خواهد شد.

فرماندار گچساران افزود: جذب نیرو در سد چمشیر پس از بهره برداری از طریق آزمون استخدامی با اولویت داوطلبان بومی است.

وی بیان کرد: تاکنون ۲۲۹ میلیون یورو از محل فاینانس خارجی برای ساخت سد چم شیر گچساران هزینه شده است.

خوان پایه حجم کل مخزن این سد را ۳/۲ میلیارد متر مکعب با مساحت ۵۱ کیلومتر مربع، طول دریاچه ۴۸ کیلومتر و تراز نرمال از سطح دریا را ۵۹۸ متر عنوان کرد.

در این نشست مقرر شد نیروی مورد نیاز شرکت(سی جی جی بی) سد چم شیر با هماهنگی اداره تعاون و کار و رفاه اجتماعی و مراکز کاریابی جذب شود.

اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی گزارشی از دفاتر کاریابی به فرمانداری ارایه دهد.

شرکت بهره برداری نف و گاز گچساران در اسرع وقت جواب استعلام نیروهای اخراجی در زمینه ۳۶ نفر مربی ورزش را به اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی پاسخ دهند.

برچسب‌ها کارگر فرمانداران گچساران

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کارگر فرمانداران گچساران کارگر فرمانداران گچساران اخبار کنکور کار و رفاه اجتماعی بهره برداری اداره تعاون خوان پایه سد چم شیر جذب نیرو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۹۱۶۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طرح‌های دوازدهگانه شهرداری بندرعباس رفاهی، خدماتی و تفریحی است

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خلیج فارس؛ مهدی نوبانی افزود: آکواریوم، شهربازی، چرخ و فلک، مجتمع سرگ سورو، ساختمان مشارکت ۱۸ واحدی و محل اسکان مهمانان نوروزی از طرح‌هایی است که هفته دولت به بهره برداری می‌رسد.
وی گفت: اعتبار این طرح‌ها بیش از ۱۵۰ میلیارد تومان است و تلاش بر آن است همه طرح‌ها در سال ۱۴۰۳ به بهره برداری برسد.

بیشتر بخوانید؛ نشست هم اندیشی ساخت شهر‌های جدید ساحلی در هرمزگان
شهردار بندرعباس افزود: جذب سرمایه گذاران بخش خصوصی برای اجرای طرح‌های خدماتی و عمرانی از مهمترین اهداف شهرداری بندرعباس است.

دیگر خبرها

  • بهره برداری از خانه بهداشت خوزنان آبیک
  • نرخ جدید عوارض آزادراه خرم آباد - پل زال اعلام شد
  • بهره برداری از خانه بهداشت خوزنان آبیک + فیلم
  • طرح‌های دوازدهگانه شهرداری بندرعباس رفاهی، خدماتی و تفریحی است
  • بهره برداری از ۷ طرح برق رسانی درچهارمحال و بختیاری
  • بهره برداری از سه طرح بهداشتی، درمانی در فیروزکوه
  • بهره برداری ۷ طرح برق رسانی در چهارمحال و بختیاری
  • اجرا و بهره‌برداری از ۷ طرح برق‌رسانی در چهارمحال‌ و بختیاری
  • فاز توسعه ۶۰ هکتاری شهرک صنعتی اردبیل آماده بهره‌برداری است
  • بومی سازی کاربردی ترین تجهیزات گلخانه ای کشور در مازندران