Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آفتاب»
2024-04-25@13:44:13 GMT

العربی و الریان دو مشتری جدی ستاره پرسپولیس

تاریخ انتشار: ۱۰ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۴۹۱۶۷۹

العربی و الریان دو مشتری جدی ستاره پرسپولیس

آفتاب‌‌نیوز :

بشار رسن یکی از بازیکنان کلیدی و تاثیر گذار پرسپولیس است که چهارمین فصل حضورش را در این تیم تجربه می کند.

به گزارش الوطن، قرارداد بشار با پرسپولیس ماه قبل به پایان رسید و باوجود مشتریان زیادی که داشت تصمیم به ماندن در سرخ پوشان گرفت.

قرارداد بشار رسن یک بند نگران کننده دارد و آن اینکه این بازیکن در صورت داشتن یک پیشنهاد خوب می تواند تیم را ترک کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

روزنامه الوطن قطر از بشار رسن به عنوان یکی از ستاره های فصل جاری لیگ قهرمانان آسیا یاد کرد و تاکید کرد که درخشش این بازیکن در ترکیب پرسپولیس باعث شده است تا مورد توجه تیم های قطری قرار گیرد.

الوطن در این گزارش از سه بازیکنی سخن به میان آورد که در فصل جاری لیگ قهرمانان آسیا درخشیده اند و مورد توجه تیم های قطری قرار دارند که رسن یکی از آنها است.

الوطن نوشت: بشار رسن نقش بسزایی درنتایج خوب پرسپولیس داشته است. او برابر التعاون تک گل سه امتیازی تیمش را به ثمر رساند و باوجود آنکه پرسپولیس برابر الدحیل تن به شکست داد اما از بهترین های میدان بود.بشار برابر الشارجه هم خوب ظاهر شد و یک پاس گل داد. گزارش ها حاکی از این است که العربی و الریان به جذب این بازیکن عراقی علاقه دارند و به دنبال جذب او در تابستان هستند.

جلال الدین مارشاریپوف هافبک پاختاکور و مازن فیاض بازیکن الشرطه عراق دو بازیکن دیگری هستند که در این گزارش به ستایش از آنها پرداخته شده و در رادار تیم های قطری قرار دارند.

منبع: خبرگزاری ایسنا

منبع: آفتاب

کلیدواژه: العربی الریان پرسپولیس بشار رسن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۹۱۶۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیدا شدن جسد بانوی غرق شده در رودخانه بشار

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد، کاظم فلاحی دوست افزود: بامداد امروز پنج شنبه ششم اردیبهشت از طریق تماس تلفنی با مرکز کنترل و هماهنگی عملیات غرق شدن یک زن در رودخانه بشار منطقه تل گاه جاده اصفهان گزارش شد. وی بیان کرد:بلافاصله تیم امداد و نجات پایگاه شهید ازراش دنا به منطقه اعزام شدند و شروع به جست و جوی فرد غرق شده کردند و امدادگران پس از ساعت‌ها تلاش جسد بی جان او را پیدا کردند. مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر کهگیلویه‌وبویراحمد با اشاره به اینکه روز دوشنبه سوم ادیبهشت ماه هم یک مورد غرق شدگی کودک پنج ساله در مسیر رودخانه خرسان به بشار گزارش شد از شهروندان خواست تا هنگام حضور در نزدیکی سواحل نکات ایمنی را رعایت کنند. برای جلوگیری از خطر غرق شدگی باید از شنا در آب‌های غیرمجاز و ناشناخته پرهیز شود، و شنا و مهارت‌های گریز از خطرات آن فراگرفته شود. شهروندان باید از شوخی کردن در هنگام شنا جدا خودداری کنند و در هنگام مواجهه با فرد غرق شده ابتدا ایمنی خود در نظر گرفته شود و از افراد و نهادهای متخصص کمک گرفته شود.

دیگر خبرها

  • پیدا شدن جسد بانوی غرق شده در رودخانه بشار
  • ستاره پرسپولیس لیگ را از دست داد
  • ستاره ملی‌پوش پرسپولیس لیگ را از دست داد
  • تردید در مادرید: عربستان مشتری ستاره رئال
  • تمرین اختصاصی سه بازیکن مصدوم پرسپولیس (فیلم)
  • مورد جالب ستاره پرسپولیسی/ اوسمار مخالف جدایی بود!
  • باشگاه قطری روی سه ستاره پرسپولیس دست گذاشت
  • کمین باشگاه قطری برای ستاره های پرسپولیس؛ این سه نفر را می‌خواهیم!
  • اعلام وضعیت 4 ستاره سپاهان برای پرسپولیس
  • پرسپولیس نیازمند درخشش یک ستاره قدیمی